- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Hoe ik mij nu voel denk ik dat ik over 4weekjes wel kan pieken als ik mijn verwachtingen niet te hoog leg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe ik mij nu voel denk ik dat ik over 4weekjes wel kan pieken als ik mijn verwachtingen niet te hoog leg
Ik zal eens ff een pic trekken, wel SRS vochtig en bloated dus contest shape gaat beter zijn

"morgen wordt alles anders, alles beter en alles nieuw........(Bonny)Met kleren aan ziet het er nog wel bb-like uit (foto van gisteren tijdens BBQ)
Bekijk bijlage 461357
Die ken ik niet"morgen wordt alles anders, alles beter en alles nieuw........(Bonny)

Filter mag niet dacht ik gelezen te hebben.Beetje vocht weg, goed licht en een filter erop geeft wel een veel mooier effect, maar dat is niet voor vandaag![]()
al vind ik het wel lollige presentators 
Dan ga ik super goede belichting moeten zoeken

met een kratje bier op is het echt wel gezellig met BonnyVerschrikkelijkal vind ik het wel lollige presentators
![]()

Thnxnetjes man! Hoe ga je precies vocht afdrijven? Ben een leek wat wedstrijden betreft? Kh uit je dieet halen en vocht afdrijvers ofzo?
fijn om te horen 
Zit ik hier serieus naar een pizza te kijken?Rustdag
Voeding: smorgens kwark met granola, smiddags 4 boterhammen om savonds een groot stuk home Made pizza te kunnen eten met veel kip, mais, olijven looksaus en wat magere kaas.
![]()