XXL Nutrition

Champions League topic

Hebben jullie geen ned3 in Belgie?

Zit op men kot, dus heb geen TV. Denk dat men geld wel goed staat, Ferguson heeft gedaan wat ik van hem verwacht had, een betere tactiek dan Mourinho voor helft 1 :)

Ook mooi van Dortmund, heb combi bet op winst van hun staan.

potverdomme ik zit in spanje en me k*t huisgenoten zitten lord of the rings te kijken like wtf... en die stream lagged als een malle

Mijn stream doet het perfect hier, heb je op mijn link geklikt? Nog geen lag gezien :o

Real speelt wel goed, maar aanvallend maken ze maar weinig klaar en wat Giggs op zijn 39 (?) jaar nog uit zijn sloffen schiet tegen Real Madrid is ongelooflijk, echt een held.

Zit er nog een goal aan te komen 2e helft? Heb een lay staan op draw.

Nvm. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Goeie beslissing

Rood? :roflol:

hij zag arbeloa niet eens

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me sterk als real geen doelpunt maakt.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Mar 2013 om 22:07 ----------

Cruyffje :bow:

Holy shit wat een knal!!

Wat een goal van Modric

1-2

En nog 1, CR 7

leuke actie van ozil

ik kijk morgen de samenvatting wel -.- ik ben maximaal sjaggo.. k*t huisgenoten wie de **** gaat er nou ****ing lord of the rings kijken terwijl real manu speelt

ja man sowieso

srs

Ongelooflijk dit ... wat een stumpert die scheids, niet normaal. Als ze hem niet een paar weken aan de kant zetten, gaan er rellen komen denk ik. Zo'n match helemaal naar de knoppen geholpen.

Kan echt niet geloven dat Real doorgaat :roflol:

En nu volgende week milan nog door

Wat een 2e helft heerlijk. En die rode kaart is terecht. Hij werd bijna door midden geschopt.

Damn Modric. Snap niet dat hij nooit in de basis begint. 1 van de betere spelers ter wereld.

z1000, komop man...? Bijna door midden geschopt, dat valt echt wel mee man. 't Is onbesuisd inkomen, niet meer, niet minder. Vind de arbitrage zeer matig.

Kan zeker rood voor gegeven worden, moest iemand zo een fout op messi doen krijgt die ook 100% rood

Terug
Naar boven