Fitness Seller

Chrash zijn weg naar DBB-fame

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Shape!

Ongeplande training zojuist
Warming up: beetje zwemmen met de dochter
Daarna nog wat energie over.
Squat’ 5x50/70/90/110/120 at the ground
Deadlifts 5x60/110/150/180 1x200
niet gemaxed, al ong 2weken geen deadlift gedaan en ik wou mij niet blesseren.

Beetje vocht weg, goed licht en een filter erop geeft wel een veel mooier effect, maar dat is niet voor vandaag :)

Met kleren aan ziet het er nog wel bb-like uit (foto van gisteren tijdens BBQ)

Laatst bewerkt:
Laat die man met zijn petje achterstevoren in combinatie met strak blauw broekje het niet horen.

En ABS een beetje bijtekenen zoals in de film
300

netjes man! Hoe ga je precies vocht afdrijven? Ben een leek wat wedstrijden betreft? Kh uit je dieet halen en vocht afdrijvers ofzo?

netjes man! Hoe ga je precies vocht afdrijven? Ben een leek wat wedstrijden betreft? Kh uit je dieet halen en vocht afdrijvers ofzo?
Thnx :) fijn om te horen :)
Mijn plan is de komende 4 weken gewoon veel groenten en vezels te eten, zout gemiddeld houden en kcals rond onderhoud. Eiwitten zitten altijd goed want ik eet super graag mager vlees, kwark en ei. En dan de tip van getbigxxl toepassen: enkele dagen voor de shoot heel veel water en dit afbouwen tot dag van de shoot. Deze dagen wil ik dan ook terug heel veel komkommer/selder enzo eten voor wat vocht af te drijven en enkele cafeïne pillen pakken. Vlak voor de shoot dan wat rode wijn drinken en een korte pomp training doen.
Het plan kan nog veranderen want ik ben nog aan het inlezen.
Ik heb wel ervaringen met fotoshoots maar dat is wel wat anders als nu. Vroeger, toen ik nog knap was, heb ik wat modellenwerk voor het ondergoedmerk sloggi gedaan. Dit was echter op een veel lagere bodyweight (85kg op 8%) en voorbereiden deed ik toen met epistane+retaline. Vocht is op dat lichaamsgewicht niet zo een probleem als op 100kg :-)
Bb-wedstrijden heb ik nooit gedaan. Mijn benen zijn daar te dun voor en ik heb er niet de volharding voor om een indrukwekkende plaatsing te halen.

Laatst bewerkt:
Rustdag
Voeding: smorgens kwark met granola, smiddags 4 boterhammen om savonds een groot stuk home Made pizza te kunnen eten met veel kip, mais, olijven looksaus en wat magere kaas.
BDC2AC5A-867B-4B01-AE97-CA4D3ABAF6FB.jpeg

Rustdag
Voeding: smorgens kwark met granola, smiddags 4 boterhammen om savonds een groot stuk home Made pizza te kunnen eten met veel kip, mais, olijven looksaus en wat magere kaas.
BDC2AC5A-867B-4B01-AE97-CA4D3ABAF6FB.jpeg
Zit ik hier serieus naar een pizza te kijken?:dunno:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven