- Waardering
- 4.200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 79kg
Als de club van lange vrouwen dames van 1m90 zijn, dan ja 😀@Kloontje
Behoor jij tot de club van lange vrouwen? 1m90?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als de club van lange vrouwen dames van 1m90 zijn, dan ja 😀@Kloontje
Behoor jij tot de club van lange vrouwen? 1m90?
Ik zat vanochtend nog te denken dat ik m'n log eens moest updaten, maar besloot toch te gaan trainen, zal eerdaags eens een update geven. Kleine spoiler alert: het gaat best goed eigenlijk 😃
Maar jij bent toch een dame/vrouw?Als de club van lange vrouwen dames van 1m90 zijn, dan ja 😀
Nee, daar liegt ze over.Maar jij bent toch een dame/vrouw?
En je bent volgens je stats 1m90 en ben je dit ook echt dan?
Ok, ik snap hem.....kga mijn havermout wel even braaf opeten....punt
Yep, als je twijfelt of ik echt vrouw ben stuur ik je wel ff de bevallingsfoto's 😉Maar jij bent toch een dame/vrouw?
En je bent volgens je stats 1m90 en ben je dit ook echt dan?
Haha inderdaad... alleen mannen liegen toch over lengte 😉
dus uiteindelijk zul je meer en meer verschil merken.
scheelt ook wel denk ik?Ja ik weet 't, ik vroeg 't misschien te vaak.Yep, als je twijfelt of ik echt vrouw ben stuur ik je wel ff de bevallingsfoto's 😉
Of nee wacht foto's van geslachtdelen... daar krijg je gedonder van 😅
Vaker bij volleybal of basketbal gaan kijken.Ja ik weet 't, ik vroeg 't misschien te vaak.
Maarreeh ik vind lange vrouwen altijd wel ok moet ik zeggen, helemaal als ze langer zijn dan ik. Die kom ik nooit tegen namelijk 🤣.
Misschien een leuk idee, dat jij gaat opmeten bij de volgende forum meeting
Ik ben meer van jujutsu en die arts. Maar goeie tip, als mijn vriendin het goed vindt ga ik eens een keertje kijken, wil je mee? 🤣
Nah... neu.Ik ben meer van jujutsu en die arts. Maar goeie tip, als mijn vriendin het goed vindt ga ik eens een keertje kijken, wil je mee? 🤣
Dan ga ik wel een keer alleen joh...😂
True... beide sporten beoefend 😃
Ik ben er achter gekomen dat ik eten vooral gebruik om het gevoel van verveling/alleen voelen te compenseren. Als ik dat gevoel heb wil ik dus eten (in het verleden ook BED gehad). Ik heb nu andere strategieën/afleidingen om daar mee om te gaan. Verder dacht eerst in wat ik allemaal niet meer mocht (bijvoorbeeld de mini marsjes op werk, de zak met chips in de kast). Nu bedenk ik bij deze dingen dat ik ze wel mag maar vraag ik me ook af of ik het het waard vind.Herkenbaar verhaal, wil je kwijt hoe je nu naar je voeding/restricties bent gaan kijken?
Je bent in ieder geval weer goed bezig! Progressie komt wel, kleine stapjes maar het is een marathondus uiteindelijk zul je meer en meer verschil merken.
En wat fijn dat je oude/nieuwe gym je beter bevaltscheelt ook wel denk ik?
En je hebt in verhouding tot je lengte echt een heerlijk gewicht....
Heel herkenbaar allemaal en voor mijn gevoel net een verslaving. Zodra het in de buurt is gaan mijn gedachten er continu naar toe. Zodra het op is baal ik als een stekker en een uur later eet ik de tweede portie. Heb gemerkt dat het ook niet uit honger is. Als ik afleiding heb Heb ik nl ook geen honger.Het is dat ik zin in heb in eten en dan op zoek ga (vaak weet ik wel wat ik in huis heb, dus dat zoeken is niet moeilijk). Zoals nu, heb ik mijn eiwitreep, een grote mandarijn en een kop thee op. Ik zit aan de keukentafel en ik weet dat in de la een zak chips ligt. Nu wil ik dus eigenlijk heel graag die chips hebben, dat gekraak in m'n mond en de smaak verlang ik naar. Vaak lukt het me om er niet aan toe te geven en iets anders te gaan doen (zoals nu) maar niet altijd. Als ik toe geef neem ik eerst een handje, maar dan nog 1 en nog 1 enz. Uiteindelijk weet ik dat wel weer te doorbreken maar heb dan zo 100 gram chips op.
Ik werk dus niet structureel veel eten weg, maar ik zou het wel kunnen 😅. Ik moet er bewust op letten dat ik niet eten pak wat in het zicht ligt.
Dat zou natuurlijk heel goed kunnen dat dit een extra trigger, maar ik weet niet of ik het hier helemaal op kan gooien. Ik heb gedurende de dag niet echt een hongergevoel in mijn maag. Ik vermoed dat het dus echt hoofd- en/of mondhonger is.
Die van die salade klinkt wel lekker, die ga ik onthouden, ik wilde zelf een keertje coleslaw maken maar dan magerder. Ik zal jouw ingrediënten ook eens proberen.
Het zou natuurlijk best kunnen dat het gros van de mensen dit heeft, dat het komt omdat ik in een kcal tekort zit en me niet zo p*ssy moet doen maar gewoon een beetje ruggengraat moet tonen, dat kan natuurlijk ook...
Ik ben er achter gekomen dat ik eten vooral gebruik om het gevoel van verveling/alleen voelen te compenseren. Als ik dat gevoel heb wil ik dus eten (in het verleden ook BED gehad). Ik heb nu andere strategieën/afleidingen om daar mee om te gaan. Verder dacht eerst in wat ik allemaal niet meer mocht (bijvoorbeeld de mini marsjes op werk, de zak met chips in de kast). Nu bedenk ik bij deze dingen dat ik ze wel mag maar vraag ik me ook af of ik het het waard vind.
Verder leer ik anders naar het gevoel van alleen zijn te kijken, ik ben aan het leren dat ik eigenlijk best wel leuk gezelschap ben voor mezelf 😉
Zie je kcal budget als je financiële budget en die zak met chips als een dure jurk. Vind je het het waard om die dure jurk te kopen met als gevolg dat je bijna geen financieel budget meer hebt of er zelfs overheen gaat. Is het antwoord ja? Dan ga ik er ook voor, maak ik er een momentje van met een kop thee bijvoorbeeld (in het geval van chocolade). Is het antwoord nee, dan laat ik het voor wat het is en ga ik wat anders doen.
Vaak zag je dat ik goed bezig was, een kilo kwijt was en vervolgens er weer 8 ons aanvrat. Dit is natuurlijk niet meteen vet, maar het duurt wel weer een dag of 3 a 4 voordat die 8 ons er af was en het gewicht verder daalde. Dit is nu veel minder.
Hopelijk heb je er wat aan!