Robijntje
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gister borst aangepakt, cheatday van de week zegmaar. Normaal rond de 240 max. Straks naar decibel, blijf wel nuchter maar mn eetpatroon zal vandaag wat anders liggen (rustdag met carbs). Ik voorzie hier geen problemen in, slechts dat ik maandag na het trainen waarschijnlijk wat minder extreem zal laden.
Hiresh,
Er zijn een aantal stille mee lezers. Zo als ik.
Ik zit nu in dag 4 van de preparatiefase. Ik vind het handig/interessant als de mensen die er ervaring mee hebben updatejes geven![]()
Hiresh,
Er zijn een aantal stille mee lezers. Zo als ik.
Ik zit nu in dag 4 van de preparatiefase. Ik vind het handig/interessant als de mensen die er ervaring mee hebben updatejes geven![]()
(stroop, lange vingers, appelmoes, donut, chocopasta, chocola, extran, en heeeel veel risotto rijst + post workout shake met 100 gr suikers, totaal 450~500gr carbs)
Hey,Ik merkte pas in 7 dagen in de preparatiefase, dat ik moeite kreeg met training@werk.
Dat was ik ook niet echt verplan. Soms wel en soms niet. Zaterdag is mijn 11e dagIk heb zelf de prep niet gedaan, maar succes!
Zodra je gaat laden zou ik niet teveel aanhouden wat kiefer zegt dat je echt veel rotzooi moet gaan eten. Ik heb gemerkt dat ik toch 'honger' had de volgende dag. Niet zozeer omdat ik mijn kcals niet binnen kreeg (juist wel namelijk), maar misschien wat te weinig vitamines en mineralen etc.

hoe bevalt het tot nu toe ? ik kan me toch nog steeds niet voorstellen dat dit nou zo positief is voor je lichaam haha.
Is er iemand toevallig op Youtube die ook Carbbackloading doet en daar zijn maaltijden op post? Ik wil niet elke avond de zelfde hoge glycemische index producten eten![]()
Kiefer zegt in zijn boek carb Backloading, dat Casein (een hydrolisaat) insuline 'spiked' en dus niet ok is voor in de ochtend/middag wanneer je vet verbandt. Hij adviseert isolaat wat de insuline niet zo zou spiken. Ik dacht dat alleen whey en isolaat juist de insulinepeil omhoogjaagt omdat het zo snel opneemt in het bloed. Dit betekent dus dat producten als "smart proetin van BF (whey+casein)" niet ok zijn voor vetverlies? Nog een vraagje, ik krijg 'savonds, wanneer ik denk wat cals te moeten bijeten, een uur erna stekende koppijn. Zou ik diabeet kunnen zijn? Dit gebeurt dus ook wanneer ik savonds heb getraind. Volgens kiefer zouden mijn spieren dan makkelijk de glucose moeten kunnen opnemen ook zonder aanwezigheid van insuline (waar diabtes 2 last van heeft, te weinig insuline -> teveel glucose in bloed > cortisol = koppijn perhaps?). Waar zou mijn koppijn anders door kunnen komen. Wanneer ik niets eet na training is er niks ad hand.
Wat is eigenlijk het verschil als je een gedeelte van je carbs net voor je training zou nemen?