Spippo
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
Ja wil wel knuffel. Maar liever van een blonde stoot![]()
Ik ken het gevoel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wat.
Ga toch weg man met je respect. Omdat je kip kan koken en een miezerige workout in een gym kan voltooien?
Moment, ik neem even mijn pet af voor deze buitenproportionele prestatie.
Samengevat vind ik je enorm neerbuigend naar luie fl**kers. Of wil je een sticker omdat je zo vreselijk je best doet in de sportschool en daar lekker sterk in je schoenen staat?
Raar kind.
Gaat alles verder wel goed Sjors? Je kraamt met de dag meer onzin uit (in verschillende topics)
Ik geloof niet dat ik jou als de bron van universele wijsheid en kunde zie, dus vergeef me als het me echt niet zoveel boeit wat jij vind.
wat.
Ga toch weg man met je respect. Omdat je kip kan koken en een miezerige workout in een gym kan voltooien?
Samengevat vind ik je enorm neerbuigend naar luie fl**kers. Of wil je een sticker omdat je zo vreselijk je best doet in de sportschool en daar lekker sterk in je schoenen staat?
Raar kind.

Ga jij nou maar filosoferen over de betekenis van respect want als jij vind dat iemand die niks uitvoert net zoveel respect verdiend als iemand die ergens gepassioneerd voor gaat klopt er iets niet.
Brb, even een fles alcohol met wat coke erbij om respect af te dwingen
Ik wil natuurlijk niet NOG bijdehanter doen dan ik al deed, maar coke en alcohol lijkt me een zeer slecht voornemen bovenop die kuurtjes.
Straks blijf je er nog in. Je bent nog jong en vol hoop, dromen en passie. Doe het niet Mike. DOE. HET. NIET.
Het is ook niet nodig je zo druk te maken over wat ik wel of niet vind. Zo interessant ben ik niet hoor.

Haha nice
Ik ben donkerblond en wil je ook best een stoot geven
wat.
Raar kind.
huh mike is natty toch
kun je wel dik zijn wil niet zeggen dat je goed kan stoten
Beetje respect voor mijn lifestyle als dikke powerlifter graag, anders ga ik foto's van de bk en chips op instagram zetten om daar respect af te dwingen ja
Door een beetje neerbuigend te praten over het proces kan je alles wel bagatelliseren.
Denk je nou dat je respect verdient omdat je als een autist in je kamertje jarenlang achter je pc hebt gezeten, wat software hebt gejat en nu 1 van de grootste softwarebedrijven allertijde hebt opgericht, Bill?

Welk proces? Het proces van dagelijks naar een gym gaan, je oefeningen doen en je maaltijden preppen?
Door een beetje neerbuigend te praten over het proces kan je alles wel bagatelliseren.
Het staat je vrij om louter respect te hebben voor acties die de wereld een veel betere plek maken inderdaad maar om dan herrie te gaan schoppen dat mensen ook nog voor andere dingen respect hebben slaat nergens op.Het is wat het is. Het is niet alsof je kanker geneest ofzo.
Waarom doe je dat dan wel? Eens dat er wel vaak overdreven veel 'omg respect echt dedicated' geschreeuwd wordt zo af en toe, maar jij slaat dan wel weer helemaal door in de andere richting. Iemand is niet meteen die ekte ekte übermensch door op zijn voeding te letten en serieus te trainen voor iets wat hij leuk vindt maar die persoon is wel al beter bezig dan een veel te hoog percentage van de bevolking. (Overigens slaan er meer dan zat mensen de plank compleet mis wat betreft trainen en/of voeding waardoor ze amper tot niet vooruit gaan dus het is ook niet zo dat, zoals jij het beschrijft, het gewoon een kwestie is van er energie instoppen en evenredig veel resultaten te krijgen.)Het is geenzins mijn bedoeling er neerbuigend over te doen hoor, maar ik voel ook weer niet de behoefte mee te gaan in de voor mij volkomen overdreven hosanna's omdat iemand het presteert om zijn macro's te berekenen en zijn schema af te werken.
Ik begrijp dan ook niet dat je Gates in die vergelijking trekt. De arrogantie.![]()
Ga jij nou maar filosoferen over de betekenis van respect want als jij vind dat iemand die niks uitvoert net zoveel respect verdiend als iemand die ergens gepassioneerd voor gaat klopt er iets niet.
Brb, even een fles alcohol met wat coke erbij om respect af te dwingen
Welk proces? Het proces van dagelijks naar een gym gaan, je oefeningen doen en je maaltijden preppen?
Hebben we daar nu echt vlogs, blogs en MOTIVATIONAL videos voor nodig?
Het is wat het is. Het is niet alsof je kanker geneest ofzo. Je doet je ding. Hartstikke leuk! en heel soms doet iemand echt iets waanzinnigs en dan zeg ik dat het waanzinnig is.
Het is geenzins mijn bedoeling er neerbuigend over te doen hoor, maar ik voel ook weer niet de behoefte mee te gaan in de voor mij volkomen overdreven hosanna's omdat iemand het presteert om zijn macro's te berekenen en zijn schema af te werken.
Ik begrijp dan ook niet dat je Gates in die vergelijking trekt. De arrogantie.![]()
het is toch echt te merken dat het moeten eten en trainen bij sommige echt een obsessie is of word alle eten afwegen en alles en iedereen moet er voor wijken waar je ook bent ik heb daar aan een kant respect voor maar aan de andere kant denk soms pfff kan het ook wat minder
zelfs op vakantie moet het eten goed zijn de proteïne moet mee vooral niet alcohol drinken en je nooit eens lekker laten gaan waarom ga je dan op vakantie
en wat ik helemaal niet begrijp en dit zal door jullie zeker niet in dank worden genomen ( pech dan maar ) waarom moeten de meeste jongens die weinig tot geen massa hebben in godsnaam 2-3 mnd voor hun vakantie gaan cutten ??om die sixpack en aders te laten zien voor wie doen ze dat ?? toch niet voor hun zelf nee de chickies en dan zie ik ze met die dunne beentjes onder hun shorts lopen armpjes van 34 cm maar zo droog als gort
ik ben natuurlijk van een andere generatie he dat weet ik maar heb dat nooit begrepen echt niet de oudere bb-er zie ik niet zo droog lopen het is de jonge generatie die dat mooi vind zal er wel aan moeten wennen als oude opa onder jullie he
opa
Hahahahaahha eentje heeft issues en hoe. Werk aan je leven sjorsje dat is nodig.