Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
Repje erbij, nu nog tijd over (dacht dat de tijd wel om was, en dus niet verder geprobeerd).
26x
Verkeerde kant gefilmd dus telt niet toch @Vonk @Kathlinoo ?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Repje erbij, nu nog tijd over (dacht dat de tijd wel om was, en dus niet verder geprobeerd).
26x

Na de training dit gedaan, wat was dit teleurstellend zeg lol
Hopelijk hoef ik dit niet nog een keer te doen want het past momenteel echt niet in mijn wedstrijdprep meer..

Ik miste de spanning onderin als ik dat deed, voelde als cheaten omdat er dan meer rust in de biceps kwam. Shit 😂
Vanaf deze hoek wel lastig te zien of je bovenarmen/ellebogen op zn plaats blijven. Verder netjes gedaanIk miste de spanning onderin als ik dat deed, voelde als cheaten omdat er dan meer rust in de biceps kwam. Shit 😂

Helaas, 46 maar vandaag.
Ik heb nog 2 weken!Voor minder dan 50 zou ik inderdaad geen genoegen nemen!
Dat is wel knap mits strikt uitgevoerd. 50 strikt lijkt mij niet haalbaar indien strikt uitgevoerd zoals in het voorbeeldfilmpje.
BB, ik heb armpjes van 26 centimeter. In welk universum zou ik 46 reps halenDat is wel knap mits strikt uitgevoerd. 50 strikt lijkt mij niet haalbaar indien strikt uitgevoerd zoals in het voorbeeldfilmpje.

scheelt niet veel met @ak dus zou gewoon kunnen opzichBB, ik heb armpjes van 26 centimeter. In welk universum zou ik 46 reps halen
Denk dat ik blij ga mogen zijn als ik aan 20 kom![]()
Oefff, nu hij op vakantie is durf jij wel!scheelt niet veel met @ak dus zou gewoon kunnen opzich
26 cm zijn wel erg korte armen, daarmee is de afstand die je moet afleggen vrij kort.BB, ik heb armpjes van 26 centimeter. In welk universum zou ik 46 reps halen
Denk dat ik blij ga mogen zijn als ik aan 20 kom![]()

26 cm zijn wel erg korte armen, daarmee is de afstand die je moet afleggen vrij kort.![]()
Wie het meeste appeltaart kan eten in 4 minutenVolgende challenge 5min hardlopen en kijken hoe ver je komt?
Cardio is ook belangrijk