Taaci
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jullie saus/smaakmaker gebruiken in de backload, wat knallen jullie dan over de rijst heen? Ik heb even geen ideeën meer.
Niet elke saus heeft namelijk een hoge gi..
Ik maak vaak zelf wat met sambal, chili, ketchup, of standaard sauzen waar suiker aan is toegevoegd. Maar elke dag zelfde shizzle eten komt me ook me strot uit. Vandaar de vraagWoensdagavond laat ik het je weten
Maar welke sauzen heb jij tot nu toe gebruikt?

Dat staat er toch ook?
Voor de duidelijkheid, het moet POST zijn.
Ik ben nog steeds op zoek naar een goede methode om de A.M. Shake (Koffie, Mct olie en 10 gram whey) in te nemen.
Whey in je koffie mixt gewoon niet zo lekker :/
Morgen ga ik het maar eens los proberen. Denk dat dat de enige methode is.
Hoe voorkomen jullie dat de A.M. Shake niet gaat klonteren?
*edit*
Ik heb jullie saus-tips allemaal even opgeslagen![]()
( Ik word ondertussen zo plat als een dubbeltje door de preparationfase. Day 7 )

Ik pak koffie met cocosolie en daarna 10gr whey om mijn vita's in te nemen.![]()
Ik neem het je niet kwalijk! ik kijk er nu al naar uit om 500gr cornflakes naar binnen te werken alsof het chips is!Hhahah. Shit. Om de een of andere reden associeer ik PWO alleen met PRE work out.
Maar indeed. Pre or Post.
Ik heb vandaag kellog's frosties ingeslagen[emoji14]
Ik ga het morgen ook zo doen op kantoor. Dan maar de shakebeker wassen (ben van plan 2 tot 3 keer deze combo te pakken, prob 2). Pak de olie wel met mn whey, dat wel.

Klinkt goed! Heerlijk om met een volle buik te slapen.Gisteren met de buren uiteten, jaarlijkse traditie. Had ervoor schouders en buik getraind.
Het eten was kleine hapjes van 17:00 tm 21:00 onbeperkt eten.
Ik had zelf gekozen voor veel hapjes met aardappel puree erin, patat en rijst,stokbrood. Biertje en 2 cola, en 4 koffie tussendoor.
Bij de hapjes zat vis, en biefstuk.Als afsluiter een ijsje(Dame Blanche)
Ik heb dus zo ontiegelijk veel gegeten, als test, om te kijken wat dit de volgend ochtend met mij zou doen.
Zeg maar een Cheat meal. Ik ben ook 2 keer wakker geworden, zo vol zat ik
Stond vanmorgen op en was droog, zag al me buikspieren, en had een honger, niet normaal.
Ik heb het geprobeerd om het zo goed mogelijk op te tellen in mijn FP, en ik kwam totaal op 5687cal.
koolhydraten 463 , vetten 203 , eiwitten 342.
Vandaag borst en triceps
Gisteren met de buren uiteten, jaarlijkse traditie. Had ervoor schouders en buik getraind.
Het eten was kleine hapjes van 17:00 tm 21:00 onbeperkt eten.
Ik had zelf gekozen voor veel hapjes met aardappel puree erin, patat en rijst,stokbrood. Biertje en 2 cola, en 4 koffie tussendoor.
Bij de hapjes zat vis, en biefstuk.Als afsluiter een ijsje(Dame Blanche)
Ik heb dus zo ontiegelijk veel gegeten, als test, om te kijken wat dit de volgend ochtend met mij zou doen.
Zeg maar een Cheat meal. Ik ben ook 2 keer wakker geworden, zo vol zat ik
Stond vanmorgen op en was droog, zag al me buikspieren, en had een honger, niet normaal.
Ik heb het geprobeerd om het zo goed mogelijk op te tellen in mijn FP, en ik kwam totaal op 5687cal.
koolhydraten 463 , vetten 203 , eiwitten 342.
Vandaag borst en triceps

Net de cornflakes naar binnen. ben een uur bezig geweest om de zak leeg te krijgen.. had het gewoon als chips gegeten, op de helft een droge b**kes, dus veel water erbij gedronken. Beviel me wel, heb heel de week als experiment cornflakes in de backload. Als het me blijft bevallen dan hou ik dat erin ipv rijst. [emoji57]
Natuurlijk ook kip (500gr) en tonijn (150gr) voor de eiwitjes.
Macro's:
2500kcal
188 proteïne
417 carbs
10 vet