XXL Nutrition

WEDSTRIJD Challenge #5 (maart)

Mijn enige hoop is dus nog dat ik in 2 challenges jaap ja kan inhalen en degene achter me kan voorblijven xD Maar weet dat Stijneke geen slechte presser is :p
Mijn hoop is dat ik nu de meeste kan voorblijven en de laatste challenge niet eentje is waar ik slecht in ben, zoals squats.

Ik denk dat @LittleStrongGuy deze zeker gaat winnen, is toch zeker de sterkste hier.

Een optie is de BB met de schijven op 2 bankjes/steps leggen. Dan moet je wel 2 steps/bankjes van gelijke hoogte hebben. En ze dan langzaam eraf rollen.

Ik zag op YT deze, maar dit lijkt mij met 100+ niet echt gemakkelijk.

Of zo en dan iemand vragen het aan de kant te schuiven nadat je de BB uit hebt gedrukt.

Zo deed ik ze ook wel eens en ook wel eens met een pull over maar daar haald ik niet echt een degelijk gewicht :P
Ach ja, het is niet dat ik er van wakker lig of er keihard voor ga trainen of zo, ik ga het gewoon eens een keertje doen, tussen mijn reguliere trainingen zonder gebruik van gewichten.

• Like
Waarderingen: BB_
Laatst bewerkt:
Dan wel op zijn minst met BW want 0.5 bw is echt ruk :p das gewoon geen gewicht 😂

Laatst bewerkt:
Vandaag push-trainingkje. Ik vond die floor Press wel lache, dus heb 'm gelijk maar gedaan i.p.v. machine press.
Na een opwarmsetje van 20 en 70 kg, 8 x 120 kg. Toen 8 x 135 kg. Dat ging nog prima, dus ook maar 2 setjes 140 kg gedaan.

9 x 140 kg gehaald.
Dit weekend wat te weinig gegeten, dus gewicht iets gedropt:
BW = 121.4 kg
DOTS = 80.096

Misschien eind van de maand nog een keertje elders 145 kg proberen.
IMG_20240304_085437.jpgIMG_20240304_191029.jpg

Terug
Naar boven