- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje concealer erover van je vrouwAl bij al valt t nogal mee bij mij, maar gaat toch zichtbaar zijn op de pics
Bekijk bijlage 464491 Bekijk bijlage 464492

Das nog niet eens zo een slecht plan

Big MHet carbs laden gedeelte is best plezant
Al eten die koekjes toch moeilijk met een droge bek.
![]()

De kooi staat openMijn benen zijn wel een beetje groter geworden deze contest
2x per week squatten, al was het niet met hoge gewichten, heeft wel wat geholpen.
Bekijk bijlage 464533
Vanavond foto’s selecteren, daarna belichting een beetje aanpassen en collage maken.
Dan ben ik mooi op tijd klaar

god***domme, al mijn kinderen ontsnapt

Bokito is er vandoor

Ik kan altijd een beter lichaam erop photoshoppen als je wil. Toch goed gedaan hoor!Mijn benen zijn wel een beetje groter geworden deze contest
2x per week squatten, al was het niet met hoge gewichten, heeft wel wat geholpen.
Bekijk bijlage 464533
Vanavond foto’s selecteren, daarna belichting een beetje aanpassen en collage maken.
Dan ben ik mooi op tijd klaar
Photoshop dat van punjab er dan maar op, we splitten de winst 50/50Ik kan altijd een beter lichaam erop photoshoppen als je wil. Toch goed gedaan hoor!
Punjab?? Dan plak ik mezelf er wel op, veel beter.Photoshop dat van punjab er dan maar op, we splitten de winst 50/50
Thnx, we zijn nu de collage samen aan het stellen, het is duidelijk te zien dat ik vaak scheef poseer en mijn vet zou nog wel wat lager mogen zijn.Lekker bezig man, benieuwd naar resultaat! Jaloers op fp van je been man. Net google maps

Thnx, we zijn nu de collage samen aan het stellen, het is duidelijk te zien dat ik vaak scheef poseer en mijn vet zou nog wel wat lager mogen zijn.
Ik ga niet in de buurt komen van sommige fysieken van deze en vorige contests, maar ik denk ook weer niet dat het een afgang gaat worden![]()
Jup, volgend jaar doe ik wss weer mee, zo blijf ik wat beter lean tijdens de zomerNieuwe leerdoelen en uitdagingen voor de volgende keer!!!