XXL Nutrition

Chrash zijn weg naar DBB-fame

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jup, normaal wel, als ik heel wat jaren terug kijk was mijn eerste kuur niet heel veel meer als nu mijn cruise dosering.
Ik denk dat het een combinatie is van:
-veel werken (arbeidsintensieve job)
-medrol
-met periodes laks omgaan met voeding en training, zeker als ik veel moet werken.
-enkele heel zwaar gedoseerde blasts (mss heb ik mijn “”gevoeligheid”” (als zoiets als bestaat) hiermee wat verpest.
-moeilijke voedingsopname door darmziekte (al val ik nooit echt af in gewicht, ik word eerder dikker tijdens het cruisen, dus kcals krijg ik wel genoeg binnen)
-ik kan volgende cruise wel eens een ander merk proberen om te testen of het voorraadje dat hier nog ligt eventueel ondergedoseerd is.

Met mijn blasts word ik ook nooit echt gruwelijk sterk ofzo, zelfs bij zware blasts haal ik enkel terug mijn oude niveau, dit verzwakt weer tijdens het cruisen.
Gevoeligheid is een beetje een fabeltje als je het mij vraagt ik heb de eerste 3 jaar ook maar wat aangeklooid en veel te veel gebruikt en reageer nu ook gewoon op veel minder

• Topic Starter Topic Starter
Gevoeligheid is een beetje een fabeltje als je het mij vraagt ik heb de eerste 3 jaar ook maar wat aangeklooid en veel te veel gebruikt en reageer nu ook gewoon op veel minder
Dat denk ik ook, daarom dat ik het ook tussen aanhalingstekens heb geplaatst,
Ik kan omtrent dit onderwerp ook nergens betrouwbare onderbouwde info vinden die bevestigd dat zoiets als verminderde gevoeligheid bestaat :) mja, mss ook eens een tijdje een ander merk proberen, wel zonde van de vials dat er nog over zijn

Edited voor sanca

Laatst bewerkt:
Vreemd dat wanneer je normale levels ok zijn je op trt dosis beter voelt en je libido laag is.
Ik weet niet of dit zo vreemd is. Cruise dosis is een stuk hoger als trt dosis of naturel aanmaak. Libido kan naar gevoel redelijk laag zijn omdat dit tijdens de blasts best wel een stuk hoger is ;)

Jongens, ook hier gaan merken bespreken, ook niet omschrijven.

Training vandaag:
ohp: 5x30/50/70/70
Pull-up 5xbw/BW+5/BW+15/BW+25
Squat: 5x50/70/110/110

Echt een *** training, het lukt voor geen meter
Energie 0,0, kracht 0, motivatie 0, slaap bijna niks

Zelfs 3xEca stack geeft mij geen energie

Kcals zijn de laatste dagen redelijk hoog in de hoop wat energie te krijgen.
Gewicht blijft stabiel.

Fysiek is er niks veranderd tegenover vorige week.

Ik voel mij op het moment te ellendig om verder te blasten. Ik twijfel om vanaf deze zaterdag over te gaan op enkel test en mast (bv 600mg test e, 400mg mast e)
Het loopt allemaal even niet volgens plan, mja, paar daagjes rustig trainen, tren eruit. Orals eruit (inclusief t5), gezonder eten en het komt wel weer goed.

Als ik mijn log terug lees merk ik dat ik nogal wispelturig ben in voeding/kuren/training.
Dit is eigenlijk altijd zo geweest.
Ik vermoed dat dit ook de hoofdreden is waarom ik zo moeilijk echte progressie boek.

Lichamelijk voelde ik mij een paar weken terug tijdens het cruisen wel echt veel beter, psychisch eigenlijk ook.

Maybe dat ik de tren niet meer trek in deze arbeidssituatie en gezinssituatie.

je zal je veel beter voelen met die stack, toch wel m'n beste feel good stack ever.

Ofc niet zo sterk als tren. Als je het in de toekomst nog zou nemen zou ik het sparen voor de laatste 6 weken oid.

Verslavend goedje is het wel, tren. Als ik door m'n foto's terug scroll zag het er allemaal wel leuker uit :o

Dit is echt al de 3de mislukte blast in de afgelopen maanden :s
Ergens doe ik iets gruwelijk verkeerd.

je zal je veel beter voelen met die stack, toch wel m'n beste feel good stack ever.

Ofc niet zo sterk als tren. Als je het in de toekomst nog zou nemen zou ik het sparen voor de laatste 6 weken oid.

Verslavend goedje is het wel, tren. Als ik door m'n foto's terug scroll zag het er allemaal wel leuker uit :o
Hmhm, puur voor de looks val ik er steeds op terug :) maar tis toch wel ongezond spul in vergelijking met enkel test.
Al heb ik het wel ff gehad met tren nu :p

en wat als met bloedwerk aangetoond kan worden dat een batch bunk is .
Heeft die persoon écht dat merk gezet? Écht zoveel ml zoals die beweerd?

Ik denk legit dat er goede zielen zijn die doen zoals ze zeggen, maar andere zijn er zeker ook

Hmhm, puur voor de looks val ik er steeds op terug :) maar tis toch wel ongezond spul in vergelijking met enkel test.
Al heb ik het wel ff gehad met tren nu :p
Idd! Gewoon al de potentiële schade is mij een beetje te veel.

Ik zal het vast nog eens gebruiken maar zal dan ace zijn en 'slechts' 6 weken.

Heeft die persoon écht dat merk gezet? Écht zoveel ml zoals die beweerd?

Ik denk legit dat er goede zielen zijn die doen zoals ze zeggen, maar andere zijn er zeker ook
waar , en hierbij versterk je mijn punt dat echt of nep sectie meer een poezie album is als wat anders

Training vandaag:
ohp: 5x30/50/70/70
Pull-up 5xbw/BW+5/BW+15/BW+25
Squat: 5x50/70/110/110

Echt een *** training, het lukt voor geen meter
Energie 0,0, kracht 0, motivatie 0, slaap bijna niks

Zelfs 3xEca stack geeft mij geen energie

Kcals zijn de laatste dagen redelijk hoog in de hoop wat energie te krijgen.
Gewicht blijft stabiel.

Fysiek is er niks veranderd tegenover vorige week.

Ik voel mij op het moment te ellendig om verder te blasten. Ik twijfel om vanaf deze zaterdag over te gaan op enkel test en mast (bv 600mg test e, 400mg mast e)
Het loopt allemaal even niet volgens plan, mja, paar daagjes rustig trainen, tren eruit. Orals eruit (inclusief t5), gezonder eten en het komt wel weer goed.

Als ik mijn log terug lees merk ik dat ik nogal wispelturig ben in voeding/kuren/training.
Dit is eigenlijk altijd zo geweest.
Ik vermoed dat dit ook de hoofdreden is waarom ik zo moeilijk echte progressie boek.

Lichamelijk voelde ik mij een paar weken terug tijdens het cruisen wel echt veel beter, psychisch eigenlijk ook.

Maybe dat ik de tren niet meer trek in deze arbeidssituatie en gezinssituatie.
Bij jou spelen ook factoren als ziekte en medicatie een rol. Roa kan trouwens ook op je gemoed werken. Mogelijk heeft dat een wisselwerking met je medicatie. Anyways als ik jou was zou ik het zo basic mogelijk houden. Paar weken aankijken op 500 test e en als dat bevalt een anabool op lage dosis toevoegen.

Bij jou spelen ook factoren als ziekte en medicatie een rol. Roa kan trouwens ook op je gemoed werken. Mogelijk heeft dat een wisselwerking met je medicatie. Anyways als ik jou was zou ik het zo basic mogelijk houden. Paar weken aankijken op 500 test e en als dat bevalt een anabool op lage dosis toevoegen.

Dit gaat m worden :) test wel op 600 vanwege de dosering , voor de rest voorlopig niks erbij. Op deze dosering moet ik vlot mijn massa kunnen behouden en zeker nog wat kracht en massa op mijn benen erbij plakken. Lekker simpel.

Roa houd ik er nog wel even in.

Dit gaat m worden :) test wel op 600 vanwege de dosering , voor de rest voorlopig niks erbij. Op deze dosering moet ik vlot mijn massa kunnen behouden en zeker nog wat kracht en massa op mijn benen erbij plakken. Lekker simpel.

Roa houd ik er nog wel even in.
Helemaal prima toch. Eindstand zul je hier mogelijk nog beter op gaan ook..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven