XXL Nutrition

Champions League topic

Ach, momenteel is Barca aan het 'domineren' zonder ook maar één echte kans te hebben afgedwongen, en heeft Milan enkele 'gevaarlijke' counters gehad, waarvan er eentje had binnen gemoeten ...

Hoe staat het bij jullie?

Mooi zo

Flutgoal. Wel mooi afgemaakt, maar de manier waarop'ie tot stand kwam was wat rommelig.

En de Barca-spelers maar mekkeren ipv gewoon door te spelen.

Waarom zendt die stomme nationale omroep niet gewoon Milaan Barcolona uit? Zeker omdat er een paar halfgare Nederlanders in die andere pot meedoen. En nee ik heb geen sport 1.

Sport1 is zender van de maand en als je ziggo heb of wat dan ook kan je gewoon op het 'eventkanaal' Mil-Bar kijken. Wel beetje laat nu.

Deze vond ik wel briljant :)

Heb soms het gevoel dat Barca zichzelf in slaap wiegt als ze er niet door geraken. Dan spelen ze gewoon de bal rond, zonder beweging, zonder risico en verliezen ze zelf de concentratie. Trouwens, als Villa fit is moet hij er gewoon in. Kan als geen ander scoren vanuit alle posities, dus starten met die handel de volgende keer!

Barca is, buiten balbezit, nergens te zien deze wedstrijd. Geen 1 uitgespeelde kans en 1 schot op doel van iniesta?

Barca is, buiten balbezit, nergens te zien deze wedstrijd. Geen 1 uitgespeelde kans en 1 schot op doel van iniesta?

+1

Loop niet echt warm van de snelle counters van Milan, maar ze winnen wel terecht vandaag. Erger me evenveel aan de slechte passes, passes achteruit of balverliezen van Barca, als van de lange ballen van Milan die gewoon rechtstreeks naar voor worden gekeild.

• Topic Starter Topic Starter
En in Barcelona wordt het 3-0. Boem!

Eerste doelpunt had moeten afgekeurd worden voor handspel. (haalt er voordeel uit obviously)

Haha in camp nou gaat milan zeker met 10 op de eigen helft spelen , gaat geen mooi voetbal worden

Barcelona was laks/slecht vandaag.

Milaan moet gewoon 1 goal scoren in Camp Nou en dan zijn ze imo veilig. Als ze Barcelona laten voetballen krijg je zowiezo 2 goals om je oren of je moet ontzettend veel geluk hebben zoals Chelsea vorig jaar.

cliffs :

barca dun goofed

• Topic Starter Topic Starter
Iemand al een gif van Balotelli en Robinho?

abbo

lol die baard van huntelaar.

fuk

Lijkt wel een geit

Terug
Naar boven