- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Mijn ego

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn ego

Bedankt. Dit was wel met de ogen dicht, tanden op elkaar geklemd en verstand op 0

That sucks!Ik ben er in ieder geval niet heel blij mee want ik kan nu een tijdje niet meer zwaar cutten.
Sterke landmine rows man!!
stukken minder aders overal en ik oog een heel stuk softer.
.
Een week of 4 nadat alles uit je systeem is kan je zeggen waar je staat. Hoe is het met slaap, libido en ballen?Laatste inject test 200mg is nu ook 3weken geleden als ik het goed tel. Dus best wel normaal dat ik softer begin te worden lijkt me. Ik denk dat ik al jaren niet meer zo weinig test in mij heb gehad als nu op het moment.
Ik voel mij gelukkig nog wel prima![]()
Slaap redelijk goed voor mijn doen. Libido niet meer hoog maar geen problemen om opgewonden te geraken zodra het begin is gemaakt. Ballen best klein (al een hele lange tijd) maar geen erwten ofzoEen week of 4 nadat alles uit je systeem is kan je zeggen waar je staat. Hoe is het met slaap, libido en ballen?
Hoef je tot nu toe geen zorgen te maken dus.Slaap redelijk goed voor mijn doen. Libido niet meer hoog maar geen problemen om opgewonden te geraken zodra het begin is gemaakt. Ballen best klein (al een hele lange tijd) maar geen erwten ofzo

Dan moet ik 2 keer vocht afdrijven, carbs vermijden en daar heb ik een zin in

Dat kan ik moeilijk voorspellen wanneer ik die ga hebben, hoe dat het nu gaat en ik mij nu voel kan ik mij moeilijk voorstellen dat ik over 4weken al veel massa kwijt ben, maar dat kan nog wel omslaan.