XXL Nutrition

Champions League topic

f**gots gonna fag.

• Topic Starter Topic Starter
Brandaõ

Mooi van marseille. Benfica,marseille en apoel bij de laatste 8. Niet verwacht.

Had eerlijk gezegd liever Inter. Ik heb toch altijd het gevoel dat die ploegen net iets meer kunnen brengen tegen bijvoorbeeld Barcelona.

Nu krijg je weer zo stel debielen die liever een shirt van Messi willen dan daadwerkelijk winnen. Krijg je weer van die handbal uitslagen gaaaaaaaap.

Had eerlijk gezegd liever Inter. Ik heb toch altijd het gevoel dat die ploegen net iets meer kunnen brengen tegen bijvoorbeeld Barcelona.

Nu krijg je weer zo stel debielen die liever een shirt van Messi willen dan daadwerkelijk winnen. Krijg je weer van die handbal uitslagen gaaaaaaaap.
Dit inter zou echt zwaar verliezen van barca. Niks van voetballend vermogen zit er in dit team.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 23:15 ----------

Bwa, kan nog warm worden op stamford bridge.

Volgens de bookies niet

Notering van 3.00 zie ik net op bwin. Is niet superslecht.

wtf 7-0

soow ik dacht dat gomez record van messi zou evenaren na zo een korte tijd al :P

In before 6 goals van Ronaldo

Ik denk serieus dat hij gaat proberen om record van messi te evenaren of te breken. Sowieso dat hij jaloers was op de aandacht die messi toen kreeg van iedereen.

hoop allesinds dat het een betere match wordt dan inter-marseille. Zowat de slechtste match die ik dit seizoen gezien heb. Lokeren - Zulte-waregem was nog leuker.

Lol, dan heb je marseille-inter niet gezien. Vergeleken met toen was inter-marseille een spektakelstuk.

Zometeen Real en Ronaldo:heart:

Jammer dat ik moet kiezen tussen real of chelsea/napoli
fuuuuuuuuuuuuuu uefa

Mooie pot

---------- Post toegevoegd Wed 14 Mar 2012 om 21:53 ----------

Heerlijk!

Terug
Naar boven