Hup hup dan, we verwachten je review binnen 10'. De tijd gaat nú in.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hup hup dan, we verwachten je review binnen 10'. De tijd gaat nú in.

Past niet meer in mijn kcals budgetHup hup dan, we verwachten je review binnen 10'. De tijd gaat nú in.
![]()

Thanks voor de review chrash! Klinkt wel lekker. Goed dat de zoete smaak subtiel is en niet te overheersend (want dat zou al gauw gaan tegenstaan...).

Haha, nee toch nietThanks voor de review chrash! Klinkt wel lekker. Goed dat de zoete smaak subtiel is en niet te overheersend (want dat zou al gauw gaan tegenstaan...).
Even terzijde, zie ik dat nu verkeerd of heb jij die shake gemaakt m.b.v. een (baby) papfles?![]()

Inderdaad, dat de inkom goedkoop is is ook wel fijnDie milkshake protein van xxl is idd geen aanrader in de kwark. Wordt het een apart goedje van.
Hemelrijk is wel chill hoor, vruuger ook vaak aan het water gelegen daar

Ik ken de PWO niet, maar als je zoekt op Eria Jarensis vind je wel wat; daar is pas wat over gepost.Planning voeding vanaf vandaag tot woensdag
(Donderdag tot shoot alleen snelle carbs)
7u: 500gr magere kwark
10u: 4 crack a jacks rijstwafels
12u: 1 muscle meat high proteïn loempia
16u: 200gr muscle meat kipgehaktballetjes gebakken met ui , 15ml olijfolie
18u: 1 muscle meat high proteïn loempia
20u30: 200gr muscle meat beefgehaktballetjes met sla, komkommer, rauwe wortel
22u: 350gr skyr
E253 K151 V54
Kcals 2015
Dit is wel goed vol te houden voor 5 dagen lijkt me.
Ik heb deze pwo’s achter in Mn koekjeskast gevonden, toch maar even opdrinken de komende dagen
![]()
![]()
@Skatermarvin wat is jou mening over deze als STIM-expert?
Ik ga vanavond enkele scoops proberen het potje stinkt wel enorm