XXL Nutrition

Champions League topic

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap dat Inter ook niet. De leiding daar zouden die Lamborghinis van ze moeten afpakken en een paar dagen op de vuilniswagen moeten schoppen. Echt bagger wat ze daar presteren.

Lekker voor inter, k*tploeg met hun k*t Italiaanse speelwijze. Werkelijk niets anders dan verdedigen.
Beyern klaart het klusje thuis wel.

Laatst bewerkt:
wanneer kunnen Real en Barca elkaar voor het eerst tegenkomen?

Zondag Napoli-Inter Dat gaat wat worden :Roflol:

Marseille - Inter was echt een k*t match shiiit :/

Barca gaat lekker. Lyon zit te knoeien

6-0

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

5 maal Messi. Record voor hem in de Cl?

hoe speelde leverkusen? kom net thuis dus heb niet gezien

Emile zegt "ze hoeven zich niet te schamen"

Wat een schande van barca, krijgen ze een goal tegen van leverkusen.

Volgns mij wou barca gewoon even laten zien dat ze er alles aan gaan doen om de CL bij op hun erelijstje te schrijven...

Leverkusen had meeste balbezit maar miste helaas een handvol kansen. Barca had niet veel in te brengen maar telkens hadden ze de scheids mee of viel het balletje goed. Zure uitschakeling voor Leverkusen. Had leverkusen de kansen gemaakt had barca het niet gered. Valdes keepte ook sterk trouwens.

Leverkusen had meeste balbezit maar miste helaas een handvol kansen. Barca had niet veel in te brengen maar telkens hadden ze de scheids mee of viel het balletje goed. Zure uitschakeling voor Leverkusen. Had leverkusen de kansen gemaakt had barca het niet gered. Valdes keepte ook sterk trouwens.

Hoor emile net zeggen dat ze 90 minuten niks weggegeven hebben

Ik ruik een troll :trollface:

rob P neem jij jezelf wel serieus of heb je een bord voor je kop

ze krijgen 7(?) tegendoelpunten..

Blijkbaar heeft Messi 11 shirts gesigneerd voor de bayern spelers voor de wedstrijd. Aangezien die sletjes van leverkussen ruzie aan het maken waren over wie zijn shirt krijgt.

zegt genoeg over de mentaliteit van die Duitsers. Dan heb ik liever een Mourinho die zijn team tot op het bot motiveert en dan maar wat rode kaarten. Dit is belachelijk en Champions League onwaardig van Leverkussen.

Barca verder prima, maar een ploeg die 5de in Duitsland staat laat zich zo weg tikken ? pure mentaliteit. We hebben het hier niet over APOEL Nicosa.

Sorry ik had mijn Real bril nog op.

Lekker verder met Lyon nu, alleen jammer dat er weer een halve tamme met een megafoon op de tribune zit :o

Dat is de trainer van Lyon.

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 22:52 ----------

Blijkbaar heeft Messi 11 shirts gesigneerd voor de bayern spelers voor de wedstrijd. Aangezien die sletjes van leverkussen ruzie aan het maken waren over wie zijn shirt krijgt.

zegt genoeg over de mentaliteit van die Duitsers. Dan heb ik liever een Mourinho die zijn team tot op het bot motiveert en dan maar wat rode kaarten. Dit is belachelijk en Champions League onwaardig van Leverkussen.

Barca verder prima, maar een ploeg die 5de in Duitsland staat laat zich zo weg tikken ? pure mentaliteit. We hebben het hier niet over APOEL Nicosa.

Ben ik met je eens. Messi die van te voren shirts signeert zodat iedereen er één heeft. :roflol: Het zijn verdomme stuk voor stuk miljonairs, geen amateurs. Te beschamend voor woorden.

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 22:54 ----------

Dit hadden ze moeten doen met dat shirt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

fapfapfapfap

Terug
Naar boven