Draggerke
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 59kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die verwijzing naar Men's Health is dan ook vrij sarcastischBedankt voo het in elkaar steken van dit
Maar ik zoek toch liever men info hier op dit forum bij elkaar dan bij mens health
Ookal ben ik geen bodybuilder,maar een vechtsporter
De kennis die jullie bezitten is gebasseerd op ervaring en niet kant en klaar overgenomen uit een boekje

Zorg dat je per spiergroep de belangrijkste oefeningen in ieder geval doet:thanks voor deze FAQ
ondanks dat ik nog zo veel vragen heb, weet ik nu al ietsjes meer ervan af, zodat ik niet weer continue "maar wat oefeningen doe", en de vraag: hoe krijg ik lats, vind ik ook er nice
Alleen vind ik het nogsteeds lastig om een goed schema te maken voor voeding en oefening, omdat ik 1: studeer en een heel onregelmatig ritme heb, 2: niet precies weet hoeveel kcal er in bijv. een broodje smeerkaas zit, en 3: er zijn zoveel oefeningen dit ik allemaal probeer, maar om ze allemaal langere tijd te proberen vind ik jammer van de tijd, die ik goed zou kunnen gebruiken met oefeningen die voor mij werken:S
heel goed topic!
Ik lees her en der dat dextrose nemen naar een training verstandig is.. Zijn die dextro tabletjes een goede vervanging.. Bevat 88% dextrose aldus de verpakking?
Het is allemaal mooi uitgeschreven maar ik denk dat er maar weinig beginners zijn die de moeite zullen doen om zo'n stuk tekst te lezen?![]()