AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD Challenge #5 (maart)

Vandaag push-trainingkje. Ik vond die floor Press wel lache, dus heb 'm gelijk maar gedaan i.p.v. machine press.
Na een opwarmsetje van 20 en 70 kg, 8 x 120 kg. Toen 8 x 135 kg. Dat ging nog prima, dus ook maar 2 setjes 140 kg gedaan.

9 x 140 kg gehaald.
Dit weekend wat te weinig gegeten, dus gewicht iets gedropt:
BW = 121.4 kg
DOTS = 80.096

Misschien eind van de maand nog een keertje elders 145 kg proberen.
IMG_20240304_085437.jpgIMG_20240304_191029.jpg

Ik denk dat jij deze gaat winnen 😂 heb zieke prednison gains gemaakt, 140x8 ging wel met nog wat in de tank bij mij.
Kom er ook door deze oefening achter dag mijn weakpoint nog steeds iets boven de chest is 😭

Ik denk dat jij deze gaat winnen 😂 heb zieke prednison gains gemaakt, 140x8 ging wel met nog wat in de tank bij mij.
Kom er ook door deze oefening achter dag mijn weakpoint nog steeds iets boven de chest is 😭
Same start is net men zwakste punt dusja. Ik zal het moeten accepteren :p

Behalve tymboo zou ik het niet weten op dbb. Ik vind Floor press altijd een stuk moeilijker dan normale bench, ondanks de kortere rom.

Ik moet flink aan de bak om top 3 te blijven. 3 Weken Sri Lanka, geen gym, 2 voedselvergiftigingen en 4kg lichter hebben mijn kracht geen goed gedaan…

@Kathlinoo kun je even de ranking in de OP toevoegen, ik wil even weten op welke plaats ik sta?

Terug
Naar boven