Chiel1990
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus daar even mee gekapt.
Moet 't wel met stappen van 5 kg.
) http://www.bodybuilding.com/fun/best_newbie_workout.htmDankjewel, dat is voor mij wel een goed schema denk je?
Ik begin trouwens deze maand in een nieuwe sportschool, die waar The Mistery ook traint. Bij m'n oude heb ik 't wel gehad eigenlijk, kan er niets.
M'n moeder vond dat ik trouwens te fanatiek begon te worden, ze had 't over dat m'n oude figuur mooi was enzo 8-) figuur.
. Maar ik denk dat je het in eerste instantie niet te moeilijk moet maken fullbody of split en als je kiest voor split 1 hoofdoefening ( bp,sq,dl ) en dan wat andere oefeningen. Fullbody heb ik nooit echt lang gedaan maar ik geloof dat de meeste daar ook aardig hard opgaan.
Haha dat was ook exact wat ik dacht
Ik heb trouwens nog een maand abonnement bij m'n oude sportschool Mistery, maar denk dat ik die maand gewoon laat zitten en gelijk al naar gymtob ga. Dus als je dan nog es wat tips hebt ofzo![]()
Yo!
succes met je schema.
Ik heb alleen even wat in het begin gelezen en als je last hebt van een bolle onderrug komt het vaak door inflexibiliteit van de hamstrings.
Ik weet niet of het je al verteld is, zo niet bij deze
succes en jammer dat je rippetoe niks vind.
hoewel je het schema ook niet echt uitvoert maar eerder gewoon een beetje verzinsel dat erop lijkt.
nice!Hey bedankt voor je belangstelling in m'n log! Dat van die flexibiliteit in m'n hamstrings heb ik nog niet eerder over gehoord. Dat van die bolle onderrug was trouwens alleen toen ik echt ass to the grass squatte. Verder heb ik er nooit last van gehad! Maar heb je misschien tips daarvoor? Om ze flexibeler te maken?
Ik vind het schema wel leuk om te doen, heb alleen ondanks dat ik niet meer kan bankdrukken bijvoorbeeld toch nog 't gevoel dat ik er niet alles heb uitgehaald.. dat vind ik toch niet echt alles.
Wat bedoel je met dat ik een verzinsel uitvoer wat er niet echt op lijkt? Ik heb 't boek besteld trouwens, dus ik hoop dat 't snel binnen is en dat ik er dan in kan gaan lezen.
ik heb hem nu bijna uit.
Die verdomde antibiotica van de vorige x heeft de hormoonhuishouding verstoord en nu is er dus weer andere bacterie opgekomen.. lekker dan.
Allemaal rode vlekjes op m'n huid nu.. en dat jeukt en daardoor slaap ik nauwelijks, al een week lang ofzo :S

De benen op spanning houden hielp inderdaad wel ja! Maar archen, wat is dat? Ik zal er even op googlen en probeer het eens te doen
Bedankt voor je commentaar trouwens he!
Zeker ook met die legdrive er bij. Ook laat ik iemand van de sportschool er naar kijken, er loopt er maar 1 rond met een beetje verstand daar dus.. hoop dat ie er woensdag is.
Ging echt tot 't gaatje.
. Zo gauw je deze kant op komt gaan we wel aan je techniek werken ( niet dat die van mij al perfect is maargoed
)