AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD Challenge #2 (december)

Hebben lifters met een laag lichaamsgewicht tot nu toe voordeel tijdens de challenges.
Niet per se. Uit de uitslag van de eerste challenge is daar niet een conclusie uit te trekken.

DOTS is een doordacht systeem wat zo goed mogelijk het effect van lichaamsgewicht zou moeten meenemen.

Natuurlijk zal voor iemand die alleen maar dik (vetmassa en geen spiermassa) is en nooit traint het niet voordelig zijn, maar een mager scharminkel dat nooit traint zal ook niet goed presteren.

Niet per se. Uit de uitslag van de eerste challenge is daar niet een conclusie uit te trekken.

DOTS is een doordacht systeem wat zo goed mogelijk het effect van lichaamsgewicht zou moeten meenemen.

Natuurlijk zal voor iemand die alleen maar dik (vetmassa en geen spiermassa) is en nooit traint het niet voordelig zijn, maar een mager scharminkel dat nooit traint zal ook niet goed presteren.
Ah shit, dus ik heb een lagere kans omdat ik te dik ben :-(

Ligt ook helemaal aan het soort lift. Zo kunnen wel elke keer wel een paar dingen bedenken. Iemand die nooit DL is de kans ook kleiner dat er een deftige score komt. Als er maar genoeg variatie is in oefeningen over alle maanden heen zou je prima de meeste groepen een keer een voordeeltje kunnen geven. Dan heb je over de hele linie een prima mix.

Net mijn eerste poging gedaan. Zeker blij mee gezien mijn onderrug de laatste week niet 100% is en om een ochtend lift te zijn 😀. Kunnen zeggen dat na 3 maand conventional mijn sumo niet zwakker is geworden. Had eerst 4x220 gedaan, hakte er al wat in! Smorgens ben ik nog snel leeg. Toch nog 230 gepakt om die dots te halen :)

Ohja en door me lichtjes ziek te voelen en al 3 dagen schijterij te hebben heb ik nog wat voordeel op men BW gepakt 🤣🤣

4x230kg
Bw: 92.2kg
Dots: 146.95 (word dit afgerond naar 147 of blijft het na de komma?)

20231205_100919.jpg
20231203_134453~2.jpg

Verdomme wat laat je dat er makkelijk uitzien :roflol:

Nette score zeg :bow:

Vette schijven ja

Net mijn eerste poging gedaan. Zeker blij mee gezien mijn onderrug de laatste week niet 100% is en om een ochtend lift te zijn 😀. Kunnen zeggen dat na 3 maand conventional mijn sumo niet zwakker is geworden. Had eerst 4x220 gedaan, hakte er al wat in! Smorgens ben ik nog snel leeg. Toch nog 230 gepakt om die dots te halen :)

Ohja en door me lichtjes ziek te voelen en al 3 dagen schijterij te hebben heb ik nog wat voordeel op men BW gepakt 🤣🤣

4x230kg

20231205_100919.jpg
20231203_134453~2.jpg

Sterk

Mss nog een kleine tip voor deze die nog moeten deelnemen. 4seconden tussen je reps is kort, dus denk een beetje na over je laatste sprong in gewicht want als je 100% all out gaat zal je het gewicht mss halen maar word je tijd tussen je reps veel langer, aleja zo is het bij mij toch. Mocht ik er nog 10Kg opsmijten zou het mss ook lukken maar dan ga ik al snel richting 8-10 sec tussen rep 2-3-4 waarschijnlijk. Maar mijn conditie is dan ook niet echt om over te roepen :roflol:

brb 231 laden ipv de gedachte 220 :(

4x230kg

20231205_100919.jpg
20231203_134453~2.jpg

Hier zat nog veel meer in man! Netjes

4x230kg

20231205_100919.jpg
20231203_134453~2.jpg

Sterk zeg

Terug
Naar boven