Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het spijt me, maar ik vind het er heel goed uitzien, enne je bent heel gediciplineerd bezig
Ik vind het heel knap dat je zo streng voor jezelf kan zijn![]()
Ik ben vrij gedisciplineerd, maar ik ben niet extreem exact in mijn voeding hoor, ik probeer het alleen zo goed mogelijk te benaderen. Ik pak elke avond wat basisingredienten bij elkaar en duik dan even 30-60 minuten de keuken in en dan is het wel klaar. Ik heb de ingredienten die ik nodig heb aardig in mijn hoofd en heb wat basismaaltijdvarianten voor mezelf opgesteld voor de variatie. Groene groenten voeg ik naar smaak toe en zorg dat ik minimaal 600-700 g ervan binnenkrijg per dag. Als ik vetten tekort kom pak ik wat extra MCT-olie.jeetje je zit heel laag in je voeding hoor
Vandaar zeker die pompen de gewichten.
en dan heb ik nog geeneens een extreme cut gekozen. Ik heb mijn cut op 30% gezet ongeveer, maar Lyle McDonald raad afhankelijk van je doelen aan om zelfs tot 50% te cutten op de depletion dafgen. Mijn focus ligt echter ietsje minder op vetverbranden en moet ook nog normaal mijn werkdagen doorkomen, dus vandaar "maar" 30% 

Ik heb je log eens doorgelezen. Goed bezig man! Je maakt ook goede resultaten als ik dat zo lees. Zijn die fysieke parameters aangespannen of ontspannen gemeten?
Zie je het verschil ook goed in de spiegels? Moet wel![]()
Ik ben tot nu toe bijzonder blij met de resultaten en in de spiegels is het verschil enorm sinds mijn start. Ik heb hier een fototopic geopend in het "post je foto's"-topic met hoe ik vooruit gegaan ben qua fysiek sinds mijn start november/december vorig jaar. ruim 30-40 kg vet kwijt en 5-10 kg spiermassa gewonnen in die periode, dus ik ben meer dan happy tot nu toe. 

hmy: :blink: De lunges waren nooit zo zwaar, terwijl ik normaal dumbbells van 30-35-40 kg pak. Buik moet ik voorlopig nog niet te zwaar pakken ook, want die wonden zijn duidelijk nog niet helemaal genezen.
Morgen de rest van mijn carbload door!

Goed bezig zo te zien. Bij de depletion workouts zou ik zelf wel gebruik maken van machines om er sneller door heen te gaan. Geen schijven erop en eraf doen, geen set-up voorbereiden etc.
Met het squaten en deadliften zal waarschijnlijk je onderrug er eerder doorheen zitten dan je benen, waardoor je misschien uiteindelijk niet optimaal je benen deplete. Dan zou een leg press en een leg curl wat toepasselijker zijn. Voor de rest dan nog de herhalingen wat opschroeven naar 12-15 reps, en dan nog wat meer volume dat je uiteindelijk zo een 6-9 sets per oefening gedaan hebt. Dan heb je na die 2 depletion workouts wel het grootste deel van je glycogeenvoorraad deplete.
Is wel een topadvies verder, had ik zelf nog geeneens aan gedacht!Met de refeed zou ik nog op je vetinname letten. De vetten kunnen namelijk tijdens de refeed nog wel worden opgeslagen. Als je rond de 50g zit, dan zullen de vetgains minimaal zijn.
Bij de powertraining zal ik ook wel oppassen met zware barbell curls. Vooral zware singles kunnen zwaar op je pezen vallen, en het worden eerder cheat curls. Ik weet dat Lyle 3-6 reps aanraadt. Maar om je biceps te belasten zijn hogere herhalingen gunstiger voor je vorm en ook nog minder blessure gevoelig. Ik zou zelf voor minimaal 6 reps gaan.
Daarnaast pas ik tegenwoordig in power trainingen preacher curls toe, aangezien de kans op cheaten daarmee naar mijn mening nog kleiner is. Wel blijft het inderdaad een enorme belasting voor je pezen. 
Terwijl ik dit toch regelmatig tussendoor ook 2-3 sets doe in de 10-15 rep regio [Afbeelding niet meer beschikbaar]
vanaf preworkout meal (min. 45-60% KH)