f4r0ut
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 58kg
- Vetpercentage
- 26%
Nog 7 tal kilo te gaan, wil heel droog zijn tegen zomer. Full six pack is mijn doel.
Ik zit op kot dus ik koop alleen maar eten dat ik mag eten, niks snoep.
Mijn advies: zoek motivatie, bv ik had vrij snel resultaten en ik voel mij sterker en heb veel meer energie. Je kan ook zoals mij een fatburner ter ondersteuning nemen.
Als je in discipline weg gaat eet dan eens wat je grg eet maar dan een beetje anders. Ik at grg mcdonalds, nu maak ik men burgers zelf fat free cheese, veel veggies en kippe gehakt.
Zo kun je nog dingen vinden bv zelf fritte maken,...
Vorige cut 10 kg kWijt door gewoon gezonder te eten.
Dit jaar bijna nog eens bijna 10kg kwijt. Door streng dieet + extra cardio.
Goodluck!
Er zit wat mij betreft wel wat verschil tussen jou eetgedrag tov de mijne..
Ik eet al jaren geen fastfood.
Alleen geniet mijn voorkeur naar chocolade of lekkere broodsoorten (brioche, cake, poffertjes ed) en gecondenseerde melk of slagroom: SUPERSLECHT!
Snoep zoals drop, lolly's, spekkies, kauwgom en harde varianten snoep eet ik totaal niet. Ook eet ik geen toetjes ofzo zoals pudding of kwarktoetjes. Mede omdat daar vaak rode kleurstof in zit en gelatine. Iig, echt echt snoep eet ik niet.
Heb ook weinig variaties mogelijkheden. Die vegetarische producten vermijd ik, omdat het zo bewerkt is en ergens las ik dat 't niet zo heel geweldig product is. Daarnaast is de productie van soja - meen ik - vergt meer energie en water wat zorgt voor uitputting van de voedingstoffen in een landbouwgebied.
Kortom, alleen last van chocolade producten en lekker uitziende cakes/brood enzo.. En laat ik maar helemaal niet erover beginnen dat mijn beide ouders koks zijn..
Thanks bro, jij ook!
PS: geloof niet zo in fatburners.. geef liever mijn geld dan uit aan meer blikjes tonijn
aangezien ze zo expensive wordenKomt door je low-carb dieet. Wedden dat als je wat goede koolhydraatbronnen toevoegt, die enorme trek in zoet opeens verdwijnt.
Ik begin er daarom al niet eens aan, doe liever iets dat ik kan volhouden. Als het ook werkt tenminste![]()
Daar heb je gelijk in, die cutschema waarin brood met pindakaas erbij zat - iig, waar meer KH's zijn heb ik wel volgehouden.. Had ook niet zo heel veel trek in zoet toentertijd..
In die tijd was ik echt verslaafd aan pindakaas met whey! En daarvoor verslaafd aan pindakaas met roggebrood! En daarvoor.. ach laat maar..
MAAR dat heb ik allemaal WEL doorstaan en uiteindelijk die verslaving tegen gegaan.
Nu rest als laatste de verslaving tegen gaan van zoet.
vind mezelf wel super krom. elke keer wanneer ik nu weer eens zoete trek heb en ik ook daadwerkelijk eet.. zit er een piepstemmetje in mijn hoofd: NEEEEEE, daar word je dik van! maar toch eet ik het. en dan als ik het heb opgegeten: pakweg na 1 sec voel ik me zo schuldig! echt: FUAAAAARK!
ik moet echt naar een bootcamp school worden afgezonden ergens in the USA

deze week ga ik f een nieuw schema maken met meer kh's

gained some muscles then!