MuscleMeat

Champions League topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
Typisch, typisch, typisch Nederlands voetbal. Sjonge jonge jonge

Haha echt epic.

pff

lulz laatste kwartier was fun.

waardeloze t**fus scheidsrechter.
Duidelijk match fixing

waardeloze t**fus scheidsrechter.
Duidelijk match fixing

Objectief blijven is lastig he, die van den Hoorn moet met zijn vingers van Balotelli afblijven. Balotelli probeert 30 seconden eerder zich ook te laten vallen in het strafschopgebied dus je weet dat hij het weer gaat proberen. En van den Hoorn trapt er op kinderlijke wijze in. :mad:

Was geen pingel.

Je weet dat die Balotelli er naar opzoek is en toch ga je aan zijn shirt hangen, dat is gewoon dom. De kans is dan aanwezig dat je een penalty incasseert zoals nu het geval is. Dan kan je wel roepen het is geen penalty, maar hij geeft m dus dan ben je al te laat. Je moet zo'n situatie voorkomen.

Je weet dat die Balotelli er naar opzoek is en toch ga je aan zijn shirt hangen, dat is gewoon dom. De kans is dan aanwezig dat je een penalty incasseert zoals nu het geval is. Dan kan je wel roepen het is geen penalty, maar hij geeft m dus dan ben je al te laat. Je moet zo'n situatie voorkomen.

Ik vind dat je ook moet letten naar de bestemming vd bal. Balotelli had er nooit aan kunnen komen, balotelli gaat maar voor één ding, de pingel. Hij maakt zelf de eerste duwfout.

Nogmaals, in mijn optiek is het geen pingel.

Ik vind dat je ook moet letten naar de bestemming vd bal. Balotelli had er nooit aan kunnen komen, balotelli gaat maar voor één ding, de pingel. Hij maakt zelf de eerste duwfout.

Nogmaals, in mijn optiek is het geen pingel.

+1

Die commentator van de NOS, die haat ik al heel mijn leven. Maar vanavond, heeft hij mij echt in flipmode gekregen.

Mooie goal van ozil gister. Straks bayern-city ben benieuwd

• #1.198
16 jarige bij Anderlecht. Mocht meedoen van zn moeder als VdB hem meteen na afloop naar huis brengt.

• #1.199
Pepe flink geraakt

Terug
Naar boven