Fitness Seller

Chrash zijn weg naar DBB-fame

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training vandaag:

Close grip lat pulldown opgebouwd tot 6x120
Seated rows
Lat pulldown breed
Een hele hoop landmine rows opgebouwd tot 5x100kg

Sfeer impressie:

Goede pomp, best zware gewichten kunnen trekken.

Mezelf ook nog eens gewogen deze ochtend: 100kg :s
in het ziekenhuis dus toch enkele kg’s bijgekomen. Of mss vocht omdat tren uit mijn systeem is. Of vocht door het vele zout en carbs van gisteren en eergisteren?
Ik ben er in ieder geval niet heel blij mee want ik kan nu een tijdje niet meer zwaar cutten.

Laatst bewerkt:
Close grip 120..netjes

Lekkere gewichten :p

Indd sterke rows !

Push training van vandaag is een bench-only training geworden.
Opwarming
10x50
10x70
10x90
10x120
4x140
Dropset
10x90-9x70-8x50

Triceps in brand. Hoofd als een tomaat. Geen energie over om nog een andere oefening uit te kunnen voeren.
Best leuke en lekkere training. Ik had niet verwacht de 140kg te halen, laat staan 4x...
Scheelt wel dat ik na weken ziek zijn en toch trainen mij nu best fris en uitgeslapen voel.

Gewicht 99kg

Kwa shape is de harde tren/mast-look er nu ondertussen wel volledig uit :( stukken minder aders overal en ik oog een heel stuk softer.
Dit is natuurlijk wel wat jammer naar de contest toe, en ik hou zelf niet zo van de softere look. Maar het is wat het is :).
Over het algemeen door niet BB-er bril gezien nog wel steeds een best goede shape naar mijn mening. Nu is het avonturen hoe moeilijk het is dit vast te houden :)

Laatste inject test 200mg is nu ook 3weken geleden als ik het goed tel. Dus best wel normaal dat ik softer begin te worden lijkt me. Ik denk dat ik al jaren niet meer zo weinig test in mij heb gehad als nu op het moment.
Ik voel mij gelukkig nog wel prima :)

Ben benieuwd naar je eindshape op de contest. Goed bezig en succes verder :)

Laatste inject test 200mg is nu ook 3weken geleden als ik het goed tel. Dus best wel normaal dat ik softer begin te worden lijkt me. Ik denk dat ik al jaren niet meer zo weinig test in mij heb gehad als nu op het moment.
Ik voel mij gelukkig nog wel prima :)
Een week of 4 nadat alles uit je systeem is kan je zeggen waar je staat. Hoe is het met slaap, libido en ballen?

Een week of 4 nadat alles uit je systeem is kan je zeggen waar je staat. Hoe is het met slaap, libido en ballen?
Slaap redelijk goed voor mijn doen. Libido niet meer hoog maar geen problemen om opgewonden te geraken zodra het begin is gemaakt. Ballen best klein (al een hele lange tijd) maar geen erwten ofzo

Slaap redelijk goed voor mijn doen. Libido niet meer hoog maar geen problemen om opgewonden te geraken zodra het begin is gemaakt. Ballen best klein (al een hele lange tijd) maar geen erwten ofzo
Hoef je tot nu toe geen zorgen te maken dus.

Ik ben aan het twijfelen tussen nu enkele dagen stevig cutten en vocht afdrijven en de foto’s al trekken voor de contest (nu er wss nog wat restanten test in Mn lichaam zit)
Of doortrainen tot eind volgende maand, vocht afdrijven en dan foto’s trekken.

Iemand voorkeuren voor wat ze willen zien? :)

Beste shape willen we zien!

Dat kan ik moeilijk voorspellen wanneer ik die ga hebben, hoe dat het nu gaat en ik mij nu voel kan ik mij moeilijk voorstellen dat ik over 4weken al veel massa kwijt ben, maar dat kan nog wel omslaan.

Waar denk jij dat je het er best gaat opstaan?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven