XXL Nutrition

Chrisje123 gaat ook loggen !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nee woon gewoon in Nederland, zal vanavond nog wel eens verder zoeken naar het boek.

Ik heb net stukje van die seminar opgezet, heel leerzaam ! Hij verteld ook heel rustig en in een makkelijk verstaanbaar Engels.

Staan er 2 op, heb ze allebei gekeken! Moet toch wat doen in me vakantie haha.
Kon je me maar oneindig karma geven he I know that feel :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Toch maar weer gaan loggen, ben momenteel alles rustig aan het opbouwen.
Dus qua kracht niet veel bijzonders :o

Training duurde 60 min,ik neem weinig tot geen rust

Hyperextensions: Geen Deadlift gedaan vandaag omdat me hamstrings nog helemaal kapot zijn van woensdag :roflol:

4*12 10kg

Barbell row:

12*. 30kg
12* 40kg
12* 40kg
12*.40kg
12* 40kg

ISO high row machine

12* 30
12* 40
12* 50 met straps
12* 40

ISO lat pulldown

15* 20
3*12 30

Facepulls:

4*12. 35

Traps shrugs:
12* 20
2*12 40

Concentration curls:

15* 8
15* 12
15* 9

Hammer curls:

12* 12kg
2*12 10kg

goeie tren weer. Maar waarom zo weinig rust? Kan je niet meer gewicht doen als je iets meer rust tussen door?

goeie tren weer. Maar waarom zo weinig rust? Kan je niet meer gewicht doen als je iets meer rust tussen door?

Minder rust, betere pomp enzo. Train nu meer bb gericht in plaats van pl.
Train ook niet meer samen met Alex.

Gewicht op assistence boeit me sowieso niet veel meer haha, als ik de spier maar goed voel.

Laatst bewerkt:
goede trein

Wtf man 50kg rows met Straps

Minder rust, betere pomp enzo. Train nu meer bb gericht in plaats van pl.
Train ook niet meer samen met Alex.

Gewicht op assistence boeit me sowieso niet veel meer haha, als ik de spier maar goed voel.

Heeeeel goed :thumb: Beetje ala Ben Pakulski dit ;)

Heeeeel goed :thumb: Beetje ala Ben Pakulski dit ;)

Precies, ben echt helemaal klaar met dat lompe gedoe.
Lekker Time under Tension, Mind muscle, weinig rust, lekker stretchen werkt zoveel beter voor mij.
Voeding is nu ook weer lekker op de rit en training ook, dus let the gains begin :D

Precies, ben echt helemaal klaar met dat lompe gedoe.
Lekker Time under Tension, Mind muscle, weinig rust, lekker stretchen werkt zoveel beter voor mij.
Voeding is nu ook weer lekker op de rit en training ook, dus let the gains begin :D

Helemaal mee eens man, kilo's in mijn log vallen soms ook wel mee... Maar je kan zelf 60kg benchpress laten aanvoelen als 100kg..

Moet zeggen dat afentoe wat hele zware rows doen ook wel lekker is :)

Helemaal mee eens man, kilo's in mijn log vallen soms ook wel mee... Maar je kan zelf 60kg benchpress laten aanvoelen als 100kg..

Moet zeggen dat afentoe wat hele zware rows doen ook wel lekker is :)

Ja ik blijf flat bench wel gewoon beetje op kracht doen. Maar net zo als Incline bench press echt goed me chest naar boven duwen armen helemaal horizontaal en dan Time Under Tension, dan pak je zo al 10/15kg minder en je voelt je chest echt zoveel beter !

Ja klopt, Rows wissel ik vaak af. 1ste pulldag ben ik rows zwaar op aan het bouwen, en 2de pulldag doe ik gewoon rustig aan highreps. Me trainingen zijn echt zoveel verbetert ten opzichte van voor me cut.

Ja ik blijf flat bench wel gewoon beetje op kracht doen. Maar net zo als Incline bench press echt goed me chest naar boven duwen armen helemaal horizontaal en dan Time Under Tension, dan pak je zo al 10/15kg minder en je voelt je chest echt zoveel beter !

Ja klopt, Rows wissel ik vaak af. 1ste pulldag ben ik rows zwaar op aan het bouwen, en 2de pulldag doe ik gewoon rustig aan highreps. Me trainingen zijn echt zoveel verbetert ten opzichte van voor me cut.

Beetje same as me haha bevalt allemaal prima tot nu toe :D

Squat:

5*5 105kg easy

Stiff legged Deadlift:

12* 60
10* 50
12* 50
12* 50

Leg curls:
12* 20
12* 30
12* 25 met hulp goeie burn
15* 20

Leg extensions:

15*. 4
12* 7
8*. 12

Seated Calve raise:

15* 10
12* 20
12* 20
12* 10
12*. 20

Rope crunches:

20*
15*
15*

Leg raises:

3*15

nette sq bro!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven