- Waardering
- 205
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
z1000, komop man...? Bijna door midden geschopt, dat valt echt wel mee man. 't Is onbesuisd inkomen, niet meer, niet minder. Vind de arbitrage zeer matig.
Wat een 2e helft heerlijk. En die rode kaart is terecht. Hij werd bijna door midden geschopt.
Damn Modric. Snap niet dat hij nooit in de basis begint. 1 van de betere spelers ter wereld.
Hehe srs vocht in knie? Ik ga maar gewoon want het is ook mijn cardio in de cut. Hopelijk bewaren ze het spektakel.

real terecht gewonnen. Haters gonna hate. Hala madrid
Ik zal het woord successupporters maar niet in de mond nemen zeker? 
Zelfs al speelt Barca niet, dan nog komt Messi voor in het onderwerp van de dag.
Rode kaart was zwaar overdreven, enkel (sommige) Real-fans vinden van niet. Lijkt me duidelijk waar de objectiviteit ligt.
Man U had match onder controle tot aan de rode kaart, was in de eerste helft zelfs het gevaarlijkst en zonder die fout van de scheids lagen ze er nu uit. Jammer voor Man U, maar om de CL te winnen heb je inderdaad het geluk aan je zijde nodig, zoals paar jaar geleden Barcelona (met penalties tegen Chelsea), vorig jaar Chelsea en de laatste weken dit Real.
PS: Wist niet eens dat er zoveel Real-fans zaten op dit forum, ineens komen ze weer zoals paddestoelen uit de grond geschotenIk zal het woord successupporters maar niet in de mond nemen zeker?
![]()
Terechte rode kaart. Hij zag hem wel degelijk en dan nog is het extreem gevaarlijk inkomen. Had ribben kunnen breken. Scheids kon niet anders. Real terecht door over twee wedstrijden.
Lachwekkende rode kaart, twee penals niet gegeven, Rooney niet in de basis. Al met al een zeer teleurstellende avond.
Gelukkig scoorde Ronaldo nog wel.
Jij hebt een Barca brilletje op dus jou nemen we niet helemaal serieus hier.
Is speciaal Real topic op dit board. Van man u helemaal niks. Laat staan een Engelse club.