XXL Nutrition

Chrisje123 gaat ook loggen !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed bezig Chris! Je trainingen zijn echt goed gegaan de afgelopen week lees ik wel!

ja echt he, sickening pr's deze man

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig Chris! Je trainingen zijn echt goed gegaan de afgelopen week lees ik wel!

Ik ben gestopt met trainen

---------- Toegevoegd om 00:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:48 ----------

Lol. Zonde geld joh. Zonder train je toch ook lekker.

Ja ik vind soms wat dingetjes proberen wel leuk :p

---------- Toegevoegd om 00:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:51 ----------

tfw ochtendcardio brah. Vanmorgen ook om 6:45 geroeid.

goeie bicep curls ook

Morning cardio is opzich best k*t, maar wel beste in mijn ogen om bodyfat te laten dalen

---------- Toegevoegd om 00:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:52 ----------

Welkom :)

---------- Toegevoegd om 00:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:52 ----------

ja echt he, sickening pr's deze man

Sickening pr's

Zal morgen wel ff updaten.

Maar aangezien ik nu al 2 en halve maand aan het cutten ben is het beetje saai om log up te daten..

Post een wat foto's van jezelf ?

Nou kom maar op met je vage reden dat je ze niet gaat posten...

Ik train niet

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

Post een wat foto's van jezelf ?

Nou kom maar op met je vage reden dat je ze niet gaat posten...

Hier foto voor jou xx

mwytro.jpg

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Oke toch maar weer ff loggen.

Gisteren legs getraind, heerlijke training en is een keer op heel andere wijze getraind.

Eerst Beetje bloed laten pompen door benen door te beginnen met leg extensions 5*12

Daarna pas squats gedaan, laag gegaan en Negative overload en paused squats.

15* 50
12* 80 Negative overload beltless
8* 100 belt
8* 80 Negative overload
8* 80 Negative overload en pauSed

Daarna 3 setjes barbell lunges buiten op parkeerplaats met 45kg

en daarna nog lekker vol pompen met leg extensions iets van 4*15 weer

Kuiten....

Daarna nog wat biceps gedaan:

Bicep curl

10*. 8
10* 12
12* 14
12* 14
12* 10

Incline Dumbell curl:

3*12 10kg

Hammer curl:

15* 10
12* 12
10* 16. Hele lichte Cheat curls
15* 10
12*. 12

Cardio 300kcal

Straks in me bulk waarschijnlijk meer van dit soort trainingen omdat ik toch meer op hypertrofie wil gaan focussen.

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Ging wel redelijk, lijkt wel alsof op overhead me kracht weer wat omhoog gaat na 2 en halve maand cutten :o maar ik probeer niks te forceren of echt alles te geven. Vooral niet omdat schouders echt me zwakste punt is...

Standed overhead:

5* 40
6* 50
12* 40
8*. 40

Front raises:

12*. 8kg
12* 10kg
12* 8kg

Lateral raises:

12* 8
12*8
12*8 / 12* 5

Trx rear delt

5*12 bw

Dips BW

3*12

Frenchpress:

3*12. 30kg

Rope pushdowns:

5 sets

20 min 304 kcal 2.70km

braciszek,

Czy ty wogóle Unieś?

Vanochtend geen Morning cardio gedaan omdat me benen echt gewoon helemaal kapot zijn nog van afgelopen woensdag.. Vanavond nog maar eens een poging wagen om in de sportschool beetje te fietsen ofzo.
Ik wil sowieso 300kcal verbranden

Vanochtend geen Morning cardio gedaan omdat me benen echt gewoon helemaal kapot zijn nog van afgelopen woensdag.. Vanavond nog maar eens een poging wagen om in de sportschool beetje te fietsen ofzo.

Chris verdomme!
:mad::mad:

Gaat in de auto naar de sportschool om te fietsen, Chrisje123 logic.

jij bent gek he

adil heeft nog wel een fiets staan voor een zacht prijsje

succes nog beest!

in , goeie krachtstats chris !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven