MuscleMeat

Carb Backloading

CBL zonder keihard tranen minstens 4 x per week is onmogelijk volgens mij ;)
Je hele voedingsplan is juist opgebouwd rondom de training!

Ikzelf doe nu +-8 maanden CBL en zal NOOIT nog terugkeren naar "traditioneel" dieet. Sta harder, droger en voller :cool:

Ik ben wel heel strikt Keto doorheen de dag en pas na het trainen komen de carbs. Op niet trainingsdagen eet ik gewoon in de vroege avond een "normale" maaltijd.

De voeding doorheen de dag is wel heel eentonig, waarom zijn alle leuke dingen om te eten steeds carbs?? lol :eek: :D :D Maarja, na het trainen smaken de carbs dubbel zo hard!!!

(Ps.: ik load ook relatief clean, rijst, pasta, drood, etc... maar bananen, druiven, koeken, etc... passen der ook geregeld perfect tussen!!)

:( Vandaar...

Schema bevalt ook wel, was er net aan gewend. Maar het draait natuurlijk om de resultaten.

Ik kijk t nog een weekje aan.

Ikzelf doe nu +-8 maanden CBL en zal NOOIT nog terugkeren naar "traditioneel" dieet. Sta harder, droger en voller :cool:

Ik ben wel heel strikt Keto doorheen de dag en pas na het trainen komen de carbs. Op niet trainingsdagen eet ik gewoon in de vroege avond een "normale" maaltijd.

De voeding doorheen de dag is wel heel eentonig, waarom zijn alle leuke dingen om te eten steeds carbs?? lol :eek: :D :D Maarja, na het trainen smaken de carbs dubbel zo hard!!!

(Ps.: ik load ook relatief clean, rijst, pasta, drood, etc... maar bananen, druiven, koeken, etc... passen der ook geregeld perfect tussen!!)

Wat is je voedignsschema als ik vragen mag?

Wat is je voedignsschema als ik vragen mag?

Momenteel ziet het er als volgt uit:

- 500Gr Kwark met suikervrije siroop.
- 350Gr Kipfilet (Beetje ketchup)
- 200Gr Tonijn, zalm of Makreel + 2 eitjes
- 200ML eiwit + 200ML Magere melk + 2 scheppen whey
- TRAINING
- 100ML eiwit + 200ML Magere melk + 2 scheppen whey
- Carb- loading... (Witte pasta, rijst, etc...)
- Caseine- shake (2.5 schep met 400ML melk)
- Slapen

- Aanvullende supps: chondroitine glucosamine msm, Omega 3-6-9, multivitamine en DETOX- one van XXL en ZMA.
- 3L water doorheen de dag
- 1 blik cola ZERO
- ongeveer 5 tassen koffie !! :D

Ik doe 3 dagen en ben benieuwd hoe het gaat na verloop van tijd. Ben nu een weekje onderweg en kan stellen dat de trainingen gewoon lekker gaan. Volgens het boek mag ik 740 gram carbs eten maar zit rond de 450 tot 550 max nu. Ga het opvoeren want er komt in ieder geval geen vet bij :)

Ben onlangs aan Carb Nite begonnen. Net een stuk gelezen over het feit dat cutting calories geen goede manier is om af te vallen. Dat vergroot mijn scepticisme toch substantieel.

Net nog een stuk gelezen dat volslagen onzin is. :roflol:

John Kiefer zei:
One glass of wine on Carb Nite is fine; two is pushing it; three and you might as well kiss your fat loss for the week good-bye.

Alsof dat zo'n determinerende factor is.

Ben onlangs aan Carb Nite begonnen. Net een stuk gelezen over het feit dat cutting calories geen goede manier is om af te vallen. Dat vergroot mijn scepticisme toch substantieel.

Omdat?

Ik heb 3-4 weekjes CBL gedaan en ben overgestapt op CarbNite en dat gaat als een gek! Bevalt goed, vet gaat er lekker van af en voel me top. Voor volop sterker worden moet je lekker CBL doen maar voor je buikje is CarbNite een goede oplossing :p

Ehm, volgensmij heb ik wat gemist, maar wat is CarbNite?

Ehm, volgensmij heb ik wat gemist, maar wat is CarbNite?

The Carb Nite® Solution consists of four easy steps:

1. Cut carbs back to 30 grams or less everyday for ten days.
2. Carb Nite®: On the tenth night eat a big carb-loaded dinner.
3. The next morning, return to 30 grams of carbs per day.
4. Enjoy a Carb Nite® once per week.

Zoiets dus ongeveer :)

Bij CNS is training niet nodig, bij CBL wel. Je low carb dagen zijn er minimaal 5 tot maximaal 7 en dan doe je een CarbNite welke je verspreid over 6 tot 8 uur. In principe gelden veel van de principes van CBL ook voor CNS, CNS was er alleen al veel eerder.

Voor vetverlies werkt CNS veel beter, voor kracht een stuk minder!

Gewoon low carb dus met een refeed.

Nee, niets voor mij. :o Misschien om s echt diep te gaan qua vetpercentage, maar is nu nog niet nodig.

Juist :)

Voor hey pdf boek:[Link niet meer beschikbaar]

ziet er wel interessant uit... heb iets soortgelijks gedaan (modified warrior diet) en daar ging ik best goed op. alleen ging de grote hoeveelheid eten 's avonds me erg tegenstaan. volgens mij is dat met dit dieet nog steeds zo?

Valt mee, hoe eerder je traint hoe eerder je kan backloaden.

Terug
Naar boven