Carrotpower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 632
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Thanks het wil nu veel beterAls je je buik aanspant dan moet die riem gewoon strak om je buik zitten. Hoe je het nu beschrijft klinkt alsof die té strak om je buik zit.
Ik ken het namelijk zelf ook, had er in het begin ook last van. Dacht hoe strakker hoe beter, maar dat is dus niet zo.

Thanks bro! Het werktIdd gewoon losser doen, ik kanheb als ik niet aanspan er nog net een hand tussen wurmen

Net 1x 140kg deadlift gedaan
. Het was wel sumo, belt en straps en krom, maar ik heb weer een mijlpeil gehaald
. Ik heb ook vandaag voor het eerst narrow grip low bar geprobeerd. Eerst hield ik mijn handen bij de 1e ring en nu zowat naast mijn schouder (zoals Jesse Norris). Ik was nu veel stabieler en kon makkelijker diepte halen met rechte rug.
Toen ik mijn handen bij de ringen had, ging ik naar voren als ik naar beneden ging en waren mijn squats vaak goodmornings als het te zwaar werd.
Hoe kan zo'n kleine verandering in grip toch zoveel nut hebben?

.
. Ik ga dan wel door blijven zetten maar wanneer moet ik de switch maken naar UB/LB (ppl wordt hem niet want 6x in de week naar sportschool is niet te doen).
.
Telt p*ssy ook