AndroidHealthClinic

Sticky [Centraal] Veelgestelde Vragen Topic Voor Beginners

Bezoekers in dit topic

Kan ik spiermassa opbouwen en tegelijkertijd ook aankomen ? Ik ben nu 1.70 57 KG
Ik eet per dag 2000 Kcal
 
Ik ben een beginner, ben nl. vorige week voor het eerst gaan fitnessen.

De tips die ik hier zie lezen makkelijk en ik heb er al heel wat van bijgeleerd, waarvoor dank!
 
Misschien is het ook handig om afkortingen er bij te zetten, zoals:
ekv, bulken, cutten, gain.
Volgens mij weten veel beginners niet wat dat precies betekent.

Gr.
 
Bedankt voor de tips hier. Maakt me ook wegwijs in dit forum!
 
Handig en informatief :D !
 
te oud?

hallo ik ben 39 jaar en sinds een jaar aan het trainen nu zeggen ze dat ik te oud ben en niet meer zo snel zal groeien is dit waar of grote onzin?
 
Onzin, misschien zal je niet meer zo snel groeien maar je kan er nog best wat spiermassa op plakken.
 
Ik heb een klein vraagje.
Vraag mij namelijk af wat het beste tijdstip is om je pre en post shakes te nuttigen.

Dacht dat het ongeveer 30 min voor de training en meteen na de training was.
 
Over whey zijn hier verschillende theorieën over. Sommigen pakken het 1,5 tot 1 uur voor het trainen, sommigen een half uur voor het trainen en anderen meteen na het trainen.
 
ok,

Ik had ook ergens gelezen dat sommige voor de training en na de training whey nemen.
Is dat nog ergens goed voor?
 
hallo ik ben 39 jaar en sinds een jaar aan het trainen nu zeggen ze dat ik te oud ben en niet meer zo snel zal groeien is dit waar of grote onzin?
Nooit te oud en 39 is jong, afhankelijk van hoe je geleefd hebt kan je fysiek een jonger lichaam hebben dan een 30 jarige die ongezond geleefd heeft. 'Groeisnelheid' daalt na je 25ste elk jaar beetje maar je kan natuurlijk blijven groeien, alleen moet je dan iets meer moeite doen.
 
Nooit te oud en 39 is jong, afhankelijk van hoe je geleefd hebt kan je fysiek een jonger lichaam hebben dan een 30 jarige die ongezond geleefd heeft. 'Groeisnelheid' daalt na je 25ste elk jaar beetje maar je kan natuurlijk blijven groeien, alleen moet je dan iets meer moeite doen.

:eek: ik dacht dat het stabiel bleef tot je 35 :(
 
Echt supernuttig stuk voor deze beginner. Veel bekend, maar bevestiging van wat je al denkt te weten is ook prettig! Top!
 
Back
Naar boven