broodjekip
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 56
Ben benieuwd ja.
Ik ga zelf van t voorjaar n poging wagen. Heb er nu geen zin in.
Al ben ik wel van plan de kerstdagen te backloaden....

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Even heel het topic doorgelezen en klinkt wel interessant want ik ben nu aan het cutten met 6 keer per dag eten (traditionele manier) maar groot nadeel is dat ik heel de dag door trek heb en zin heb om te eten!
Maar even vraag, is dit aan te raden in de cut?
Mensen ervaren mee?
En voorbeeld voedingsschema, dat ik er een idee uit kan halen of het haalbaar/mogelijk is om te combineren met werk.
Welk boek bedoel je precies, want heb proberen te google maar kan het niet vinden, linkje? Misschien interessant want dan heb ik wat te lezen in de bus naar het werk.

Je kan ook haast niet geloven hoe snel je na het trainen bvb een grote maaltijd kan verwerken! Ik eet na trainen 250Gr pasta en nog geen 10min later heb ik alweer honger. Je lichaam verlangt gewoon naar carbs na een dagje op enkel eiwit en vetten! 
Jou voorbeeld dieet is ook wel erg mager overdag!
Ik snap dat je wel honger hebt man.
En erg laat in vetten...

Dus even kort op een rijtje:
- de 1ste 10 dagen depleten met max. 30 gram carbs
- de avond van de 10de dag afsluiten met een carb meal
- nadien vetten en eiwitten voor de training
- na de training een shake bestaande uit whey & carbs
- 's avonds loaden met carbs
Mijn vraag is: hoeveel gram carbs moet je rekenen 's avonds na een trainingsdag, en hoeveel voor een rustdag?
Ik ben van plan dit toe te passen na de feestdagen vanwege een drukker sociaal leven![]()
In principe tel je geen cal/grammen.... maar dat kan verkeerd gaan natuurlijk. Zelf zou ik toch enigzins willen weten of in mn eiwitten en calorieen haal. Mijn mening:
Start met 2g/kg aan KH en probeer dan langzaam omhoog te gaan om je 'sweet spot' te vinden.

Training regimens should include recovery days, which
should be off-days—off from resistance training, at least. If not,
consider changing training splits to include at least one day away
from weight lifting. Now that everyone’s on the same page and has
at least one day of the week without resistance training, I can
describe how to Carb Back-Load on off-days in the simplest terms
possible: don’t.
Ik load wel elke dag maar op rustdagen veel beperkter dan op trainingsdagen.
(Je moet het ook kunnen blijven volhouden hé)
Grts