MuscleMeat

Chrisje123 gaat ook loggen !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Chrisje en ree, ik vind dat jullie het moeten bijleggen.

• Topic Starter Topic Starter

Ja, zie beginpost, om toch maar serieus op je vraag in te haken.

Ik plaats momenteel nog geen foto's omdat ik niet tevreden ben over me fysiek op dit moment.
Zijn wat dingen waar ik aan moet werken, als alles weer een beetje in verhouding staat zal ik wel een keer een foto uploaden. Misschien na me cut dat ik wel een foto upload, nu nog even maandje knallen :)

zonder jou was dit gezeur er ook niet geweest :o
En jij was hier degene die het k*t vond om niet serieus genomen te worden in je log en daarom duurde je log ook maar een dag xD beetje ironisch niet?

Kijk zie je wel als je nou gewoon meteen antwoord had gegeven,
hadden we dit niet gehad , en kunnen we misschien is beter met mekaar communiceren , mits de wil er is...

ik wens je in ieder geval succes nu met je log en doelen...

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Ook snotneus...

Dankjewel voor het succes wensen
Maar waarom moet jij continu met dat kinderachtige gedrag komen ?

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

600 kcal verbrand

Eerst 1 uur gewandeld met een maat van me omdat die nog met zijn knie zit, daarna nog half uur stuk hardgelopen.

In totaal 9 km door de bossen

j0jm2h.gif

Hahah why? :P

Ja omdat me kracht flink terugloopt xD

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

Oke snel benentraining van vandaag,
Legday op nuchtere maag toen de sportschool net open ging.
Was wel zwaar, toen ik thuiskwam en ik wat wou eten toen kwam me eten ook weer 2 minuten later me mond uit, viel niet mee. Uiteindelijk was het kotsen gestopt omdat er toch niks in me maag zat haha

Squats:

3* 60
3* 80
2* 100
1* 110
5*120
10* 100

Bulgarian squats:

12* 20
12*. 40
12* 40

Leg extensions:

15*. 4
15*. 5
15*. 3
15*. 4
15* 4
10* 6 / 10* 4

Seated Calve raise:

2* 12 20kg
12*. 10kg

Calvepress:

12* 6
12* 6
12*6

Rope pushdowns:
4*12

300 kcal verbrand op loopband

Lang geen update gedaan omdat ik aan het cutten was en kracht echt flink gedaald was dus ook de motivatie om te loggen...
Afgelopen tijd heeft de focus bij vele oefeningen op de techniek gelegen en ben meer Mind muscle gericht gaan trainen.

Komende maand hoop ik mijn verloren kracht weer terug in te kunnen gaan halen.

Morgen start ik met mijn clean bulk en ga ik weer rustig bouwen.
Dit wordt het schema voor komende tijd :

Dag 1: Push

Bench press. 5*5
Incline dumbbell press
Dumbell shoulder press
Dumbell flyes
Dips 3*5

2 tricep oefeningen (isolatie)

Buik

Dag 2: pull

Barbell rows 5*5
Weighted pull up 3*5
Apparaat high row
Lateral raises (laatste dropset)
Trx rear delt
Traps

Ez Bar curls
1 Bicep oefeningen ( isolatie )

Dag 3: Benen

Squat 5*5
Stifflegged DL
Hamstring curls
Leg extention
Seated calf raises ~15reps
Calf raises 4-10 reps
Rope pushdowns
Leg raises

Dag 4: Rust

Dag 5: push

OHP 5*5
Incline dumbbell press
Flat Dumbell press
Machine flyes
Close grip bench press 3*5

2 Tricep oefeningen ( isolatie )

Buik

Dag 6: pull

Deadlift. Kracht
Barbell rows. 3*8
High Row machine
High lat pulldown machine
Side raises
Facepulls
Traps

2 bicep oefeningen. ( isolatie )

Er zijn nog wat kleine dingetjes die ik misschien moet veranderen, schema is dus eigenlijk nog een beetje voorlopig. Wel zal ik op de compounds 5*5 blijven doen om langzaam aan me kracht weer te laten stijgen en terug op te bouwen.

Hier nog fotootje van einde van me cut
1z4el5g.jpg
Taille meet op dit moment 77cm. Focus zal aankomend jaar vooral op upperchest, Side/rear delts liggen, onderarmen

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

Ik twijfel misschien nog om Side delts naar pushdagen te verplaatsen ipv pulldag, meer om het aantal oefeningen van de pulldagen wat minder groot te maken

Goed fysiek, nu zou ik gewoon wat cleanbulken.

all round mooi fysiek (no homo).

Goeie basis Chris123(4) lekker bouwen jij :thumb:

Goeie basis Chris123(4) lekker bouwen jij :thumb:

Tnx, ja komend jaar flink bouwen, Vanaf nu echt goede voeding en meer mmc trainingen :)
Ik hoop me vetpercentage redelijk hetzelfde te kunnen houden, want dan bouw ik gewoon volgend jaar nog een jaar door.

Tnx, ja komend jaar flink bouwen, Vanaf nu echt goede voeding en meer mmc trainingen :)
Ik hoop me vetpercentage redelijk hetzelfde te kunnen houden, want dan bouw ik gewoon volgend jaar nog een jaar door.

Dat is indd the way to go als je wil groeien :) Vet% indd gelijk houden het hele jaar man anders is het zonde, max 10/11%

Misschien voor jou ook wel interessant om wat seminar te kijken op Youtube van George Farah en Kai Green samen.

(nog gelukt met het boek trouwens?)

Dat is indd the way to go als je wil groeien :) Vet% indd gelijk houden het hele jaar man anders is het zonde, max 10/11%

Misschien voor jou ook wel interessant om wat seminar te kijken op Youtube van George Farah en Kai Green samen.

(nog gelukt met het boek trouwens?)

Zal zometeen eens een paar video's kijken, tnx voor de tip !

Nee met het boek is niet echt gelukt, ik hoop dat die site nog terug online komt.

Zal zometeen eens een paar video's kijken, tnx voor de tip !

Nee met het boek is niet echt gelukt, ik hoop dat die site nog terug online komt.

No problem, duurt wel even maar het is een leuke seminar waar het publiek de vragen stelt ipv een voorgekauwd stukje tekst van een uur.

Hmmm je woont niet in België toch? Pbay kan geblokkeerd zijn moet je even een omweg zoeken.

No problem, duurt wel even maar het is een leuke seminar waar het publiek de vragen stelt ipv een voorgekauwd stukje tekst van een uur.

Hmmm je woont niet in België toch? Pbay kan geblokkeerd zijn moet je even een omweg zoeken.

Nee woon gewoon in Nederland, zal vanavond nog wel eens verder zoeken naar het boek.

Ik heb net stukje van die seminar opgezet, heel leerzaam ! Hij verteld ook heel rustig en in een makkelijk verstaanbaar Engels.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven