nickvh
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Ga het volgende maand ook proberen.
2000 kcal voor mijn training. En na mijn training 1000 kcals uit:
dextrose, wit brood met hagelslag, witte rijst (plus kipfilet en groenten) en eventueel die kersensnoepjes (alleen Glucosestroop) Lees hier boven geen :Glucosefructosestroop
Paar vraagjes:
- Opstaan met koffie met room.
- Het is niet aan te raden om veel vetten na je training te nemen toch? dit vertraagd de opnamen van de snelle kh?
- Verzadigde vetten zijn niet al te slecht? Lees. kaas en bacon worden in veel schema's gebruikt
- Ik train zaterdag om 11 uur. Daarvoor 1 shake met 40gr eiwit en 40 gr (ik neem aan complexe ?) KH. Zondag train ik niet dus in de zaterdagavond geen maaltijd met koolhydraten , maar zondagavond wel een maaltijd met koolhydraten omdat ik maandag weer train.
Thanks
Glucosestroop is hetzelfde als glufru stroop
Cafeïne om hartslag te verhogen ik drink het zelf niet dus ga ik er niet over uitwijden.
Het is de bedoeling om zoveel mogelijk vet pre en zoveel mogelijk KH (complex of niet) post wo te nuttigen.
Met de rustdagen moet je doen waar jij je lekker bij voelt, zorg gewoon dat je avond voor je wo een rijke carb maaltijd hebt

M'n lichaam bedankte me voor de carbs. Vandaag voel ik me nog aardig brak dus waarschijnlijk zit ik nog wel te laag met backloaden. Ik bouw de carbs langzaam op (+25/+50 gr/week), aangezien fatloss momenteel de focus heeft.