Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ziet er goed uit! gaat netjes omhoogmooi grafiekje trouwens
![]()

Verschil tussen afgelopen dinsdag en afgelopen woensdag was bij mij (zonder overdrijven) 1,5kg. Was eindelijk een nacht voldoende (10 uur) slaap.![]()

Ja, ik meet elke ochtend. Ik sta op, ga naar de wc, daarna weeg ik 3 keer en pak ik het gemiddelde. Ik denk dat anderen het een obsessie zouden noemen, ik noem het toewijding, en ik vind het leuk om progressie op zo'n kleine schaal bij te houden

Anyway heb een filmpje gemaakt, die wordt zodadelijk geupload en post ik hierna.

Een gezellig samenkomen van vrienden, veel pizza, weinig slaap. Was mijn eten vergeten mee te nemen, echt super stom. Maarja, het was wel super leuk.

In het filmpje is het misschien niet te zien, maar omdat ik nu op de betere manier deadlift heb ik echt enorm veel meer kracht uit mijn hamstrings nodig, die ik eerst bijna niet gebruikte. Bij de eerste rep van die set had ik echt dikke spierpijn bij het omhoog komen, elke rep daarna ging het beter. Te makkelijk is het zeker niet, maar ik ga nu idd wel weer kijken naar gewicht verhogen.Nu nog meer gewicht erbij he, want volgens mij gaat het wel heel makkelijk.
Bij de squat de bar lager op je rug leggen en je kont meer naar achteren duwen, probeer je knieen niet voorbij je tenen te laten komen. Je komt wel goed op diepte!

Geen probleem.
Stang breder pakken, kun je em lager op je rug leggen. Net ook even je andere deadlift filmpje teruggekeken, echt een wereld van verschil. Goed aan je techniek gewerkt gast!
Wel fijn gevoel dat het dan nu veel beter gaat. 

Haha, goed verhaal
Tijd voor een ander gym man, van waar kom je ongeveer?
(Eigenlijk wel een pr te noemen dan
)