- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leverkusen had meeste balbezit maar miste helaas een handvol kansen. Barca had niet veel in te brengen maar telkens hadden ze de scheids mee of viel het balletje goed. Zure uitschakeling voor Leverkusen. Had leverkusen de kansen gemaakt had barca het niet gered. Valdes keepte ook sterk trouwens.

rob P neem jij jezelf wel serieus of heb je een bord voor je kop
ze krijgen 7(?) tegendoelpunten..

Sorry ik had mijn Real bril nog op.
Lekker verder met Lyon nu, alleen jammer dat er weer een halve tamme met een megafoon op de tribune zit![]()
Blijkbaar heeft Messi 11 shirts gesigneerd voor de bayern spelers voor de wedstrijd. Aangezien die sletjes van leverkussen ruzie aan het maken waren over wie zijn shirt krijgt.
zegt genoeg over de mentaliteit van die Duitsers. Dan heb ik liever een Mourinho die zijn team tot op het bot motiveert en dan maar wat rode kaarten. Dit is belachelijk en Champions League onwaardig van Leverkussen.
Barca verder prima, maar een ploeg die 5de in Duitsland staat laat zich zo weg tikken ? pure mentaliteit. We hebben het hier niet over APOEL Nicosa.
Het zijn verdomme stuk voor stuk miljonairs, geen amateurs. Te beschamend voor woorden.