Fitness Seller

Chrash zijn weg naar DBB-fame

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik moet het keto gedoe nog onder de knie krijgen, avondmaaltijd smaakte naar niks :)
Rundertartaar met zuurkool en wat mosterd
Het smaakt zoals het er uit ziet :)
Rest van de dag
-500gr magere kwark
-4 gekookte eieren
-4 drumsticks kip
-voor het slapen 100gr pinda’s
78FC65D5-8A3A-443F-A0B3-EFCF197D1BA5.jpeg

Walgelijk ;)

Ik moet het keto gedoe nog onder de knie krijgen, avondmaaltijd smaakte naar niks :)
Rundertartaar met zuurkool en wat mosterd
Het smaakt zoals het er uit ziet :)
Rest van de dag
-500gr magere kwark
-4 gekookte eieren
-4 drumsticks kip
-voor het slapen 100gr pinda’s
78FC65D5-8A3A-443F-A0B3-EFCF197D1BA5.jpeg

Walgelijk ;)
Je moet es kijken of geen suiker in de kwark zit. Had ik mij ook mee gekloot. Ziet verder solid uit.

Training arms en shoulders

Military press, front raises, side raises, bent over side raises.

Barbell curls, triceps pushdown.

Overal nog spierpijn van afgelopen trainingen, recuperatievermogen begint wat te verminderen?

Morgen rust.

Serieus? Dus als ik daar de koolhydraten van de pinda’s bijtel doe ik eigenlijk al geen keto meer?
Dan weet ik echt niet hoe ik dat voor elkaar moet gaan krijgen :(
om in ketose te geraken ..eet je de eerste dagen geen Kh..tot je in ketose bent controleren met plasstrips
Eenmaal in ketose dan mag je dagelijks 50-100gr Kh...zo had ik het gedaan

Keto is vooral ook gebaseerd op vet vlees en vette vis.
Vaak wordt spek/bacon/vette vis etc gegeten. T is vaak ook eentonig en te weinig vezel en vitamines.
Daarom ook dat t niet geadviseerd wordt dit lang te doen.

Velen die denken keto te doen, doen in feite gewoon een zeer laag kh dieet.

Keto is vooral ook gebaseerd op vet vlees en vette vis.
Vaak wordt spek/bacon/vette vis etc gegeten. T is vaak ook eentonig en te weinig vezel en vitamines.
Daarom ook dat t niet geadviseerd wordt dit lang te doen.

Velen die denken keto te doen, doen in feite gewoon een zeer laag kh dieet.
Dus eigenlijk kan ik beter zeer low carb doen? Ik wil natuurlijk wel gezond blijven, zeker nu ik pas gestopt ben met roids. Echt keto is dus best moeilijk lijkt me

Er zijn altijd voor en tegenstanders das met alles....ik heb er goede resultaten mee gehaald...ik dacht iets van 13kg in 3-4mndn..
Eerst de spelregels goed leren...als je dr eenmaal inzit gaat het lekker

Ik denk dat dit goed de voor en nadelen van keto uitlegt.

Je kan inderdaad eerst 1 a 2 weken volledig keto doen en dan langzaam weer wat kh met groente/noten etc toevoegen.
Dat gaat t snelste.
Volledig keto is echt eerst survivallen op vette voeding. Dus vet vlees/vis, eieren etc en bakken in boter/olie, Je kan best veel varieren maar t gaat snel tegenstaan.
eieren, bacon, spek in alle soorten bakken of vleeswaren (laatste oppassen want zit vaak suiker ook in). Vooral die eerste weken zijn lastig.
Daarna lekker veel groente en rauwkost met weinig kh en noten/pitten/zaden, volvette kazen etc.
Je kan best veel varieren.

https://www.jumbo.com/wilthagen-kna...MIyIHrh-ra4wIVhM13Ch1C7Aa3EAQYASABEgLuUPD_BwE
dit is wel erg lekker en keto :D

ps.... https://www.healthline.com/nutrition/keto-and-alcohol#keto-friendly-drinks
lekker wegspoelen :roflol:

Laatst bewerkt:
Je kan inderdaad eerst 1 a 2 weken volledig keto doen en dan langzaam weer wat kh met groente/noten etc toevoegen.
Dat gaat t snelste.
Volledig keto is echt eerst survivallen op vette voeding. Dus vet vlees/vis, eieren etc en bakken in boter/olie, Je kan best veel varieren maar t gaat snel tegenstaan.
eieren, bacon, spek in alle soorten bakken of vleeswaren (laatste oppassen want zit vaak suiker ook in). Vooral die eerste weken zijn lastig.
Daarna lekker veel groente en rauwkost met weinig kh en noten/pitten/zaden, volvette kazen etc.
Je kan best veel varieren.

https://www.jumbo.com/wilthagen-kna...MIyIHrh-ra4wIVhM13Ch1C7Aa3EAQYASABEgLuUPD_BwE
dit is wel erg lekker en keto :D
Die is idd super lekker, goede tip :)

Er zijn altijd voor en tegenstanders das met alles....ik heb er goede resultaten mee gehaald...ik dacht iets van 13kg in 3-4mndn..
Eerst de spelregels goed leren...als je dr eenmaal inzit gaat het lekker
Dus voor 3weken moet het eigenlijk wel te doen zijn?
Puur voor een mooie shoot te kunnen doen voor de contest..

Er zijn superveel ketogerechten te vinden. Google bijvoorbeeld maar een op portobello pizza, keto pizza, keto almond buns... Er zijn hele receptenboeken. Ik vind een groot nadeel dat je amper fruit kan eten en zeer beperkt groenten.

om in ketose te geraken ..eet je de eerste dagen geen Kh..tot je in ketose bent controleren met plasstrips
Eenmaal in ketose dan mag je dagelijks 50-100gr Kh...zo had ik het gedaan
Blijf jij in ketose bij die hoeveelheid? Ik moest echt niet meer dan 30-35 gram carbs eten om in ketose te komen en blijven.

Er zijn superveel ketogerechten te vinden. Google bijvoorbeeld maar een op portobello pizza, keto pizza, keto almond buns... Er zijn hele receptenboeken. Ik vind een groot nadeel dat je amper fruit kan eten en zeer beperkt groenten.
Ik heb marina hier ooit een foto zien posten van een “hamburger” met als broodje 2portobellos, zag er wek heel lekker uit :)
Ik ga wat Googlen :)

Om zeker te weten dat je in ketose bent en blijft moet je je urine testen, maar ik dacht dat een stelregel was dat tot 4% van je calorie inname uit koolhydraten mocht bestaan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven