MuscleMeat

Chrash zijn weg naar DBB-fame

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Beter als iedereen op de hoogte is. Nasty als ze daarna toch blijven aanbieden. Gister laten gaan op vrijwillige basis en is ook weer mooi voor paar weken. Succes met jouw stoppen.

Ik kreeg gisteren op een feestje na 3 borden chili con carne met broodjes nog ongevraagd 2 borden extra voorgeschoteld en ik mocht niet weigeren want ik train toch :rolleyes:

Probleem chili eter. :eating:

• Topic Starter Topic Starter
Faaaackkk,

Heeft er iemand dit vaker voorgehad:
Eergisteren 97,2 kg, nu op 2 dagen tijd 100,1
Mijn voedsel is niet constant gezond geweest maar wel steeds onder de 3200kcal, en al zeker onder de 3500.
Spieren zullen het al zeker niet zijn want ik cruise.
Dit is maar 1kg onder mijn start gewicht.

@pat82 ik voel mij wel ongesteld ja :p
Gisteren idd wel heel veel carbs binnen (chips, pasta, stokbrood) en maar enkele glazen cola gedronken, terwijl ik normaal op warme dagen minstens 4l water drink.
Vandaag maar eens goed water zuipen en een vlees met groenten dagje houden :-p

@pat82 oestrogeen rebound van al dat kuren van in het verleden :gay:
Straks ga ik nog dansfilms kijken :p

@pat82 ik voel mij wel ongesteld ja :p
Gisteren idd wel heel veel carbs binnen (chips, pasta, stokbrood) en maar enkele glazen cola gedronken, terwijl ik normaal op warme dagen minstens 4l water drink.
Vandaag maar eens goed water zuipen en een vlees met groenten dagje houden :-p

Ah kijk, daar zijn de boosdoeners! Dus geen paniek, komt dadelijk weer goed. Goed plan!

Op kosten van mijn rare, toffe vader gaan uit eten met het ganse gezin.
All you can eat inclusief cava, sterke bieren, la chouffe, Hugo, porto. Al mijn zwaktes.
Ik heb maar 1 vol bord binnen, geen extras. Niet geteld maar zeker geen schuldgevoel.
Het was gezellig en lekker en mijn vader zag er tevreden uit.
Idereen uitgelegd dat ik geen alcohol meer drink vanwege probleemgedrag onder invloed. Vaders gelukkig, broers(die al veel hebben gezien) tevreden, ik lekkere cola cherry gedronken (gvd lekker dat is een monsterkiller)
Ik had van de familie liever gehoord: het valt wel mee, maar nee: allemaal liefdevolle haters :p
Interesseerde mij geen reet dat ik niks alcoholisch binnen heb want het was gezellig :-)
(En geen alcohol kcal gaat goed helpen in de cut)

Goed bezig man!

Nog een paar procentjes er af mag wel, eens kijken wat het geeft.
Redelijk tevreden met hoe het nu loopt.
Rug training vanmorgen, enkele PRs gezet kwa volume. (Morgen log ik de training)
Nu een paar dagen een beetje “cleaner” eten om het vocht van al de BBQ’s wat laten te verdwijnen.
Het kcal tellen afgelopen dagen was moeilijk (ik kan maar slecht met een weegschaaltje aan tafel gaan zitten ‘;-)
Toch minder vreetzakje als anders geweest .

Laatst bewerkt:
Nog een paar procentjes er af mag wel, eens kijken wat het geeft.
Redelijk tevreden met hoe het nu loopt.
Rug training vanmorgen, enkele PRs gezet kwa volume. (Morgen log ik de training)
Nu een paar dagen een beetje “cleaner” eten om het vocht van al de BBQ’s wat laten te verdwijnen.
Het kcal tellen afgelopen dagen was moeilijk (ik kan maar slecht met een weegschaaltje aan tafel gaan zitten ‘;-)
Toch minder vreetzakje als anders geweest .

Bekijk bijlage 458818
Ben een stuk vetter en vochtiger op moment. Dik zwembad heb je man. :bow2:

Ben een stuk vetter en vochtiger op moment. Dik zwembad heb je man. :bow2:
Dankje, zwembad is van Mn schoonouders, bij ons de straat over.
Af en toe een beetje helpen schoonmaken en voor de rest van het jaar jacuzzi en zwembad ter beschikking :)+schoonouders heel blij dat ze de kleinkinderen bijna dagelijks zien. Mn vrouw is kind alleen en Mn schoonmoeder heeft geen andere familie, dus ze zijn daar blij dat er nu een “familliesfeer” heerst.
En ik ben blij dat ik altijd gezelschap heb om de tuin in orde te houden (schoonvader heeft groene vingers en helpt mij mijn tuin ook mooi te krijgen, projectje van nog een paar jaar :p )

Wat schat je je vp?

Op sommige foto’s 13/14 en bij echt goed licht rond de 10.
Een plastiek tangetje zegt smorgens iets boven de 10.
Ik hoop ongeveer 12 en ik wil graag iets onder de 10 uitkomen. Of in ieder geval een duidelijke 6-pack en minieme love-handels.

Op sommige foto’s 13/14 en bij echt goed licht rond de 10.
Een plastiek tangetje zegt smorgens iets boven de 10.
Ik hoop ongeveer 12 en ik wil graag iets onder de 10 uitkomen. Of in ieder geval een duidelijke 6-pack en minieme love-handels.
Ga dat ook deze stijl doen. Vorig jaar had ik t netjes. Veel keto gedaan.

Laatst bewerkt:
Training gisteren:

Lat-pull breed 20x40, 10x70, 8x80, 5x90, 5x100
Lat-pull smal 5x70/90/100/110/120
Incline hammer curl 10x16 8x22 6x24 5x30
Dumbell row 8x56/56 10x56
Barbell curl 12x27/37/42
Seated row breed 10x50/70/90/100

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven