MuscleMeat

Chrash zijn weg naar DBB-fame

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja herkenbaar. Is net of ik verhaal over mezelf lees. En kids krijgen dat echt mee. Dacht ook altijd dat valt wel mee. Maar die willen echt wel bb pap ipv alci pap.

• Topic Starter Topic Starter
@040B en toch doet het wel pijn als iemand dat zo rechtstreeks zonder omwegen zegt, maar als iets raakt wilt dit meestal zeggen dat er een kern van waarheid inzit :)
Doel 3 van deze contest is bij deze: Een volledig zomer zonder alcohol, na de zomer enkele nog iets in de aard van een enkele aperitief of een aangepast wijntje ofzo.
(Side note: ik heb geen alcohol verslaving dus dit gaat geen heel moeilijk doel zijn. Ik ben enkel onaangenaam onder invloed van wat dan ook, buiten phenibut)

@chrash ik vind het knap dat je je hier zelf bewust van bent. Namelijk dat je van jezelf weet dat alcohol je een iets minder aangename persoon maakt. De meeste mensen zouden dat vaak gewoon in alle toonaarden ontkennen. En nog knapper dat je luistert naar jouw vrouw als ze zegt dat je genoeg te drinken hebt gehad :o en vooral dat je ook zelf beslissing hebt genomen om komende tijd de alcohol inname te beperken.

Herkenbaar ja dat alcohol verhaal :emo: het is rennen of stilstaan, rustig 4 of 5 drankjes drinken zit er niet echt in.

@lienlien bedankt. Alcoholgebruik(misbruik) is in mijn vroegere veel te lang durende pubertijd vaak de reden geweest van het verpesten van relaties langs mijn kant. Nu heb ik een leuke vrouw vast en wil ik dat graag zo houden :p
@Big Chungus jup, en dat gebrek aan verstandig gebruik suckt vaak (al brengt het regelmatig ook grappige verhalen en nieuwe spannende gebeurtenissen mee die je nuchter niet snel mee maakt :p).

Jep de mooiste avonden maak je helaas mee als je ladderzat bent, :(

Borst training:
Rood is verbetering in reps of gewicht tegen over vorige training, ik probeer lichte progressie te maken iedere training.
-incline bench 45° 10x50, 10x70, 5x90, 5x100
-OHP 10x30, 10x40, 5x50, 7x60
-incline flyes 15° 10x16, 10x22, 12x30
-cable triceps pushdown v-bar 10x18, 10x40,5, 8x49,5
-side raises slow 10x14, 10x18, 10x20
-dips 5xbw, 5xbw+15, 5xbw+30, 5xbw+42,5 (PR)
-front raises 15x10, 10x20, 10x25

Goed training, de extra kcals doen mij goed.

Laatst bewerkt:
Phenibut af en toe is ook wel lekker hoor :p
Ik heb dat nog nooit higher dose durven nemen..

@lienlien bedankt. Alcoholgebruik(misbruik) is in mijn vroegere veel te lang durende pubertijd vaak de reden geweest van het verpesten van relaties langs mijn kant. Nu heb ik een leuke vrouw vast en wil ik dat graag zo houden :p
@Big Chungus jup, en dat gebrek aan verstandig gebruik suckt vaak (al brengt het regelmatig ook grappige verhalen en nieuwe spannende gebeurtenissen mee die je nuchter niet snel mee maakt :p).
En hoe gaat dat dan met andere soorten gebruik?:dunno:

Borst training:
Rood is verbetering in reps of gewicht tegen over vorige training, ik probeer lichte progressie te maken iedere training.
-incline bench 45° 10x50, 10x70, 5x90, 5x100
-OHP 10x30, 10x40, 5x50, 7x60
-incline flyes 15° 10x16, 10x22, 12x30
-cable triceps pushdown v-bar 10x18, 10x40,5, 8x49,5
-side raises slow 10x14, 10x18, 10x20
-dips 5xbw, 5xbw+15, 5xbw+30, 5xbw+42,5 (PR)
-front raises 15x10, 10x20, 10x25

Goed training, de extra kcals doen mij goed.
Bekijk bijlage 458341
Wat een gewichten man! 30kg fly's...de t*ring!:eek!:

@Skatermarvin phenibut is leuk op 2 of 3 gram. Hoger geeft mij een heel naar kater gevoel.
Ik blijf het een nootropic vinden die best weinig doet, maar toch merkbaar is kwa slaap algemene rust. Dat maakt het fijn in gebruik.

Drugs gebruik ben ik ook helemaal niet tegen op bepaalde gelegenheden door mensen die er mee om kunnen gaan :p, zeker tijdens feestjes en festivals.(in die Categorie val ik ook al niet, vind het iets te leuk en volledig onverantwoordelijk met 2 jonge kids)
Ik ben sinds een bepaalde leeftijd dus pas “anti-drugs” geworden ;)

Roids vind ik niets mis mee. Bij iets of wat redelijk gebruik word de gewaarwording niet beïnvloed, niet Zwaar geestelijk verslavend.

3100 kcal vandaag, ondanks dit gigantisch stuk taco/wrap achting overheerlijk verzinsel van de vriendin.
231BA6D1-2819-4CBC-B24A-E561B17E45D6.jpeg

En een malthezer gebakje
FA39EF66-CF40-4FAF-BB3C-249BEAD9EAB0.jpeg

Laatst bewerkt:
Zit ik hier met tonijn en sla.
IMG_20190619_200718.jpg

@Guido32 geen iifym?
De rest van de dag was het magere kwark en ook slaatjes ;)

@Guido32 Een zelfgemaakte gebakje met mathezers en roomkaas, wel 370kcal per stuk :0

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven