Carrotpower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 632
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
JaHeb je ooit meer oefeningen dan de mainlifts gedaan!

Ik ben nu het boek aan het lezen en het is heel anders dan andere boeken. Het is in het Engels en ik heb nog nooit een boek zo leuk gevonden om te lezen. Omdat hij steeds voorbeeldjes gebruikt (zoals de brandweermannen enz) is het echt leuk om te lezenIk raad je eigenlijk vooral aan het boek goed te lezen en aan de hand daarvan een programma samen te stellen dat op jouw doelen is gericht. Burpees zullen geen prioriteit hebben, maar alle hypertrofie strategieën juist weer wel. In het topic van de link staan ook nog twee voorbeeldschema's gericht op aesthetics en hyperfrofie voor inspiratie. Daar ben je zeker langer mee bexig dan 40 minuten.
Even over rows: de BOR en de Pendlay Row zijn een geweldige oefening, maar ik denk dat je ze niet (zoals bij Phraks versie) moet gaan doen met een 2x5 + 1xAMRAP set, je wil je onderrug namelijk zo fris mogelijk houden voor squats en deadlifts. 2 sets rows van 6 tot 8 reps wordt aanbevolen. Johnny Pain zweert bij Yates Rows en ik ga zelf weer dumbell rows gebruiken in de toekomst.
Pijn in je onderrug kan echt van alles zijn, maar bij twijfel misschien even langs een fysio ofzo.
. Bedankt!Ik heb vandaag ook yates Rows gedaan en ze voelden veel beter dan de Barbell of Pendlay Rows!
Training :
Bench Press 50kg 2x5, 1x7
Yates Rows 50kg 2x5, 1x7
Squat 92,5kg 2x5, 1x8 : ik blijf hier maar mee kloten maar ik denk dat ik nu wel de juiste grip width heb : handen bij de ringen met thumbless grip.
Chin ups BW 2x5, 1x8