Popeye 01
Cool Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 8%
CBL zonder keihard tranen minstens 4 x per week is onmogelijk volgens mij 
Je hele voedingsplan is juist opgebouwd rondom de training!
Ikzelf doe nu +-8 maanden CBL en zal NOOIT nog terugkeren naar "traditioneel" dieet. Sta harder, droger en voller
Ik ben wel heel strikt Keto doorheen de dag en pas na het trainen komen de carbs. Op niet trainingsdagen eet ik gewoon in de vroege avond een "normale" maaltijd.
De voeding doorheen de dag is wel heel eentonig, waarom zijn alle leuke dingen om te eten steeds carbs?? lol
Maarja, na het trainen smaken de carbs dubbel zo hard!!!
(Ps.: ik load ook relatief clean, rijst, pasta, drood, etc... maar bananen, druiven, koeken, etc... passen der ook geregeld perfect tussen!!)

Je hele voedingsplan is juist opgebouwd rondom de training!
Ikzelf doe nu +-8 maanden CBL en zal NOOIT nog terugkeren naar "traditioneel" dieet. Sta harder, droger en voller

Ik ben wel heel strikt Keto doorheen de dag en pas na het trainen komen de carbs. Op niet trainingsdagen eet ik gewoon in de vroege avond een "normale" maaltijd.
De voeding doorheen de dag is wel heel eentonig, waarom zijn alle leuke dingen om te eten steeds carbs?? lol
Maarja, na het trainen smaken de carbs dubbel zo hard!!!(Ps.: ik load ook relatief clean, rijst, pasta, drood, etc... maar bananen, druiven, koeken, etc... passen der ook geregeld perfect tussen!!)

Vandaar...

Misschien om s echt diep te gaan qua vetpercentage, maar is nu nog niet nodig.