XXL Nutrition

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.381
Heb je ooit meer oefeningen dan de mainlifts gedaan!
Ja :emo:

Ik raad je eigenlijk vooral aan het boek goed te lezen en aan de hand daarvan een programma samen te stellen dat op jouw doelen is gericht. Burpees zullen geen prioriteit hebben, maar alle hypertrofie strategieën juist weer wel. In het topic van de link staan ook nog twee voorbeeldschema's gericht op aesthetics en hyperfrofie voor inspiratie. Daar ben je zeker langer mee bexig dan 40 minuten. ;)

Even over rows: de BOR en de Pendlay Row zijn een geweldige oefening, maar ik denk dat je ze niet (zoals bij Phraks versie) moet gaan doen met een 2x5 + 1xAMRAP set, je wil je onderrug namelijk zo fris mogelijk houden voor squats en deadlifts. 2 sets rows van 6 tot 8 reps wordt aanbevolen. Johnny Pain zweert bij Yates Rows en ik ga zelf weer dumbell rows gebruiken in de toekomst.

Pijn in je onderrug kan echt van alles zijn, maar bij twijfel misschien even langs een fysio ofzo.
Ik ben nu het boek aan het lezen en het is heel anders dan andere boeken. Het is in het Engels en ik heb nog nooit een boek zo leuk gevonden om te lezen. Omdat hij steeds voorbeeldjes gebruikt (zoals de brandweermannen enz) is het echt leuk om te lezen :). Bedankt!

Ik heb vandaag ook yates Rows gedaan en ze voelden veel beter dan de Barbell of Pendlay Rows!

Training :

Bench Press 50kg 2x5, 1x7

Yates Rows 50kg 2x5, 1x7

Squat 92,5kg 2x5, 1x8 : ik blijf hier maar mee kloten maar ik denk dat ik nu wel de juiste grip width heb : handen bij de ringen met thumbless grip.

Chin ups BW 2x5, 1x8

Ik ben nu het boek aan het lezen en het is heel anders dan andere boeken. Het is in het Engels en ik heb nog nooit een boek zo leuk gevonden om te lezen. Omdat hij steeds voorbeeldjes gebruikt (zoals de brandweermannen enz) is het echt leuk om te lezen :). Bedankt!
Ja, als je het leest valt alles gewoon op z'n plek. Greyskull LP is meer dan alleen maar 3 dagen per week blind een schema volgen.

Ik heb vandaag ook yates Rows gedaan en ze voelden veel beter dan de Barbell of Pendlay Rows!
Nou dat is dan mooi opgelost zo! Voor zolang het lukt kan je de yates rows best 2x5 en 1xAMRAP doen. Als het te zwaar wordt zou ik gewoon lekker de aanbevelingen uit het boek aanhouden van 2 sets met 6 tot 8 reps.

Voelt echt goed. Ik vindt dit veel leuker dan 5x5. Bedankt dat je dit aan mij had voorgesteld!

(@Starx6673 ook bedankt!)
Geen probleem, man. Jij gaat je doelen wel halen!

Hoppa. De motivatie is weer terug.
Time to hop on the gain train again!

Hoe staat het met de voeding nu?

• #1.387
Wat vinden jullie van deze variatie van greyskull?

Ik wil graag meer mijn borst en armen trainen omdat die ver achter lopen ->

Dag 1
Overhead Press
Chins
Squat
Incline dumbbel press (of dips, welke is beter?)
Dumbell Row (of lat pulldown?)

Dag 2
Bench Press
Rows
Deadlift
Ez Barbell curl
Dumbell lateral raises

Dag 3
Overhead Press
Chins
Squat
Incline dumbbel press (of dips)
Dumbell Row (of lat pulldown).

Wat vinden jullie hiervan? En kunnen jullie mij aanraden welke ik zou moeten doen? (Dips of dumbell Press en dumbell Row of lat pulldown)

Ik zou niet op dezelfde dag chins en pulldowns doen, dus zou ik voor rows kiezen, ook OHP en incline press is niet de beste optie dus zou ik voor dips kiezen

• #1.390
Training :

Echt lekker getraind. Nu ik al 2 weken consistent train en eet, voel ik me veel beter en ging ik van skinny fat weer naar een goede opgepompte chest, schouders biceps, rug en heb ik ook weer een powerlifter sixpack.

Fuaaark Yeah :flexgrin:

Training ;

Overhead Press 35kg 2x5, 1x7

Chins BW+1,25kg 2x5, 1x8

Deadlift 120kg 1x4,1x1 : sumo moet ik nog verbeteren. 1e reps gaan goed maar ik raak snel conditie kwijt bij de volgende reps.

Dips BW 2x5, 1x10 : (@Steks, @Basma ;))

2-week transformation :flexbiceps:

• #1.392
Training :

Bench Press 52,5kg : 2x5, 1x6

Yates Rows 60kg : 2x5, 1x9

Squat 95kg : 2x5, 1x8

Ez Barbell curl 20kg : 3x8

Dumbell side raises : 8kg 3x8

inb4 100 kg squats :D

• #1.394
Was je dan out :(:treuren:

Ik heb een vraagje over bolletjes

Gisteren ging ik bolletjes halen en op de achterkant stond 450 calorien per 100g.

Dus ik die bolletjes wegen en 2 bolletjes waren 110g.

Hoe kunnen 2 bolletjes nou net zoveel calorieën als 150g pasta (ongekookt) hebben???

Gisteren ging ik bolletjes halen en op de achterkant stond 450 calorien per 100g.

Hoe kunnen 2 bolletjes nou net zoveel calorieën als 150g pasta (ongekookt) hebben???
Krentenbolletjes?

Lekker makkelijk kcals :thumb:

Nee ga niet zo snel out......maar was een poging tot motivatie voor 100kg squatssssss

Terug
Naar boven