Ik draag een Polar V800. Met een HIIT zit ik op de 320@350cal.
Dat is nou net de 300 die ik erbij heb gegooid.
HITT doe ik thuis op de racefiets(tacks)
De polar laat ook mijn dagverbruik zien in cal,. Dit is niet altijd zuiver, maar als ik te lang zit, geeft hij een triller, dat ik moet gaan bewegen.
Daarbij zijn mijn backloads tussen de 4000@5000. Is geen touw aan vast te knopen. (carbs worden opgeslurpt)
Probeer mijn rustdagen wel aan mijn cal verbruik te houden.
Gisteren met borst/triceps een load met aardappelpuree, koolvis, en worteltjes met suiker.
Daarna 300gr jasmijn rijst klaargemaakt. De helft van de rijst gemengd met 40gr vruchtenhagel. Dit was nieuw voor mij, en ergggggg lekker

De ander helft rijstepapje van gemaakt.
koolhydraten:491 vet:91 eiwit:319 suiker:122
Dagtotaal gisteren 4066cal
---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------
Persoonlijk zou ik zelf met ontbijt 15gr kokosvet nemen, met een whey shake, of mct olie met 3 eiwit ei.
En om 9:30 heb ik 50gr amandelnoten met een whey shake, of hutecase met bacon en eiwit.
Dit heb je nodig voor eventueel spierafbraak.
Vorig jaar op vakantie had ik ook niet de shake na mijn training.(de middelen waren er niet) Ik nam toen na mijn training honing met koffie, 3 eiwit, en een rijpe banaan. En ging daarna in het hotel eten.
17:00 train ik ook
---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------
In het ebook van kiefer staat ook dat je de shake een uur na je training moet nemen.
In het begin nam ik de shake meteen na de training, wat goed werkte bij mij.
Toen kwamen wij erachter dat je een half uur, a uur moet wachten, toen ik dit deed, werd ik minder droog, de shake werd bij mij niet meer snel opgenomen.
Sinds dien neem ik hem meteen na mijn training, met een overrijpte banaan