- Waardering
- 1.999
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Volledig mee eensJa herkenbaar. Is net of ik verhaal over mezelf lees. En kids krijgen dat echt mee. Dacht ook altijd dat valt wel mee. Maar die willen echt wel bb pap ipv alci pap.
De horror!!

Phenibut af en toe is ook wel lekker hoor

en vooral dat je ook zelf beslissing hebt genomen om komende tijd de alcohol inname te beperken.
).Ik heb dat nog nooit higher dose durven nemen..
En hoe gaat dat dan met andere soorten gebruik?@lienlien bedankt. Alcoholgebruik(misbruik) is in mijn vroegere veel te lang durende pubertijd vaak de reden geweest van het verpesten van relaties langs mijn kant. Nu heb ik een leuke vrouw vast en wil ik dat graag zo houden
@Big Chungus jup, en dat gebrek aan verstandig gebruik suckt vaak (al brengt het regelmatig ook grappige verhalen en nieuwe spannende gebeurtenissen mee die je nuchter niet snel mee maakt).

Wat een gewichten man! 30kg fly's...de t*ring!Borst training:
Rood is verbetering in reps of gewicht tegen over vorige training, ik probeer lichte progressie te maken iedere training.
-incline bench 45° 10x50, 10x70, 5x90, 5x100
-OHP 10x30, 10x40, 5x50, 7x60
-incline flyes 15° 10x16, 10x22, 12x30
-cable triceps pushdown v-bar 10x18, 10x40,5, 8x49,5
-side raises slow 10x14, 10x18, 10x20
-dips 5xbw, 5xbw+15, 5xbw+30, 5xbw+42,5 (PR)
-front raises 15x10, 10x20, 10x25
Goed training, de extra kcals doen mij goed.
Bekijk bijlage 458341

, zeker tijdens feestjes en festivals.(in die Categorie val ik ook al niet, vind het iets te leuk en volledig onverantwoordelijk met 2 jonge kids)
Ik moest vragen wat dat gebakje was..Denk dan schuif ik me nog iets met pindakaas naar binnen..
Heb je daar recepje van.. Moest ik van mama vragen.@Guido32 Een zelfgemaakte gebakje met mathezers en roomkaas, wel 370kcal per stuk :0

Geen idee, ik zal vrouwlief eens vragen hier een accountje te maken voor haar gekokkerelHeb je daar recepje van.. Moest ik van mama vragen.![]()
zullen nogal CUTS sneuvelen