MuscleMeat

Chrash zijn weg naar DBB-fame

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ben geen keto aan het doen. En als ik het doe is 8-9 dagen voldoende.
Dan had ik het wat verkeerd opgevat :)
Ik ga proberen het 3 weken te doen, ik heb mij laten wijsmaken dat de felle cravings naar eten pas na ongeveer een week stoppen, en mijn probleem is net dat ik vaak cravings heb.

• Like
Waarderingen: Aal1
Dan had ik het wat verkeerd opgevat :)
Ik ga proberen het 3 weken te doen, ik heb mij laten wijsmaken dat de felle cravings naar eten pas na ongeveer een week stoppen, en mijn probleem is net dat ik vaak cravings heb.
Weet niet welke cravings ze het over hebben. Misschien afkicken van carbs en suikers. Verder had ik altijd verzadigd gevoel van de eiwitten en vetten.

Weet niet welke cravings ze het over hebben. Misschien afkicken van carbs en suikers. Verder had ik altijd verzadigd gevoel van de eiwitten en vetten.
Jip het afkicken van carbs en suikers.
Ik val tijdens mijn normale cuts nogal regelmatig terug op een zak chips of koeken ofzo, en dat heeft nogal weinig meerwaarde bij het droogtrainen

Deze donderdag ga beginnen met krav maga.
Puur voor de conditie en fun.
Sind ik hier thuis train zijn er best veel sociale contacten voor mij weg gevallen. Ik kijk er best wel naar uit om terug bij “een groep” te horen.
Hoe lullig het ook klinkt ik ben er best zenuwachtig voor :)

Aas eruit en het narcistische valt weg?

Begrijp ik nou dat je gaat cutten terwijl je net off bent gegaan?

Aas eruit en het narcistische valt weg?

Begrijp ik nou dat je gaat cutten terwijl je net off bent gegaan?
Toch wel een beetje ja ;p al ben ik nooit heel narcistisch geweest, eerder een beetje te zelfbewust en perfectionistisch.

Bedoeling is om heel licht onder onderhoud te eten met veel eiwitten/vet en wat vet proberen te verbranden door cardio (boksen/krav maga/wandelen) maar echt laag in kcals zeker niet.

Al weet ik niet heel precies wat ik nu allemaal aan het doen ben, ik ben echt jaren ON geweest dus het is terug een beetje ervaren wat OFF wel of niet werkt

Laatst bewerkt:
Shape is wel sterk man! Idd die kuiten wat Marvin zegt, holy shit :p. Geef mij maar wat extra :p

Toch wel een beetje ja ;p al ben ik nooit heel narcistisch geweest, eerder een beetje te zelfbewust en perfectionistisch.

Bedoeling is om heel licht onder onderhoud te eten met veel eiwitten/vet en wat vet proberen te verbranden door cardio (boksen/krav maga/wandelen) maar echt laag in kcals zeker niet.

Al weet ik niet heel precies wat ik nu allemaal aan het doen ben, ik ben echt jaren ON geweest dus het is terug een beetje ervaren wat OFF wel of niet werkt
Off en on verschilt niks kwa cutten.

In jou geval is het iig niet wijs om te gaan cutten nu, je gaat alles verliezen

Ik zit er ergens op te hopen dat die nog een weekje of 3 achterwege blijft ;(
Hoeveelste week is het nu? (sorry weet wel dat je off bent maar niet hoelang)

Weekje of 4/6 zou het nog redelijk gaan denk ik na je laatste injectie.. met bloedprikken weet je natuurlijk meer.

@vntl meer als 3 weken ondertussen, maar ik voel mij nog wel best goed.

Natuurlijk is die kans er maar ik zou er niet te veel op hopen, ik zelf schat de kans dat ik nog herstel bij mijzelf toch echt op 0 ondertussen.
Ik heb hier ergens ook wel een schrik voor. Ik heb niet echt verstandig omgesprongen met roids de afgelopen jaren (desondanks wel 2 kinderen gemaakt)
Mja, als ik te veel last ga hebben ga ik androgel vragen aan de huisarts, zij is niet al te moeilijk meestal

Dat is wat men noemt "recht voor de raap zijn" @vntl :p
Ben bang dat dit voor de meeste mensen die blasten en cruisen de realiteit zal zijn of worden als ze compleet off gaan. Ik ga het ondertussen niet eens meer proberen ik weet bijna wel zeker dat het over is

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven