MuscleMeat

Chrash zijn weg naar DBB-fame

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goede shape! Jij ziet er casual teninste uit of je lift!

Sorry maar JIJ maakt mij telkens belachelijk?
Je neemt roids om dan uiteindelijk een shape te hebben waar je natty binnen 1 jaar uit kunt zien?
Echt waar: jij hebt me nu met je foto bewezen wat voor noobs hier op het forum actief zijn!

D2S6AbCUkAAWHmK.jpg

Je neemt roids om dan uiteindelijk een shape te hebben waar je natty binnen 1 jaar uit kunt zien?
Echt waar: jij hebt me nu met je foto bewezen wat voor noobs hier op het forum actief zijn!
Doe eens lief. Hij heeft imo mooie foto's ingezonden, zeker gezien de omstandigheden.

Doe eens lief. Hij heeft imo mooie foto's ingezonden, zeker gezien de omstandigheden.
Dit dus.
@amir1121 Heb je een slechte dag of iets dergelijks dat je zo gepikeerd reageert? Helemaal nergens voor nodig, toch?
@chrash ziet er imo erg goed uit op die foto. Bovendien liep zijn contest niet over rozen, dus dwingt hij volgens mij nog meer respect af.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.046
Post eens even een foto van jou zodat we hier goed kunnen lachen :)

• #1.047
Werkende weg was leuk
De wellness boot in MIll was groot, leuk maar toch wel wat te druk met het warme weer.
Teugel resort Uden is echt wel een top hotel, heel mooie kamers

Savonds een food festival mee gepakt in Uden, lekker veel op :)

Vandaag Den Bosch gedaan, daarna nog in Eindhoven uit gaan eten

En natuurlijk een goede spiegel in het hotel gezocht om wat te poseren :p

Laatst bewerkt:
  • #1.053
Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven