AndroidHealthClinic

Champions League topic

Jack mag de arena niet meer in. Sinds dien is hij een hater.

Viel mij ook al op, die gast heeft laatste maanden echt serieus niets positiefs te zeggen over ajax, alleen maar negatief. Vaak ook open deuren intrappen. Net een jaloers kind met een kale kop en een buikje.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
Jack is ook een AFC fan. Is altijd wel kritisch op Ajax,dacht ik.

Hoho wat is het niveauverschil tss mancity en bayern groot zeg .
Ik vind toch dat ze die k*tploegen uit de cl moeten halen . Wat doen ploegen als Anderlecht en Kopenhagen ffs in de cl . Zie toch liever nog een extra Duitse , Spaanse of Engelse ploeg erin dan al die k*tploegen .

• #1.204
Hoho wat is het niveauverschil tss mancity en bayern groot zeg .
Ik vind toch dat ze die k*tploegen uit de cl moeten halen . Wat doen ploegen als Anderlecht en Kopenhagen ffs in de cl . Zie toch liever nog een extra Duitse , Spaanse of Engelse ploeg erin dan al die k*tploegen .

Het heet toch de Champions League. De kampioenen Liga. Ik vind juist dat er meer kampioenen van verschillende landen in moeten. Zoals vroeger bij de Europacup der Landskampioenen.

Het heet toch de Champions League. De kampioenen Liga. Ik vind juist dat er meer kampioenen van verschillende landen in moeten. Zoals vroeger bij de Europacup der Landskampioenen.

Kampioen zijn van Belgiëof Roemenië wat stelt dat voor man .

Hoe heeft anderlecht deze wedstrijd kunnen verliezen ? zoveel kansen....

Kampioen zijn van Belgiëof Roemenië wat stelt dat voor man .

drunk again, phenochef?

2 keer nadenken en je hebt door dat de Nederlandse kampioen er dan ook niet thuishoort.

Uit 4-0 in barca de boot ingaan en thuis gelijkspelen tegen een B elftal van de nummer 4 van de noodlijdende Italiaanse competitie is ook niet zo'n glansprestatie, en de coëfficiënt staaft dit.

drunk again, phenochef?

2 keer nadenken en je hebt door dat de Nederlandse kampioen er dan ook niet thuishoort.

Uit 4-0 in barca de boot ingaan en thuis gelijkspelen tegen een B elftal van de nummer 4 van de noodlijdende Italiaanse competitie is ook niet zo'n glansprestatie, en de coëfficiënt staaft dit.

Hater

Jack is ook een AFC fan. Is altijd wel kritisch op Ajax,dacht ik.

Nee normaliter wilde Sjeck het altijd graag over Ajax hebben maar hij is wat bang geworden voor termen als 'studio Ajax' over zijn programma. Dat kost kijkers en dus gaat hij nu kunstmatig anti-Ajax praten maar je ziet dat hij het moet acteren.

drunk again, phenochef?

True . En wat is je punt nu ? Dat ik gelijk heb ?

True . En wat is je punt nu ? Dat ik gelijk heb ?

dat we dan terug de wereldjaarbeker-toestand krijgen met 8 ploegen. Beetje saai, om maar niet te spreken over het effect op de financiële kloof.

Sommige van die mindere goden doen het trouwens regelmatig goed.

• #1.215
Zin in brahs

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 19:04 ----------

Kraker: Milan-Barca

Die gaat gewoon echt nooit vervelen haha. Standaard kippenvel als spelers het veld op komen en die hymne erachter.

Vorig jaar hoorde ik hem eenmaal in de kuip. Helaas was het geen CL waardig duel.

Misschien binnenkort weer.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2-4 voor AJAX

Ik hoop dat Marseille een beetje weerstand kan bieden tegen Napoli.

Wel echt een hoop leuke wedstrijden vanavond (en morgen).

Terug
Naar boven