- Waardering
- 168
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kijk zie je wel als je nou gewoon meteen antwoord had gegeven,
hadden we dit niet gehad , en kunnen we misschien is beter met mekaar communiceren , mits de wil er is...
ik wens je in ieder geval succes nu met je log en doelen...
---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------
Ook snotneus...

Tnx, ja komend jaar flink bouwen, Vanaf nu echt goede voeding en meer mmc trainingen
Ik hoop me vetpercentage redelijk hetzelfde te kunnen houden, want dan bouw ik gewoon volgend jaar nog een jaar door.
Vet% indd gelijk houden het hele jaar man anders is het zonde, max 10/11%Dat is indd the way to go als je wil groeienVet% indd gelijk houden het hele jaar man anders is het zonde, max 10/11%
Misschien voor jou ook wel interessant om wat seminar te kijken op Youtube van George Farah en Kai Green samen.
(nog gelukt met het boek trouwens?)
Zal zometeen eens een paar video's kijken, tnx voor de tip !
Nee met het boek is niet echt gelukt, ik hoop dat die site nog terug online komt.
No problem, duurt wel even maar het is een leuke seminar waar het publiek de vragen stelt ipv een voorgekauwd stukje tekst van een uur.
Hmmm je woont niet in België toch? Pbay kan geblokkeerd zijn moet je even een omweg zoeken.