Fitness Seller

Sticky [Centraal] Veelgestelde Vragen Topic Voor Beginners

Bezoekers in dit topic

vraagje?

ik fitness nu ongeveer iets meer als 1jaar ik heb zo net Kré-alkalyn Xtreme capsules gekocht voor een extra boost.

ik moet nu 3 a 4 capsules per dag innemen op een lege maag.. waarom niet op een volle? misschien een domme vraag maar kzou het toch graag weten dat dit echt zo'n kwaad kan of niet?

Grtz
 
Voor eigen vragen best nieuw topic openen.
 
Informatief en leuk om te lezen. Bedankt!
 
Bedankt Big-T voor deze nette en uitgebreide FAQ! Het heeft gelijk al heel wat vragen voor mij beantwoord :)
 
hey gasten
kben nieuw hier
ik heb een dik jaar stevig thuis getraind op n bank en ja ik heb na wat geduldig zijn toch goeie resultaten gehaald en heb ze nog steeds zoals je ziet(grote voordeel van naturel trainen he)
kheb echter n zware armbreuk achter de rug zo erg zelfs dat er nog steeds n plaat met 9 vijzen in zit. no matter dat houd mij ni tegen en wil nu weer groeien. ik wil nu wel echt BREED worden. wie helpt met een degelijk betaalbaar voedingsschema aub? ik ben m79 en denk goeie 3 a 74 kg. thanx en dit is een intressante site
 
Laatst bewerkt:
hey gasten
kben nieuw hier
ik heb een dik jaar stevig thuis getraind op n bank en ja ik heb na wat geduldig zijn toch goeie resultaten gehaald en heb ze nog steeds zoals je ziet(grote voordeel van naturel trainen he)
kheb echter n zware armbreuk achter de rug zo erg zelfs dat er nog steeds n plaat met 9 vijzen in zit. no matter dat houd mij ni tegen en wil nu weer groeien. ik wil nu wel echt BREED worden. wie helpt met een degelijk betaalbaar voedingsschema aub? ik ben m79 en denk goeie 3 a 74 kg. thanx en dit is een intressante site
Je kan best opschrijven wat je nu eet en posten in een nieuw topic in het subforum "voeding" zodat je tips en opmerkingen krijgt om er een goed schema van te maken :)
 
Vraagje. Ik wil wel bodybuilden, maar niet zo dat het meer dan een hobby wordt. Ben ik dan voor vragen enzo wel aan het goede adres op dit forum?
 
Vraagje. Ik wil wel bodybuilden, maar niet zo dat het meer dan een hobby wordt. Ben ik dan voor vragen enzo wel aan het goede adres op dit forum?
Tuurlijk, het gaat hier van een beetje fitness in de week tot bb wedstrijden, en alles tussenin.
 
Kan je veel uit leren als beginner ,)
 
kuur

hallo ik ben rene en ben 36 jr, ik train al 4 jaar en ben nu bezig met dianabol deca kuur. zit nu in de 7e week dus hierna nog 1 week te gaan en in week 10 begin ik met de nakuur clomid. ik ben niet super tevreden over het resultaat dus wil een vervolg kuur met sustanon gaan doen. hoe lang moet ik wachten na mijn nakuur voor ik aan een vervolg kuur begin? mvg rene
 
hallo ik ben rene en ben 36 jr, ik train al 4 jaar en ben nu bezig met dianabol deca kuur. zit nu in de 7e week dus hierna nog 1 week te gaan en in week 10 begin ik met de nakuur clomid. ik ben niet super tevreden over het resultaat dus wil een vervolg kuur met sustanon gaan doen. hoe lang moet ik wachten na mijn nakuur voor ik aan een vervolg kuur begin? mvg rene
Als je een beetje scrollt op de homepagina, zie je "AAS" staan (Androgene Anabole Steroïden). Daar kunnen ze je zéker helpen!

En vertrouw nooit zomaar wat iemand hier zegt: dat kan iemand zijn die nog nooit heeft gekuurd of gewerkt heeft met die producten die je opnoemt. Als je dan die persoon zijn raad zou opvolgen.. ;)
 
'maynaise' is het antwoord op iedere vraag... deze toets is echt simpel.... je weet toch
 
Het is allemaal mooi uitgeschreven maar ik denk dat er maar weinig beginners zijn die de moeite zullen doen om zo'n stuk tekst te lezen? :)

ben zelf beginner en raad het elke beginner aan!
maar ja zoals je zegt gaan er niet veel mensen de moeite doen hiervoor...
 
super informatief dit thnx ;)
 
Bedankt voor alle informatie, het was zeker leerzaam!

ik hoop dat ik als beginner hier veel uit kan halen.

wish me luck
 
Heel informatief dit, bedankt
Geeft me gelijk zin om te trainen!
 
Goed topic dit ! ;)
 
Back
Naar boven