drumbell
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 979
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lange vingers, wit stokbrood met vruchtenhagel, jam, honing, rijstwafels, jellybeans, bagels, dextro.nog suggesties voor lekkere low fat high carb ''snacks''?
croissants en kandijkoek zijn ook low fat zag ik, iemand nog ideeën?
zit volgens mij best veel vet in nog..
Unlike post training when a rollercoaster of insulin
release works to our advantage, pre-training, we need an even,
steady flow of carbs with moderate insulin levels to avoid rebound
hypoglycemia.
Hoeveel gram vet raad kiefer maximaal aan tijdens de backload maaltijd ? Weet iemand me dat zo te zeggen, kan het niet vinden namelijk.
Hmm komt dit uit Kiefer's boek? Dacht dat hij nooit adviseerde carbs tot na de training.
Staat inderdaad geen max in. Maar hij geeft wel aan het tot een minimum te beperken en je te richten op carbs en proteine. Als je af en toe eens een dag een dikke pizza wilt knallen of een grote friet oorlog, zal dat echt niet uitmaken. Ik doe dat zelf ook 1x per week.Hoeveel gram vet raad kiefer maximaal aan tijdens de backload maaltijd ? Weet iemand me dat zo te zeggen, kan het niet vinden namelijk.
Snack a jacks bbq smaak, ovenpatat, rijstwafels met chocolade eromheen, Lays oven baked chips.nog suggesties voor lekkere low fat high carb ''snacks''? croissants en kandijkoek zijn ook low fat zag ik, iemand nog ideeën?

Haha, ik gaf ook maar een voorbeeld. Zelf maken is ook leuker, en je kunt veel meer!Bedankt inzake die vetten! Maar als je Fasted traint bijv heb je niets druk te maken over überhaupt vetten overdag. Dan komen ze sowieso post workout pas. Vandaar dat ik het me afvroeg.
Goeie suggesties nog idd, stoofperen kwamen ook nog in me op vanmiddag
---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------
En what about pannekoeken met stroop mommnom
---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------
Ben trouwens niet zo'n fan van pizzeria of de frietboer taaci. Maak veel liever zelf zulke meals als k eens zin heb, lekkerder, gezonder en kan alles tracken (voel k me gewoon fijner bij dan alles op de gok) bijvoorbeeld een blik stoofvlees\goulash van coertjens met rijst of gebakken aardappelen en wat groenten, heerlijk. Of hetzelfde maar dan met lekker kip kebab ofzo, Turks brood erbij, wat huzaren of verse salade![]()
Neemt niet weg dat drumbell nooit in de friettent of shoarma komt soms zij het zo haha.
Ik zou de chocola laten staan, proberen de vetten zoveel mogelijk te drukken in de backloack. Zou het zelf bij pure carb bronnen houden.
Deze kcal waren bij mij allemaal na de training. Ik eet namelijk nooit op de dag, ik eet altijd alles na de training. .
Vanavond een stuk of 6 witte stokbroden met vruchtenhagel. Post wel een foto van het maaltijdje!
En veel plezier mr freaky, je gaat geniet, dat is wat vast staat!

Je moet wel loaden na het trainen, dan kan je jezelf belonen. Is klote dat je wel 'cheat' maar niet getraind hebt ervoor..Nou mijn eerste carbload dus al achter de rug. Was zeer goed bevallen. Ik zat alleen wel echt propvol, best irritant gevoel. En ik had ook wat misberekend met wat te vettig vlees tijdens de load.
De volgende dag dacht ik, hmmm donuts in de aanbieding bij de appie. Die neem ik mee, ga ik voor een wat ongezondere variant. Halverwege de dag een maaltijd overgeslagen. Bij thuiskomst de donuts aangerand, cornflakes gegeten, bagels met kaas. En niet getraind
Volgende dag mijzelf verteld dat ik deze cheat/rustdag nodig had. Vervolgens precies hetzelfde gedaan na mijn werk :'(:'( .
De preparatiefase viel mij toch wat zwaar. Ik was ook al een week of 2 zonder cheat al in een vrij diepe cut. Denk iets te veel van het goede.
Vandaag wel weer terug op schema, vanochtend voor het eerst getraind met alleen koffie op de maag. Merkte wel dat ik weer carbs in mijn lijf had. Was vele malen sterker.Voor vanavond een carbload gepland met 200 gram carbs in totaal. En vet laag (15 gram tijdens de carbload).
Al met al, nog even aankijken en blijkbaar even geen rekening gehouden met het feit dat je elk dieet moet finetunen. Vanavond dus eigenlijk 2e poging tot carbload met wat meer finetuning
Spieren zijn wel lekker vol. Wel een laag water erop.
Oh ja, ook een hele doos merci naar binnengewerkt in die 2 dagen cheat
*staat op van de biecht-stoel*
Je moet wel loaden na het trainen, dan kan je jezelf belonen. Is klote dat je wel 'cheat' maar niet getraind hebt ervoor..
Schouders eronder en trainen met dat lijf.

Haha, klinkt goed. Kan je wel zeggen dat je productief bezig geweest bent vandaag!Yip. 2 dagen geload zonder te trainen, en nog eens een hoop vettigheid ook nog.
Gelukkig nu aan het wachten op mijn 'beloning'
Hoelaat train jij trouwens, dat jij al je macro's pas na je training neemt?
Vandaag voor het eerst getraind met 0,0 kcal in mij (behalve dat beetje wat in de koffie zit dan).
Best heavy. Heb ondertussen al wel gegeten (carbloos nog). Maar blijf in de lethargische staat..
Mn meisje heeft het helemaal zwaar. Die zit nog in de prepfase en vandaag dus ook voor het eerst met alleen koffie op gaan sporten. Ligt helemaal voor pampus.
Moest gvd zelf alles afwassen en opruimen hiero XDXD