- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Ook het aantal views als jij die sumo dl in bikini doet zal je verbazen, bonuspunten voor buiten met kerstmusts.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook het aantal views als jij die sumo dl in bikini doet zal je verbazen, bonuspunten voor buiten met kerstmusts.
Eindelijk op naar de 1000 volgers!Ook het aantal views als jij die sumo dl in bikini doet zal je verbazen, bonuspunten voor buiten met kerstmusts.
Is een mankini ook goed?Ook het aantal views als jij die sumo dl in bikini doet zal je verbazen, bonuspunten voor buiten met kerstmusts.
Jij mag gewoon al je kleren aanhouden.
Dat was ik ook van plan, het is veel te koud nu.
Heb je een knappe vriendin/moeder? Misschien dat we daarmee wat extra dot punten kunnen geven
Je bonuspunt wordt op 't einde bij je punten geteld, dus telt nog wat zwaarder doorOké, twas niet best en de vorm ziet er ook niet goed uit, dus ik heb maar een kerstmuts opgezet, dan lijkt het nog watik ben echt slecht in squats en deadlifts
Gewicht 78,9, deadlift 140kg= 97,33 + bonuspunt = 98,33
![]()
![]()

Amigo bouw spanning op voor je tilt, dit gaat anders verkeerd. Brace - spanning - lift offOké, twas niet best en de vorm ziet er ook niet goed uit, dus ik heb maar een kerstmuts opgezet, dan lijkt het nog watik ben echt slecht in squats en deadlifts
Gewicht 78,9, deadlift 140kg= 97,33 + bonuspunt = 98,33
![]()
![]()
Oh kerstmuts was geen joke? Damn moet ik ook nog aan een muts geraken.Je bonuspunt wordt op 't einde bij je punten geteld, dus telt nog wat zwaarder door
![]()
Score Challenges 2023-2024
Puntenlijst van de Challenges 2023-2024 :banana: In dit topic vinden jullie van elke challenge de puntenverdeling terug en de huidige eindstand. Challenge #1: Overhead Press (1) @Stijneke 52 reps = 21 punten :1e: (2) @ak 47 reps = 20 punten (3) @Jaap ja 45 reps = 19 punten (4) @BB_ 41 reps...forum.bodybuilding.nl
Dit is een heel serieuze contest ja, ik maak geen grapjes!Oh kerstmuts was geen joke? Damn moet ik ook nog aan een muts geraken.
Ik lees dit nu pas

Jij wel dus waar blijft die bikini?Ik denk dat jullie beide sowieso niet echt veel nood hebben aan een bonuspunt![]()
Vind ik wel wat voor @Sanca Saxon