Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oke je moet mij als je wil de MIIT even uitleggen. het is voor mij acaradabra. Ik dacht een HIT cardio
mooie trainnig, mooi die pressen.
De dips zullen wel energie tekort zijn. Ik heb dat soms ook. Ze zitten ook aan mijn einde van de trainig, soms kan ik niet meer![]()

Wat is je doel, mag je vp weer wat hoger of ga je voor een cleanbulk?
Mooi hoor, en ik vind het mooi hoor die DL.
Je vooruitgang zal je snel zien![]()
Ik hoop ook dat ik snel vooruitgang zie 

over twee weken lach je, de gewichten zijn echt een stuk hoger.
Zorg wel dat je gewoon goed op je techniek let, het eerste gedeelte echt straigt houden en gaan met die handel.
Ik sta versteld hoe vaak men de rug bol houd en dant het nog goed gaat![]()

Hoe kan die front raise zo super sterk zijn. Wwwwhhhhhooooaaattttt

Kon ik dus eindelijk weer eens 100 kg op bench press proberen, wederom wide grip, aangezien ik de barbell op mijn huidige opstelling niet op perfecte gripwijdte kan pakken
De 100 kg ging vrij simpel, alhoewel ik flink failde op de 4e rep en die dus niet mee heb geteld.Kijken dat is een super mooie training. Ik dacht alleen, waar blijft je.
.Goed gedaan
Gisteren en vandaag wederom flink druk en na mijn werk direct gaan eten, trainen, huis klussen. Vandaag was ik eindelijk eens op een normaal tijdstip thuis, maar wel een stressvolle dag gehad. De komende dagen heb ik in ieder geval een rustiger schema