Fitness Seller

Gestopt Ceska's contest log 2010

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer, maar kan het ook heel goed begrijp idd.t trainen en eten vergt ook best wel wat van je..echt een levensT..nou ben benieuwd hoe het vanaf nu gaat nu die pressing er miss wat af is.succes en leuk dat je als instructrice aan de slag mag!
 
Jammer, maar in ieder geval wel goed te horen dat je niet radicaal gestopt bent:)..Af en toe een pauze is ook goed! En ik denk dat genieten in de zomer het leven wel erg leuk maakt:) En een leuk leven is natuurlijk eigenlijk wel het belangrijkste!
 
het een hoeft het ander niet uit te sluiten, maar kan me voorstellen dat als je het heel druk hebt en je sociale leven ook op peil wil houden etc, dat het dan ook te veel kan zijn... wat maakt het uit, je kan het zo weer op pakken en je doet het uiteindelijk puur en alleen voor jezelf! Nou... maar wel ben wel benieuwd naar je eertsvolgende sneak hoor.... :D
 
Het hoeft het ook niet uit te sluiten Sue... het is alleen zo dat het trainen en alles er om heen mn leven begon te worden en dat wil ik niet, ik wil wel dat het een onderdeel is van mijn leven, maar het moet niet mijn werk en sociale leven gaan beïnvloeden. Het moet niet zo zijn dat ik leuke dagjes weg en uit moet gaan weigeren omdat het niet in mijn 'schema' past. Ik bedoel een dag strand en naar het meer ga ik geen bakjes eten mee naar toe nemen... Al met al gaat het trainen etc nu wel weer de goede kant op. Merk dat ik met KT onwijs achteruit ben gegaan, maar nu ik weer fanatiek KT doe ik wel weer sneller fysiek resultaat zie! In de gym werken gaan ook lekker, eigenlijk zou ik helemaal willen switchen naar de gym fulltime te werken en me meer daar bezig te houden.

Anyway wellicht een id'tje voor in de toekomst, we zijn nu aan het uitbreiden, en het gaat echt mooi worden als het allemaal af is! De eigenaar heeft echt een goeie visie en wil serieus verder gaan met de gym. Ik dacht als het af is en al het nieuwe spul er is leuk om eindelijk dan eens die dames-meet training te doen... maar dan moet je denken aan eind oktober! Dus houd er vast rekening mee ;)
 
Oktober: autumn awesome contest? Spreken we af om te trainen ergens... :D
IRL beoordeling dan ;)
 
Heel fijne vakantie alvast! Rustig aan trainen is ook niet verkeerd.Het hoeft niet altijd bloedfanatiek en superstreng te zijn.
 
nou als t niet te ver is..ben ik er wel bij hoor!
 
bakjes eten meenemen? Je kan ook gewoon 3 maaltijden per dag eten. Dat op dbb iedereen 6 of 8 x per dag eet zegt vooral iets over de kennis op dbb. Dus laat je niet misleiden door anderen. 3x per dag eten kan prima en behaal je minstens zo goede resultaten mee zonder dat het je sociale leven gaat beïnvloeden.
 
bakjes eten meenemen? Je kan ook gewoon 3 maaltijden per dag eten. Dat op dbb iedereen 6 of 8 x per dag eet zegt vooral iets over de kennis op dbb. Dus laat je niet misleiden door anderen. 3x per dag eten kan prima en behaal je minstens zo goede resultaten mee zonder dat het je sociale leven gaat beïnvloeden.


:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven