Fitness Seller

Carrotpower!!! (Road to 85kg) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Toch wel?
En Mwa ik zie niet veel van die spieren terug :p.

Ik hoop zoiets als Connor Murphy te worden. Dat ik op straat ga en m'n shirt uittrek en meteen alle meiden met je op de foto willen.
Denk je dat ik potentie heb als je naar mijn fysiek kijkt?
Dat kan ik echt niet beoordelen :o maar gewoon hoog inzetten en alles geven dan zul je het beste uit jezelf halen. Meer dan dat kan niemand
 
Hou er ook rekening mee dat Connor Murphy ook waarschijnlijk al een pak langer traint dan jou, goede genen heeft meegekregen en misschien hier en daar wel een snoepje genomen. Staat je niet blind op de fysiek van een ander, want elk lichaam is weer wat anders.
 
Yeah :D.
Ik hoop zoiets als Connor Murphy te worden. Dat ik op straat ga en m'n shirt uittrek en meteen alle meiden met je op de foto willen.
Denk je dat ik potentie heb als je naar mijn fysiek kijkt?
Ik denk dat je daarvoor ook de goeie buurt met de juiste meiden moet uitzoeken...
 
Ik denk dat je daarvoor ook de goeie buurt met de juiste meiden moet uitzoeken...
De grijpschuur in Groningen :lick:

Dat kan ik echt niet beoordelen :o maar gewoon hoog inzetten en alles geven dan zul je het beste uit jezelf halen. Meer dan dat kan niemand
Dat snap ik man! Ik wil eerst heel sterk worden :).

Hou er ook rekening mee dat Connor Murphy ook waarschijnlijk al een pak langer traint dan jou, goede genen heeft meegekregen en misschien hier en daar wel een snoepje genomen. Staat je niet blind op de fysiek van een ander, want elk lichaam is weer wat anders.
Ik dacht al dat hij gebruikte, het is veels te shredded. Maar ik ben al blij met mijn fysiek. Alleen nog wat groter :P.
 
Aangezien Marvin aan de "drugs"

ik denk 3-4 maand serieus met paar weken skippen er tussendoor.
Je bent nog maar pas gestart dus.
Je gaat nog zooooveel gainen :) (als je dedicated blijft)
 
Het moest ik zijn. Sorry man ik ben nog steeds vet boos op mezelf van dat examen :(.

''apocalyptisch geschreeuw'' nu door de stress?
Gewoon focussen op 't volgende examen en zien waar het schip strandt.
 
Back
Naar boven