Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben geen keto aan het doen. En als ik het doe is 8-9 dagen voldoende.Frieten zijn toch carbs? Dan is het toch geen keto meer?
Dan had ik het wat verkeerd opgevatBen geen keto aan het doen. En als ik het doe is 8-9 dagen voldoende.

Weet niet welke cravings ze het over hebben. Misschien afkicken van carbs en suikers. Verder had ik altijd verzadigd gevoel van de eiwitten en vetten.Dan had ik het wat verkeerd opgevat
Ik ga proberen het 3 weken te doen, ik heb mij laten wijsmaken dat de felle cravings naar eten pas na ongeveer een week stoppen, en mijn probleem is net dat ik vaak cravings heb.
Jip het afkicken van carbs en suikers.Weet niet welke cravings ze het over hebben. Misschien afkicken van carbs en suikers. Verder had ik altijd verzadigd gevoel van de eiwitten en vetten.
Deze donderdag ga beginnen met krav maga.
Puur voor de conditie en fun.
Sind ik hier thuis train zijn er best veel sociale contacten voor mij weg gevallen. Ik kijk er best wel naar uit om terug bij “een groep” te horen.
Hoe lullig het ook klinkt ik ben er best zenuwachtig voor![]()
Toch wel een beetje ja ;p al ben ik nooit heel narcistisch geweest, eerder een beetje te zelfbewust en perfectionistisch.Aas eruit en het narcistische valt weg?
Begrijp ik nou dat je gaat cutten terwijl je net off bent gegaan?
Off en on verschilt niks kwa cutten.Toch wel een beetje ja ;p al ben ik nooit heel narcistisch geweest, eerder een beetje te zelfbewust en perfectionistisch.
Bedoeling is om heel licht onder onderhoud te eten met veel eiwitten/vet en wat vet proberen te verbranden door cardio (boksen/krav maga/wandelen) maar echt laag in kcals zeker niet.
Al weet ik niet heel precies wat ik nu allemaal aan het doen ben, ik ben echt jaren ON geweest dus het is terug een beetje ervaren wat OFF wel of niet werkt
En gewoon op onderhoud gaan eten? Of is dat ook niet echt slim nu?Off en on verschilt niks kwa cutten.
In jou geval is het iig niet wijs om te gaan cutten nu, je gaat alles verliezen
Ik zou toch wel er boven eten.. je bent pas net off de echte klap gaat nog komen (klap = langzaam weg kwijnen)En gewoon op onderhoud gaan eten? Of is dat ook niet echt slim nu?
Ik zit er ergens op te hopen dat die nog een weekje of 3 achterwege blijft ;(Ik zou toch wel er boven eten.. je bent pas net off de echte klap gaat nog komen (klap = langzaam weg kwijnen)
Hoeveelste week is het nu? (sorry weet wel dat je off bent maar niet hoelang)Ik zit er ergens op te hopen dat die nog een weekje of 3 achterwege blijft ;(
Ik zou toch wel er boven eten.. je bent pas net off de echte klap gaat nog komen (klap = langzaam weg kwijnen)

De pijnlijke waarheidDat is wat men noemt "recht voor de raap zijn" @vntl![]()
emotioneel negeer ik dit feit nog zo lang mogelijk 
Maar wie weet ben jij nu net die ene uitzondering op de regel!De pijnlijke waarheidemotioneel negeer ik dit feit nog zo lang mogelijk
![]()

Natuurlijk is die kans er maar ik zou er niet te veel op hopen, ik zelf schat de kans dat ik nog herstel bij mijzelf toch echt op 0 ondertussen.Maar wie weet ben jij nu net die ene uitzondering op de regel!
Hoop doet leven...![]()
Ik heb hier ergens ook wel een schrik voor. Ik heb niet echt verstandig omgesprongen met roids de afgelopen jaren (desondanks wel 2 kinderen gemaakt)Natuurlijk is die kans er maar ik zou er niet te veel op hopen, ik zelf schat de kans dat ik nog herstel bij mijzelf toch echt op 0 ondertussen.
Ben bang dat dit voor de meeste mensen die blasten en cruisen de realiteit zal zijn of worden als ze compleet off gaan. Ik ga het ondertussen niet eens meer proberen ik weet bijna wel zeker dat het over isDat is wat men noemt "recht voor de raap zijn" @vntl![]()