MuscleMeat

Commentaar op Fitness leefstijl.. ?

Och het is allemaal zo simpel jongens. Coach nergens voor nodig.
Beetje rijst eten met kip en groentjes. Beetje kuurtjes erbij.

Alles vind je op forums joh. Daarom stikt het op forums van de topfysieken.
Mensen die nog nooit een noemenswaardige prestatie of fysiek hebben neer gezet praten zo.
Doe het eerst allemaal maar eens met noemenswaardig resultaat.

Wat meer respect voor echte (ipv van forum)bodybuilders en atleten is wel op zn plaats.

Vandaar dat je zo respectvol met de echte bodybuilders omging die een showtje wilden opvoeren voor 50 euro per persoon oid.

Vandaar dat je zo respectvol met de echte bodybuilders omging die een showtje wilden opvoeren voor 50 euro per persoon oid.

Dit is weer een totaal overdreven reactie ovosnovo.
En ik kan op dat lange verhaal een heel kort antwoord geven.

Cycle maar eens een paar keer goed. Kijk maar eens wat er gebeurd.
Dan zal je zien dat er helemaal niet zoveel gebeurd als dat jij denkt dat er gebeurd met AAS.
Ik ken gasten die zich volgooien met shit en zien er niet uit. Op het forum zijn er hier zat, zien die eruit als top atleten?

Al trap je er 20 cycles in wil niet zeggen dat je een topfysiek krijgt.

Cyclen hoort erbij. Dat valt niet te ontkennen. Het versterkt het proces.
Maar het is niet zo magisch als jij doet voorkomen in je bericht.

dit is weer een totaal overdreven reactie ovosnovo.
En ik kan op dat lange verhaal een heel kort antwoord geven.

Cycle maar eens een paar keer goed. Kijk maar eens wat er gebeurd.
Dan zal je zien dat er helemaal niet zoveel gebeurd als dat jij denkt dat er gebeurd met aas.
Ik ken gasten die zich volgooien met shit en zien er niet uit. Op het forum zijn er hier zat, zien die eruit als top atleten?

Al trap je er 20 cycles in wil niet zeggen dat je een topfysiek krijgt.

Cyclen hoort erbij. Dat valt niet te ontkennen. Het versterkt het proces.
Maar het is niet zo magisch als jij doet voorkomen in je bericht.

+1

snotaapje ik heb gewoon een keurige hbo diploma hoger commercieeel economie, nu zal ik wel bij lange na nog niet zo slim zijn als jij maar ik zag jou niet met argumenten komen waarom ik volgens jou onzin uitkraam. Ik voel me niet echt geroepen om iemand als jij nou te gaan overtuigen van mijn gelijk. Ik zou zeggen doe lekker je deing en wens je er veel succes mee.

snotaapje ik heb gewoon een keurige hbo diploma hoger commercieeel economie, nu zal ik wel bij lange na nog niet zo slim zijn als jij maar ik zag jou niet met argumenten komen waarom ik volgens jou onzin uitkraam. Ik voel me niet echt geroepen om iemand als jij nou te gaan overtuigen van mijn gelijk. Ik zou zeggen doe lekker je deing en wens je er veel succes mee.

Bedankt dat je mij succes wenst mijn ding, echt lief. Je moeder is ook erg blij met mijn ding.

Boys hou het rustig. Nergens voor nodig dat bashen...

Ik vind het nogal overdreven om het meteen een levenstyle te noemen als je fitnest. Dat heb ik andere mensen die een sport doen nog nooit horen zeggen. Voetbal is geen sport, dat is een levenstyle dat slaat toch nergens op?

Dat is wel het verschil tussen iets en niets bereiken.

90% van wat in de sportschool loopt die heeft in de 10 jaar dat ze trainen 0,0 progressie gemaakt. Dat zijn de figuren die alleen die paar uurtjes fitness in de week doen en voor de rest gewoon alles doet wat daar niet mee samen gaat

Alsof 99.9% van de bevolking die aan sport doet er niet gewoon slecht in is :roflol:. Ik ken misschien echt 2-3 mensen die zogenaamd fanatiek aan een 'sport' doen en ook echt het fatsoen hebben om er ondertussen goed in geworden te zijn.

ik en wie nog meer?

Dat is wel het verschil tussen iets en niets bereiken.

90% van wat in de sportschool loopt die heeft in de 10 jaar dat ze trainen 0,0 progressie gemaakt. Dat zijn de figuren die alleen die paar uurtjes fitness in de week doen en voor de rest gewoon alles doet wat daar niet mee samen gaat

Hoezo niets bereiken? Als ze niet zouden trainen zouden ze misschien wel heel dik zijn oid. Niet iedereen wil groot en sterk worden of er groot en sterk uit zien.

---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

Die ene darter met die bierpens.

Dat jij het niet kan zonder obsessief te worden betekent niet dat andere net zoals jij zijn. Sport is gezond en als je er moeite voor wilt doen is dat alleen maar respect. Beter dan al die luiemflikkers die niks doen en met overgewicht kampen. Als je calorieën telt en macro's betekent het alleen maar dat je serieus bezig bent met je sport en levensstijl, maar blijkbaar werd dat bij jou een probleem. Er zijn mensen die sterker in hun schoenen staan en wel een positieve draai aan hun leven geven en niet de mening van andere nodig hebben.

Samengevat vind ik je maar een rare loser die geen resultaat kreeg met haar sport en te onzeker is om door mensen hun Bs te kijken.

wat.

Ga toch weg man met je respect. Omdat je kip kan koken en een miezerige workout in een gym kan voltooien?
Moment, ik neem even mijn pet af voor deze buitenproportionele prestatie.

Samengevat vind ik je enorm neerbuigend naar luie fl**kers. Of wil je een sticker omdat je zo vreselijk je best doet in de sportschool en daar lekker sterk in je schoenen staat? :o
Raar kind.

Nvm. Heeft toch geen zin om in discussie te gaan

/care

Wow, wat is dit topic uit de hand gelopen. Zeker de laatste 24uur.

Van gewoon een vraag of er nog mensen zijn die het erg vinden dat er zoveel mensen commentaar hebben op een levensstijl. Naar de ene uithaal na de andere.

Ik begrijp goed dat er mensen zijn die zichzelf dedicated voelen aan hun schema. En ik begrijp ook dat andere dit grote onzin vinden.
Zelf train en ik ik meestal ook gewoon hoe het me uitkomt. Probeer ik behoorlijk op te letten met wat ik eet, en probeer ik toch 3x per week te sporten. De keren dat ik dan ga, geef ik me ook 110%.
Maar af en toe (nu onder andere) zet ik me eens in om een 12 of 16 weken schema te volgen. Dat probeer ik dan ook volledig tot in de puntjes te volgen. Zowel qua eten, macro's, trainingstijden en trainingshoeveelheden. Of dat nu nuttig is, en veel meer af doen dan gewoon je ding doen... wat maakt het uit. Als ik me daar goed bij voel...

Anderzijds, op de commentaar van andere, vind ik het een enorm groot verschil wie je met 'andere' bedoelt. Als je inderdaad iedere 5min een selfie maakt als je aan het flexen bent, of een shake drinkt en op facebook post is dit heel wat anders dan mensen in je daaglijkse omgeving die zien hoe vaak je sport, en wat je juist eet, zonder dat je daar echt te koop mee loopt. Mijn mening van ladybug is dat ze zich vooral wat stoorde aan het 2de. Ouders, partner, dichte vrienden die commentaar geven als je wat clean eet of wat vaak traint en andere dingen daarvoor laat vallen.

En of we hier nu topsporters zijn of niet (waarschijnlijk niet... ik in ieder geval zeker niet) zijn we hier toch allemaal op dit forum omdat we dezelfde interesse hebben. Iedereen met andere doelen of middelen, maar dat bepaalt toch iedereen zelf. Aan jou de keuze welk advies je volgt en welk niet.

Lekker sfeertje hier inderdaad ...

Terug
Naar boven