MuscleMeat

Cable's DC training LOG

Bezoekers in dit topic

Ik ben met alles wel ietsje vooruit gegaan terwijl ik volgens mij nog best een laag testosteron gehalte had (heb nog steeds niet de uitslag van 10 dagen geleden prikken).
Zie resultaat na 4 weken
Qua deadlift ben ik wel een beetje teleurgesteld maar ik had vandaag wel een hele grote psychologische barriere die ik moest doorstaan, ik vind mijn 1A schema wel erg pittig en dan nog even deadliften op het einde PFFFF ! :)
 
Laatst bewerkt:
Ben op alles wel goed vooruit gegaan !

De EZ bar curls heb ik deze keer allemaal reversed gedaan en daarna nog met een kabel curl mijn biceps een beetje vol gepompt want ik heb weer dat het in mijn onderarmen schiet :( maar goed het was een lekkere training desalniettemin

Zie resultaat na 4 weken
 
Laatst bewerkt:
Netjes kerel, alles verbeterd zo te zien.:D
Wil je er alleen op wijzen dat squats helemaal aan het einde van de been training moeten, behalve als je voor hamstrings SLDL doet. Dat is omdat deze je onderrug zo hard vernken, dat je daarna niet meer normaal kan squaten.

Ga zo door, ik blijf je log volgen!
 
Netjes kerel, alles verbeterd zo te zien.:D
Wil je er alleen op wijzen dat squats helemaal aan het einde van de been training moeten, behalve als je voor hamstrings SLDL doet. Dat is omdat deze je onderrug zo hard vernken, dat je daarna niet meer normaal kan squaten.

Ga zo door, ik blijf je log volgen!

thanks ;)

Wat is de reden dat die squat na de leg curl moet ?
Ik heb juist het idee dat de leg curl mijn squat zal beinvloeden en andersom niet...
 
Het idee is namelijk dat je met een leg curl je squat niet beinvloed, en andersom wel. De enige uitzondering is SLDL/RDL omdat die je onderrug zwaar verknallen, en als je daarna nog moet squatten kun je niet voluit squaten. Ik ondervind er geen last eigenlijk, eerst hams en daarna quads.:D
 
Best lekkere verbeteringen in 2 weken tijd!
Hoe lang ga je nog door met dit schema?
 
Best lekkere verbeteringen in 2 weken tijd!
Hoe lang ga je nog door met dit schema?

Sowieso de 6 weken afmaken en dan kijk ik verder. Ik vind normale split namelijk ook erg leuk om te doen alleen als ik met DC tien keer harder vooruit ga zou ik dom zijn als ik zo snel al weer split ga doen.

Ik wacht de resultaten dus af, ik post aan het einde ook even een screenshot van alle trainingen van deze 6 weken.

Oh ja, ik ben momenteel trouwens weer chemically enhanced if ya know what I mean.
 
Laatst bewerkt:
Training van vandaag begon een beetje stroefjes met bankdrukken, die laatste herhaling was zelfs met een beetje hulp, gelukkig haalde ik het setje daarna wel weer wat meer dan dat ik de vorige keer deed met de tweede. Hopelijk gaat ie over 2 weken beter !
De rest van de training was erg lekker, weer op alles vooruit gegaan.

Zie resultaat na 4 weken
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de gewone cable curl vervangen voor 1 hand cable curl aangezien ik dan geen pijn krijg in mn onderarmen.
Na die dumbbell calve raises heb ik op de leg press een widowmaker gedaan en toen extreme stretching aangezien die stretch beweging me niet lukt anders.

De training was verder erg lekker, in alles vooruit gegaan.

Zie resultaat na 4 weken
 
Laatst bewerkt:
goeie stiff leg deadlift!
 
goeie stiff leg deadlift!

Thnx bro ;)

Ik heb een ipod van mijn vriendin gehad en had effe een te agressief nummer opgezet en toen ging het ineens erg lekker, voelde pas op het einde vermoeidheid. Laat ik het zo zeggen, ik was blij dat ik maar 1 setje hoefde haha.

Volgende keer ga ik verder met 145kg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Thnx bro ;)

Ik heb een ipod van mijn vriendin gehad en had effe een te agressief nummer opgezet en toen ging het ineens erg lekker, voelde pas op het einde vermoeidheid. Laat ik het zo zeggen, ik was blij dat ik maar 1 setje hoefde haha.

Volgende keer ga ik verder met 145kg

Idd zeer mooie DL. :) Muziek kan mij ook altijd goed motiveren in het heetst van de strijd met het ijzer.

Doe zo voort man, je doet het goed :D
 
Super jij doet ook DC! Ik ga je log volgen kerel:)
Je zit nu ook aan de juice? Dan zullen de weights helemaal omhoog knallen:O
 
Super jij doet ook DC! Ik ga je log volgen kerel:)
Je zit nu ook aan de juice? Dan zullen de weights helemaal omhoog knallen:O

Ja ik hoop het hehe, ik gebruik momenteel 300mg prop en 300mg npp per week dus opzich niet echt hele hoge doseringen, wil eerst eens kijken hoe ik op npp reageer maar over een paar weken ga ik misschien de dosering wat verhogen.
Sowieso veel externe rotatie en dislocates aan het doen, kijken of ik mijn schouders helemaal optimaal kan krijgen nu.
 
Laatste training van dit jaar:
Zie resultaat na 4 weken
Ik heb de barbell row even wat strikter uitgevoerd dus die blijft op 8 staan, volgende keer 10 strikte reps!
 
Laatst bewerkt:
Bij sommige oefeningen verzwaar je best agressief, en toch kom je aan de juiste reps.
Erg netjes hoor:thumbs:
 
Bij sommige oefeningen verzwaar je best agressief, en toch kom je aan de juiste reps.
Erg netjes hoor:thumbs:

ja ik denk dat de juice inslaat en dat DC gewoon erg goed is
 
Dit was hem weer de afgelopen 4 weken:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gaat goed man:thumbs:

Ziet de spiegel er ook al beter uit?:D
En ben je ook al wat zwaarder geworden?
 
Gaat goed man:thumbs:

Ziet de spiegel er ook al beter uit?:D
En ben je ook al wat zwaarder geworden?

Ik zie nog geen verschil, weeg ook ongeveer hetzelfde, misschien half kilo'tje meer terwijl ik aan het cutten ben. Ik vermoed van vocht.
 
Back
Naar boven