Fitness Seller

Champions League topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
Ibra is wel de man van de mooie doelpunten

Ibra is goed in vorm :D

check de lijnen in cris zn haar

Ibra haha lekker bezig

hoppa 2-1.. beter wint RM!
al speelt Juv wel iets beter

K*t scheids, wedstrijd dood.

• #1.247
Record is 4 doelpunten in een wedstrijd in cl?

Zagen julllie vidal hahahaha ik ging echt ff stuk hier

kan maar beter oppassen of ook rood

Mooi ik hoor dat ik lekker voetbal kan terug kijken :D
die goal (anderen wedstrijd) van Ibri (hakje) mijn god :cool:

Real speelt echt weer triest. Wordt niks zo als ze echte tegenstandes gaan krijgen.

RM speelt 2de helft beter dan Juv, eerst helft was Juv beter..
RM speelt niet triest.. scheids kan beter

RM speelt 2de helft beter dan Juv, eerst helft was Juv beter..
RM speelt niet triest.. scheids kan beter

fl**ker toch op. Man meer en nog geven ze soms kansen weg. Het is echt diep en diep bedroevend. Als je in die situatie komt, met man meer, dien je ook gas te geven en de 3-1 te maken. Voor zelfde geld valt die één keer goed en komen ze op 2-2. Daarnaast lijken ze inderdaad Bale ook te mijden, alles ging alleen nog maar over Marcelo en Morata toen hij er in was gekomen. Scheids kan beter? Rode kaart ging helemaal nergens over dus scheids doet je hier gewoon de wedstrijd cadeau. Als Real ergens niet over mag klagen zijn het wel de scheidsrechters dit seizoen. Ik vrees voor komende zaterdag 18:00. En alsjeblieft Benzema. Kunnen die niet gewoon afboeken en ergens bij het derde elftal neer zetten. Misschien dat ze daar wat aan hem hebben. Die gast straalt echt helemaal niks meer uit en voetballend bakt hij er echt helemaal niks meer van.

Toch mooi voorspeld van mezelf die 0-5 . Verder is Real ****ing zwak . En dan Benzema echt weer een dikke faler .

• #1.260
Erg mooi dat de supporters van anderlecht applaudisseerden na het derde doelpunt van Zlatan.

Terug
Naar boven