XXL Nutrition

Champions League topic

Mooie pot, zeker ook mooi om de hoeveel kansen in de laatste minuten voor MU te zien. Je kunt voor die overtreding echt wel rood geven. Een gele kaart had de wedstrijd alleen wel echt beter gedaan.

Wat een 2e helft heerlijk. En die rode kaart is terecht. Hij werd bijna door midden geschopt.

Damn Modric. Snap niet dat hij nooit in de basis begint. 1 van de betere spelers ter wereld.

Rood? Dan ben je wel heel partijdig... Hij kijkt de man niet aan, is een gele kaart niet meer en niet minder. Hele wedstrijdt naar de knoppen. Zo teleurgesteld.

Hehe srs vocht in knie? Ik ga maar gewoon want het is ook mijn cardio in de cut. Hopelijk bewaren ze het spektakel.

Nergens last van, maar weet coach niet. Mocht hij me zondag passeren kan ik lekker feyenoord kijken, moeten alweer om half één.:mad:

Ik begin in april met lichte cut. Dan is dat ook mijn cardio, had laatst zon hartslag meter gebruikt. Sick man, verbrand gewoon 800 kcal per training.

Hij weet wel degelijk dat Arbeloa komt.

Normaal krijg je daar geen rood voor tho.

Maarja boeiend, soms moet je het geluk aan je zijde hebben wil je de CL winnen.

Hala Madrid

Real terecht gewonnen. Haters gonna hate. Hala madrid

Zelfs al speelt Barca niet, dan nog komt Messi voor in het onderwerp van de dag.

Rode kaart was zwaar overdreven, enkel (sommige) Real-fans vinden van niet. Lijkt me duidelijk waar de objectiviteit ligt.

Man U had match onder controle tot aan de rode kaart, was in de eerste helft zelfs het gevaarlijkst en zonder die fout van de scheids lagen ze er nu uit. Jammer voor Man U, maar om de CL te winnen heb je inderdaad het geluk aan je zijde nodig, zoals paar jaar geleden Barcelona (met penalties tegen Chelsea), vorig jaar Chelsea en de laatste weken dit Real.

PS: Wist niet eens dat er zoveel Real-fans zaten op dit forum, ineens komen ze weer zoals paddestoelen uit de grond geschoten :roflol: Ik zal het woord successupporters maar niet in de mond nemen zeker? :)

• Topic Starter Topic Starter
Is speciaal Real topic op dit board. Van man u helemaal niks. Laat staan een Engelse club.

Zelfs al speelt Barca niet, dan nog komt Messi voor in het onderwerp van de dag.

Rode kaart was zwaar overdreven, enkel (sommige) Real-fans vinden van niet. Lijkt me duidelijk waar de objectiviteit ligt.

Man U had match onder controle tot aan de rode kaart, was in de eerste helft zelfs het gevaarlijkst en zonder die fout van de scheids lagen ze er nu uit. Jammer voor Man U, maar om de CL te winnen heb je inderdaad het geluk aan je zijde nodig, zoals paar jaar geleden Barcelona (met penalties tegen Chelsea), vorig jaar Chelsea en de laatste weken dit Real.

PS: Wist niet eens dat er zoveel Real-fans zaten op dit forum, ineens komen ze weer zoals paddestoelen uit de grond geschoten :roflol: Ik zal het woord successupporters maar niet in de mond nemen zeker? :)

Dit. Ben een United fan dus erg objectief zal ik het niet kunnen bekijken maar Madrid had tot de 58(?) geen grote kansen. En United speelde tactisch ontzettend goed. En zelfs na de rode kaart na de 2 snelle doelpunten (wonderschoon doelpunt van Modric) was United erg sterk. Mede door inbrengen van Rooney.

In mijn ogen heeft Ferguson toch wel een grote fout gemaakt door Rooney niet te starten, een speler van dat kaliber start je niet op de bank.

Man of the match in mijn ogen, good old Ryan Giggs. Zijn 1000ste wedstrijd maar nog oh zo goed.

Terechte rode kaart. Hij zag hem wel degelijk en dan nog is het extreem gevaarlijk inkomen. Had ribben kunnen breken. Scheids kon niet anders. Real terecht door over twee wedstrijden.

Terechte rode kaart. Hij zag hem wel degelijk en dan nog is het extreem gevaarlijk inkomen. Had ribben kunnen breken. Scheids kon niet anders. Real terecht door over twee wedstrijden.

Hij kijkt 1sec op 20m voordat hij bij Arbeloa is. Meerdere ex-top scheidsrechters zijn er al publiekelijk voor uitgekomen dat dit geen rode kaart is.

Zullen ook refs zijn die het met de rode kaart eens zijn. Dat been hoort daar niet zo hoog en ook zeker niet in een dergelijk gestrekte houding.

Ergerde me net kapot aan Jan van halst die vond het niet eens geel. Echt wat een t*fus mong**l is dat.

Lachwekkende rode kaart, twee penals niet gegeven, Rooney niet in de basis. Al met al een zeer teleurstellende avond.
Gelukkig scoorde Ronaldo nog wel.

Barca fans mad & shit omdat real doorgaat :roflol:

Jij hebt een Barca brilletje op dus jou nemen we niet helemaal serieus hier.

Het is toch wel een lachwekkende rode kaart, op zo'n moment rood trekken. Ik heb nog nergens gezien gezegd worden dat het terecht is, alleen hier door wat Real fans.

Het zegt in mijn ogen trouwens al genoeg dat geen Real spelers naar rood of geel vroegen.

P.s. Ben geen barca fan.

Laatst bewerkt:
Real terecht door, manU had geluk dat het thuis geen 3/4-1 was geworden. Aan de andere kant, als v persie die kans die hij in het einde van de wedstrijd in Bernabeu maakt, gaat manU gewoon door denk.

Was imo totaal geen rood, Nigel de Jong op het wk, dat was rood. Dit was ongelukkig, hij ziet hem niet komen en wil de bal aannemen. Goed voor geel, thats it.

Vond vooral de eerste helft dat het affiche groter was dan de wedstrijd.

Is speciaal Real topic op dit board. Van man u helemaal niks. Laat staan een Engelse club.

Weet ik, ben er lid van, maar daar is al in maanden geen activiteit meer geweest omdat Real niets won en kilometers achterstaat op Barca, maar nu Real eindelijk wat deftig speelt, zie je zoals vanavond ineens weer alle Real supporters hoi zeggen :)

Ben ook niet meteen Man U fan, maar vond wel dat ze gisterenavond verdienden te winnen. Tactisch klopte het plannetje van Alex gewoon perfect; Real de ruimte geven om het spel te laten maken en ze niet laten counteren, omdat ze toch wel één van de beste counterploegen van het moment zijn. Wellbeck in de eerste helft echt goed, Vidic op corners bijna onklopbaar en Giggs, tjah, wil wel eens zien wie dit beter kan op zijn 39 :)

Ach, op naar vanavond!

Juventus - Celtic

PSG - Valencia

Twee matchen die in principe al gespeeld zijn, zou Valencia het nog proberen of zetten ze toch alles op die 4e plaats in de competitie?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven