MuscleMeat

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

Bezoekers in dit topic

Training van vandaag :

Bench Press 60kg PR 3x,3x,2x,3x : eindelijk de 60kg. Best nog wel zwaar, maar ik heb nog lange na niet de juiste vorm en leg drive onder de knie. Dus nog veel oefenen, dan schiet de bench ook wel omhoog :).
Bench Press 55kg 6x : goedmaker voor de bench

Dumbbel Incline Press 22kg 3x8 : ook een goedmaker voor de bench

Squat 100kg 5x, 3x : het ging best nog redelijk, maar ik durfde niet meer dan 3x.
Squat 80kg 3x10 : goedmaker squat

Barbell Row 55kg 5x5 : dit kan ik al helemaal niet :(. Van alle lifts ben ik hier het slechtst in. M'n rug is wel recht en mijn lichaam staat ook 90 graden, maar ik blijf het moeilijk vinden :(.

Tricep Cable Down 50kg 3x8 : trainingsmaat was nog niet klaar, dus deed ik met hem even mee :D
 
Lekker die PR op de Bench.......elke stap vooruit is er 1..........goede squat ook.
 
Kap gewoon met die 'goedmakers' en focus op het progressief laden van je grote lifts. :)
 
60kg BP. :thumb:
Komt helemaal goed. Nog even doorknallen, dan ga ik dat doen op de squat. :rolleyes:
 
Goed bezig, sterke squat man!
BB row lukt je wel, eens je het volledig onder de knie hebt wordt het één van je favoriete oefeningen!
 
Sorry dat ik niet op al jullie logs en reacties reageer. Heb het tering druk met examens.

Shape update 55kg -> 63,5kg :

Zit er een toekomst Mr. Olympia in :D?

IMG_3426.PNG
 
Sorry dat ik niet op al jullie logs en reacties reageer. Heb het tering druk met examens.

Shape update 55kg -> 63,5kg :

Zit er een toekomst Mr. Olympia in :D?
Prioriteiten stellen is belangrijk, doe je goed man!
Stijging in bodyweight is zeker indrukwekkend. Wat denk je van jouw vetpercentage? Lijkt deze nog stabiel te zijn met zo'n indrukwekkende bulk?
 
Ik ben vooral benieuwd naar je de uitvoering van je lifts. Met zo een foto kan je niks.

Anyway.

Succes met de examens. Knallen maat!
 
Prioriteiten stellen is belangrijk, doe je goed man!
Stijging in bodyweight is zeker indrukwekkend. Wat denk je van jouw vetpercentage? Lijkt deze nog stabiel te zijn met zo'n indrukwekkende bulk?
Thanks man :).

Ik weet niet wat mijn vetpercentage is. 15% denk ik.

Ik denk wel dat het meeste vet is, omdat ik in een paar maand best wat ben aangekomen. Wat wel jammer is aangezien ik eerst echt droog was.

Ik ben vooral benieuwd naar je de uitvoering van je lifts. Met zo een foto kan je niks.

Anyway.

Succes met de examens. Knallen maat!
Snap ik, maar het was ook meer om te kijken hoe ik er nu bijsta ten opzichte van paar maand geleden. Ik merk duidelijk dat ik wat breder ben geworden (in vet dan :p).

Ik weet niet of ik video's laat zien. Miss als ik 140kg squat kan.

En Thanks, nog 7 te gaan :(.
 
Gewoon hard doorbulken en trainen. Op naar die massa.
Steeds wat meer eten en doorgaan en je komt er echt wel. Je ziet dat je nu al enorm vooruit bent gegaan. En er komt zeker nog meer als ik je zo eens volg! You go! carrotttt powerrrrrrrrrrrrrrrr :D
 
Ik zou je bulk dan iets rustiger aan doen :P mik op 0.5 kilo per week

Verder zal er ook echt wel flink spier bij zitten gezien je krachtprogressie ;)
 
Mooie vooruitgang in je gewicht.
 
Mooie progressie kerel. Ik zou de bulk iets afzwakken. Teveel vet betekent weer extra veel werk en langer cutten om het er weer af te krijgen en dat gaat je ook weer spiermassa kosten. Niet te vet worden, heb je niets aan.
 
Mirin that sickening aesthetics bro :D
Yeah :D.
Komt er nog een shape update van jou? Ik verwacht minstens een junior Zyzz.

Gewoon hard doorbulken en trainen. Op naar die massa.
Steeds wat meer eten en doorgaan en je komt er echt wel. Je ziet dat je nu al enorm vooruit bent gegaan. En er komt zeker nog meer als ik je zo eens volg! You go! carrotttt powerrrrrrrrrrrrrrrr :D
Thanks Marina :fire:.
Carrots for the win :fire:

Mooie vooruitgang in je gewicht.
Thanks Jeffrey :). Jij wss ook wel!

Ik zou je bulk dan iets rustiger aan doen :P mik op 0.5 kilo per week

Verder zal er ook echt wel flink spier bij zitten gezien je krachtprogressie ;)
Toch wel?
En Mwa ik zie niet veel van die spieren terug :p.

Ik hoop zoiets als Connor Murphy te worden. Dat ik op straat ga en m'n shirt uittrek en meteen alle meiden met je op de foto willen.
Denk je dat ik potentie heb als je naar mijn fysiek kijkt?

Mooie progressie kerel. Ik zou de bulk iets afzwakken. Teveel vet betekent weer extra veel werk en langer cutten om het er weer af te krijgen en dat gaat je ook weer spiermassa kosten. Niet te vet worden, heb je niets aan.
Dat is waar, maar ik val ook wel snel af. Ook al heb ik nooit gecut :D.
 
Er zit nu zeker een vetje op je lichaam, 13-15% zou best kunnen. Maar dat is prima om spieren aan te maken. Zou het idd niet te snel meer laten oplopen zoals de anderen ook zeggen.
Succes met de examens, laat je niet gek maken en daarna weer focussen op de KT!
 
Er zit nu zeker een vetje op je lichaam, 13-15% zou best kunnen. Maar dat is prima om spieren aan te maken. Zou het idd niet te snel meer laten oplopen zoals de anderen ook zeggen.
Succes met de examens, laat je niet gek maken en daarna weer focussen op de KT!
Thanks Neet :engel:.

Eerst 15% en daarna 5% :)
 
Back
Naar boven